Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
AudiTeam

 postitati 08.09.06 08:09
3B mootor istub vanale coupe quattrole ilusti vahele - väikeste muudatustega aga sellest vahele istutamisest ei piisa. Originaal mootor ikka 2 korda võimsuselt väiksem - see tähendab siis oleks soovituslik paigaldada suuremad mootori kinnitus käpad, kindlasti tuleks tugevdada silla osa.
Suurem võimsus - tuleks arvestada ka auto pidama saamisega - pidurid ümber ehitada.
Probleeme võib tekkida cooleri radika paigutusega - oleneb kui suurt paigaldada - väiksem mahub stange taha ära.
Lihtsat ei ole seal midagi kui aus olla - aega ja kannatust tuleb kõvasti varuda!
plumer

 postitati 08.09.06 07:08
Endal sama plaan - aretada vanale q kuubikule 3b v aby mootor vahele:P. Sain siis õiet aru, et selleks vajaminevad detailid saab 200 pealt(käimar, mootor pudinatega) või sobib ka S4 käimar. Lisaks sidur, hooratas. Kas tuleb tugevdada ka sillaosa(ilmselt)? Ega juhuslikult pole kellegil ülevaadet sellise ürituse eelarve suurusest - ma arvan, et pudinad ise juba maksavad min. 20-25 kilo, palju asja installimine maksab? Ja kas Tartus või Lõuna- Eestis on pädevaid ja kogemustega seltimehi üldse olemas, kes asjaga tegeleda viitsivad?
tarts

 postitati 28.11.05 20:27
säästad end vaevast kui selle 3b mootorile vastava kasti ka saad (ehk siis libelingiga 200 või 100 tq alt), siis see oma mõõtmetelt ja asjadelt istub ilusti sul sinna kupee kõhu alla.
jõuvanker

 postitati 28.11.05 20:03
Kast sobibi R5 plokile 1:1-le, kuid hooratas ja sidur tuleb vahetada, kuna sidurikäiku ei saa õigeks. Kastikinnitused on kõik ühed R5 mootoritel.
ants12

 postitati 28.11.05 19:59
kasutasin küll otsingut kuid mõni küsimus ei saanud vastust..
kui ostan näiteks (oleks vaid müügis mõni) vana kerega coupe quattro kusoli peal 5sil mootor.käigukast ja muu värk on peal,kas see 2.2t läheb selle vana kasti otsa?
muid erilisi ümberehitusi ei tohiks ju ette tulla,eeldades et mootor juhtmestiku ja muude asjadega on olemas(peale tuleb nad veel panna muidugi)
hetkel enda aparaat seisabki peamiselt põhjusel et pole leidnud erilist motivatsiooni panna mootor peale tagasi esiveoilisele,seda eriti talveks ka veel.
vaata ka seda kuulutus

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 21.0% - SQL: 79.0%]