westor
huviline
Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 2,5 tdi
|
postitati 02.03.06 18:38
|
|
|
UrS4 nukkade märgid
Mure siis nimelt selline,et ega kellelgi pole S4 mootori manuali.Soov siis ise moto ära teha.Autodata seda ei paku.Huvitab just nukkvõllide
omavahelised märgid ja ka rihma märgid.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.06 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: westor
Mure siis nimelt selline,et ega kellelgi pole S4 mootori manuali.Soov siis ise moto ära teha.Autodata seda ei paku.Huvitab just nukkvõllide
omavahelised märgid ja ka rihma märgid. | Küsi, mis huvi pakub täpselt.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
westor
huviline
Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 2,5 tdi
|
postitati 02.03.06 18:49
|
|
|
Huvitab just nukkvõllide omavahelised märgid ja ka rihma märgid.St et mootor sai ammu lahti võetud ja nüüd ei mäleta nukvõlli märke.Mismoodi peavad
märgid olema kahel nukvõllil.Sammuti ka rihma märke.Kõige parem oleks kui kellelgi oleks mingisugune joonis kuidas need märgid on.
Tänud.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 02.03.06 19:34
|
|
|
Nukkvõlli ketiratastel on kaks ringi, ja need ringid peavad jääma sissepoole üksteisega kohakuti, nii, et kui vaatad eest klapikambrikaane
tasapinnast, on pool ringist näha mõlemal rattal, seda siis ülemises surnudseisus, kus mõlemad klappid on kinni esimesel silindril.
Väntvõlli märk on hoorattal, pisike kriipsuke ja see peaks jääma sidurikojal oleva akna servaga kohakuti.
Kõige parem, kui saad 1. silindri kolvi ülemise surnud seisu täpselt indikaatorkellaga välja mõõta.
Nüüd, kui need kaks asja on sünkroonis, siis peab ka olema halliandur märgis (oleneb milline halliandur su autol on)
Lisaks veel niipalju, juhul, kui hammasrihm ei istu täpselt nukkvõlli hammasratta hambasse, siis liiguta nukkvõlle päripäeva, mitte väntvõlli!
Sedasi muutub kogu gaasijaotus ca 3-4 kraadi varasemaks (juhul, kui liigutada ainult poole hamba paksuse võrra)
|
|
|
|
westor
huviline
Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 2,5 tdi
|
postitati 02.03.06 19:49
|
|
|
Nüüd, kui need kaks asja on sünkroonis, siis peab ka olema halliandur märgis (oleneb milline halliandur su autol on)
Kohe ka küsimus kus asub halliandur ja kus asuvad märgid.
Tänud:
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 02.03.06 19:54
|
|
|
1. variant
Halliandur asub plokikaane tagumises nurgas ja on nn. jagajatüüpi, saades ülekande nukkvõllilt.
2. kui halliandur asub nukkvõlli otsas oleva hammasrihmaratta sees.
Natuke selgust siia
|
|
|
|
westor
huviline
Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 2,5 tdi
|
postitati 02.03.06 19:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
1. variant
Halliandur asub plokikaane tagumises nurgas ja on nn. jagajatüüpi, saades ülekande nukkvõllilt.
2. kui halliandur asub nukkvõlli otsas oleva hammasrihmaratta sees.
Natuke selgust siia |
Sellel isendil siis asub see nii nimetatud halliandur rihma ratta all.
|
|
|
westor
huviline
Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 2,5 tdi
|
postitati 08.03.06 07:02
|
|
|
No nii siis tänud kõigile kes kaasa aitasid.Ka kasutajale Tarts keda sai tülitatud lausa öösel.Mootor käib ja ilusti.
Silver
|
|
|