Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kotkas

 postitati 02.06.05 14:33
tänud, hakkas igatahes oluliselt kergem kohe :)
Ulvar

 postitati 02.06.05 14:31
Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
Tegelt korralikul mootoril võiks ikka 11,5-12 ikka olla, aga pole hullu midagi. Küsiks teemaväliselt hoopis, palju peaks olema õlirõhk tulise mootoriga? Mul kukub sinna 1,2-1,3 bar peale, kui mootor ikka väga tuline on (100 c). Seda siis tühikäigul. 2000 pöörde juures kuskil seal 3,5-4 bar. Kas on põhjust muretsemiseks?


Mul on ka enam-vähem nii: u. 87C juures on tühikäigul pea 2bar'i, 2krpm juures 4-5bar ja 100C juures enam-vähem sama, mis sul.


Ulvar
mulk

 postitati 02.06.05 14:31
Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
Tegelt korralikul mootoril võiks ikka 11,5-12 ikka olla, aga pole hullu midagi. Küsiks teemaväliselt hoopis, palju peaks olema õlirõhk tulise mootoriga? Mul kukub sinna 1,2-1,3 bar peale, kui mootor ikka väga tuline on (100 c). Seda siis tühikäigul. 2000 pöörde juures kuskil seal 3,5-4 bar. Kas on põhjust muretsemiseks?


Tegelikult ei ole see 1.2 - 1.3 t88soojal mootoril sugugi paha 6lir6hk.
Min, 6lir6hk 80 *C 2000 RPM/min on 2bar
Max r6hk yldse on 4.5 ... niiet ma ei näe p6hjust muretsemiseks.

Surved silindris ... AAN mootoril normaalne 9-13, kulumispiir 7, max erinevus silindites 3bar
t8enäoliselt on samad kriteeriumid ka 3B mootorile
Kotkas

 postitati 02.06.05 13:54
ot jälle, aga küsiks, mis võib veel põhjustada viletsa õlirõhu peale vändasaalede? Kust võiksin viga veel otsida?
jõuvanker

 postitati 31.05.05 17:04
Hakkab aga uuesti pihta...

Täiesti kaks erisuurust on sisepõlemismootorite tehnilistes andmetes.
1. Surveaste - silindri üldmahu suhe põlemiskambri mahusse ehk mitu korda väheneb silindri üldmaht kolvi ASS-st ÜSS-i liikumisel ( mitu põlemiskambri mahtu, antakse vastavalt kas 10:1-le , 11:1-le jne jne. )
2. Komprimeerims lõpprõhk - rõhk, mida mõõdetakse kompressioonmeetriga, kas küünla-, või pihustiavast.


PS! Kaks täiesti erinevat suurust, mida ei saa ega tohi segamini ajada. Surveaste on jäävsuurus, mis määratakse ära mootori konstrueerimisel. Komprimeerims lõpprõhk aga on muutuv, kuna sõltub mitmetest detailidest ( kolvirõngad, klapid, klapipeasad, diiselmootoritel veel mõndadest lisavidinatest... )

2.2T 20v-l annab tehas komprimeerimis lõpprõhuks 13 bar
Murelikuks tasuks hakata muutuma alles siis, kui kompressioonmeeter ei näita üle 8 bari .
PS! kompressiooni mõõtke ikka töösoojal mootoril: kõik küünlad maha, drosselklapp täiesti lahti ( gaasipedaal põhja ) ja tuld!
Maku

 postitati 31.05.05 16:51
Tsitaat:
Algselt postitas: Tuiks
Huvitav on see,et tehase andmetel 20 V turbokal surveaste 9.3 bar
So?
Tuiks

 postitati 31.05.05 16:50
Huvitav on see,et tehase andmetel 20 V turbokal surveaste 9.3 bar
Ivo

 postitati 31.05.05 12:38
MINUL ON TÜHIKÄIGUL 2 JA KUI SÕIDNAN ON SEIER PÕHJAS;)
Maku

 postitati 31.05.05 11:45
Tsitaat:
Algselt postitas: ivo196
nimelt mõõtsime huvipärast 200 20v mootoril igas püttas survet ja saime 10par. kas se on norm. või mitte?

Minu arvates on seda ikka vähe.
rass

 postitati 31.05.05 11:42
Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
Küsiks teemaväliselt hoopis, palju peaks olema õlirõhk tulise mootoriga? Mul kukub sinna 1,2-1,3 bar peale, kui mootor ikka väga tuline on (100 c). Seda siis tühikäigul. 2000 pöörde juures kuskil seal 3,5-4 bar. Kas on põhjust muretsemiseks?


Mul sama teema. Küll mitte turbokas 20V aga R5 10V tavaline ja külmalt peale käivitust mingi aeg hoiab 5+ pean rõhku, siis langeb tühikäigul 2 juurde, sõites normaalselt on 3-4 kandis ja kui juba mootor soe siis kukub 1.5 peale ja vahest lausa üsna 1 juurde. Teeb ka veits murelikuks seel. Mootoris valvoline maxlife poolsünt 10w40.
Audikas

 postitati 31.05.05 11:39
Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
Küsiks teemaväliselt hoopis, palju peaks olema õlirõhk tulise mootoriga? Mul kukub sinna 1,2-1,3 bar peale, kui mootor ikka väga tuline on (100 c). Seda siis tühikäigul. 2000 pöörde juures kuskil seal 3,5-4 bar. Kas on põhjust muretsemiseks?


Rõhk peaks vist sõltuma ka õli kvaliteedist ja selle temperatuurist. Niipalju kui ma lugenud olen, siis see 1,2-1,3 bar on veel ok...
enda Audil mul on rõhk @100c tühikäigul kriips alla kahe ...
Kotkas

 postitati 31.05.05 10:05
Tegelt korralikul mootoril võiks ikka 11,5-12 ikka olla, aga pole hullu midagi. Küsiks teemaväliselt hoopis, palju peaks olema õlirõhk tulise mootoriga? Mul kukub sinna 1,2-1,3 bar peale, kui mootor ikka väga tuline on (100 c). Seda siis tühikäigul. 2000 pöörde juures kuskil seal 3,5-4 bar. Kas on põhjust muretsemiseks?
master003

 postitati 31.05.05 07:56
Tsitaat:
Algselt postitas: ivo196
nimelt mõõtsime huvipärast 200 20v mootoril igas püttas survet ja saime 10par. kas se on norm. või mitte?

igati normaalne
Ivo

 postitati 31.05.05 06:37
nimelt mõõtsime huvipärast 200 20v mootoril igas püttas survet ja saime 10par. kas se on norm. või mitte?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 34.3% - SQL: 65.7%]