Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
genekas

 postitati 20.01.06 16:03
Proovi peale käivitamist kohapeal õlikorki paotada - kui sealt susiseb nagu paisupaagi korgi alt, siis on ilmselt karterituulutus umbes ja kinni külmunud. Ridaviiestel tasub torustik maha võtta ja puhtaks teha.

V6 biturbol on probleem sellevõrra teravam, et antud asja lahendamiseks on saada selle tuulutustoru peale elektrisoojendus (vähemalt Soomes pani maaletooja neid ise omal ajal tagantjärgi autodele peale). Asja ei tee rõõmsamaks ka mitte see, et pikalt sõites võib asi ka soojal mootoril kinni jäätuda.

Hädaabiks aitab õlikorgi sisse pisikese augu (2...3 mm) tegemine - tegelikult tasub minna Revalisse klapiga korki otsima ( 078 103 485E peaks olema ).
Horde

 postitati 20.01.06 14:51
Pajatan siia ka oma kogemuse. Võimalik, et kellegile abiks.
Auto seisis mingi nädal. Siis läksin sõitu ja oli kiiresti linna vaja. Suurematel pööretel siis oli surve vist nii suur, et hakkas õli välja ajama kõige nõrgema koha pealt. Järgi andis siis õli andur.
Uurisin teemat ja selgus, et pidavatki nõrk koht olema kus õli välja suruma hakkab. Tuvastatud sai siis nii, et mootor puhtaks ja masin käima ja kõrgemad pöörded kohapeal.
westor

 postitati 20.01.06 10:38
Tsitaat:
Kahte varjanti julgen pakkuda ,kas karterituulutus kinni või karteris liiga jämeda viskoosusega õli.Abiks teise varjandi puhul täissünt kas 0w või 5w.
;)

Mul on täissünt sees.Aga selgus et oli löönd filtri vahelise tihendi välja.Pole hullu;)
Robinson

 postitati 20.01.06 10:28
Tsitaat:
Algselt postitas: westor
Kas kellelgi veel sellist asja juhtund et selliste külmadega lööb kusagilt õlifiltri juurest õli välja.Ma isiklikult tean juba kahte audit millel sama asi juhtus(üks neist minu oma).:mad:


Kahte varjanti julgen pakkuda ,kas karterituulutus kinni või karteris liiga jämeda viskoosusega õli.Abiks teise varjandi puhul täissünt kas 0w või 5w.
;)
westor

 postitati 20.01.06 09:49
Kas kellelgi veel sellist asja juhtund et selliste külmadega lööb kusagilt õlifiltri juurest õli välja.Ma isiklikult tean juba kahte audit millel sama asi juhtus(üks neist minu oma).:mad:

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 20.1% - SQL: 79.9%]