Ivo
klubiliige
Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200 20v quattro +S6 V10
|
postitati 31.05.05 05:37
|
|
|
Surved
nimelt mõõtsime huvipärast 200 20v mootoril igas püttas survet ja saime 10par. kas se on norm. või mitte?
|
|
|
master003
huviline
Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.05 06:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ivo196
nimelt mõõtsime huvipärast 200 20v mootoril igas püttas survet ja saime 10par. kas se on norm. või mitte? |
igati normaalne
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 31.05.05 09:05
|
|
|
Tegelt korralikul mootoril võiks ikka 11,5-12 ikka olla, aga pole hullu midagi. Küsiks teemaväliselt hoopis, palju peaks olema õlirõhk tulise
mootoriga? Mul kukub sinna 1,2-1,3 bar peale, kui mootor ikka väga tuline on (100 c). Seda siis tühikäigul. 2000 pöörde juures kuskil seal 3,5-4 bar.
Kas on põhjust muretsemiseks?
|
|
|
Audikas
huviline
Registreerunud 29.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Polegi Audit
|
postitati 31.05.05 10:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kotkas
Küsiks teemaväliselt hoopis, palju peaks olema õlirõhk tulise mootoriga? Mul kukub sinna 1,2-1,3 bar peale, kui mootor ikka väga tuline on (100 c).
Seda siis tühikäigul. 2000 pöörde juures kuskil seal 3,5-4 bar. Kas on põhjust muretsemiseks? |
Rõhk peaks vist sõltuma ka õli kvaliteedist ja selle temperatuurist. Niipalju kui ma lugenud olen, siis see 1,2-1,3 bar on veel ok...
enda Audil mul on rõhk @100c tühikäigul kriips alla kahe ...
liisisin auto ...LADA...
muidu olen korralik, naine, lapsed...
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 31.05.05 10:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kotkas
Küsiks teemaväliselt hoopis, palju peaks olema õlirõhk tulise mootoriga? Mul kukub sinna 1,2-1,3 bar peale, kui mootor ikka väga tuline on (100 c).
Seda siis tühikäigul. 2000 pöörde juures kuskil seal 3,5-4 bar. Kas on põhjust muretsemiseks? |
Mul sama teema. Küll mitte turbokas 20V aga R5 10V tavaline ja külmalt peale käivitust mingi aeg hoiab 5+ pean rõhku, siis langeb tühikäigul 2 juurde,
sõites normaalselt on 3-4 kandis ja kui juba mootor soe siis kukub 1.5 peale ja vahest lausa üsna 1 juurde. Teeb ka veits murelikuks seel. Mootoris
valvoline maxlife poolsünt 10w40.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.05 10:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ivo196
nimelt mõõtsime huvipärast 200 20v mootoril igas püttas survet ja saime 10par. kas se on norm. või mitte? |
Minu arvates on seda ikka vähe.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Ivo
klubiliige
Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200 20v quattro +S6 V10
|
postitati 31.05.05 11:38
|
|
|
MINUL ON TÜHIKÄIGUL 2 JA KUI SÕIDNAN ON SEIER PÕHJAS
|
|
|
Tuiks
huviline
Registreerunud 16.11.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.05 15:50
|
|
|
Huvitav on see,et tehase andmetel 20 V turbokal surveaste 9.3 bar
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.05 15:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tuiks
Huvitav on see,et tehase andmetel 20 V turbokal surveaste 9.3 bar | So?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 31.05.05 16:04
|
|
|
Hakkab aga uuesti pihta...
Täiesti kaks erisuurust on sisepõlemismootorite tehnilistes andmetes.
1. Surveaste - silindri üldmahu suhe põlemiskambri mahusse ehk mitu korda väheneb silindri üldmaht kolvi ASS-st ÜSS-i liikumisel ( mitu põlemiskambri
mahtu, antakse vastavalt kas 10:1-le , 11:1-le jne jne. )
2. Komprimeerims lõpprõhk - rõhk, mida mõõdetakse kompressioonmeetriga, kas küünla-, või pihustiavast.
PS! Kaks täiesti erinevat suurust, mida ei saa ega tohi segamini ajada. Surveaste on jäävsuurus, mis määratakse ära mootori konstrueerimisel.
Komprimeerims lõpprõhk aga on muutuv, kuna sõltub mitmetest detailidest ( kolvirõngad, klapid, klapipeasad, diiselmootoritel veel mõndadest
lisavidinatest... )
2.2T 20v-l annab tehas komprimeerimis lõpprõhuks 13 bar
Murelikuks tasuks hakata muutuma alles siis, kui kompressioonmeeter ei näita üle 8 bari .
PS! kompressiooni mõõtke ikka töösoojal mootoril: kõik küünlad maha, drosselklapp täiesti lahti ( gaasipedaal põhja ) ja tuld!
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 02.06.05 12:54
|
|
|
ot jälle, aga küsiks, mis võib veel põhjustada viletsa õlirõhu peale vändasaalede? Kust võiksin viga veel otsida?
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 02.06.05 13:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kotkas
Tegelt korralikul mootoril võiks ikka 11,5-12 ikka olla, aga pole hullu midagi. Küsiks teemaväliselt hoopis, palju peaks olema õlirõhk tulise
mootoriga? Mul kukub sinna 1,2-1,3 bar peale, kui mootor ikka väga tuline on (100 c). Seda siis tühikäigul. 2000 pöörde juures kuskil seal 3,5-4 bar.
Kas on põhjust muretsemiseks? |
Tegelikult ei ole see 1.2 - 1.3 t88soojal mootoril sugugi paha 6lir6hk.
Min, 6lir6hk 80 *C 2000 RPM/min on 2bar
Max r6hk yldse on 4.5 ... niiet ma ei näe p6hjust muretsemiseks.
Surved silindris ... AAN mootoril normaalne 9-13, kulumispiir 7, max erinevus silindites 3bar
t8enäoliselt on samad kriteeriumid ka 3B mootorile
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 02.06.05 13:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kotkas
Tegelt korralikul mootoril võiks ikka 11,5-12 ikka olla, aga pole hullu midagi. Küsiks teemaväliselt hoopis, palju peaks olema õlirõhk tulise
mootoriga? Mul kukub sinna 1,2-1,3 bar peale, kui mootor ikka väga tuline on (100 c). Seda siis tühikäigul. 2000 pöörde juures kuskil seal 3,5-4 bar.
Kas on põhjust muretsemiseks? |
Mul on ka enam-vähem nii: u. 87C juures on tühikäigul pea 2bar'i, 2krpm juures 4-5bar ja 100C juures enam-vähem sama, mis sul.
Ulvar
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 02.06.05 13:33
|
|
|
tänud, hakkas igatahes oluliselt kergem kohe
|
|
|