Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
cobra

 postitati 18.06.11 02:35
keegi minu bmw e30 vigursõitu ei filminud? hea oleks kõrvalt ka vaadata :)


***
Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti, on kasutaja postitusõigus peatatud!"
cornoyo

 postitati 18.06.11 00:11
Sai klõpsutatud ka mõned viletsa kvaliteediga videod digikaga.

Eero esimene tutvumine vigursõidu rajaga.

http://www.youtube.com/user/mandla007#p/u/2/ko82Faw3m0U

http://www.youtube.com/user/mandla007#p/u/3/QFWq2B_JyqA
http://www.youtube.com/user/mandla007#p/u/4/kw48xxczt9k
http://www.youtube.com/user/mandla007#p/u/6/v3czLmm61Bo
http://www.youtube.com/user/mandla007#p/u/7/Ujx7NtLvTWU

Tore laupäev oli, kuna pilved muutusid kurjaks, siis tuli varem ära minna, et seltskond rannast peale korjata.
Graabel

 postitati 15.06.11 08:34
Tänud ka minupoolt korraldajatele, oli väga meeldiv üritus. Oleks rohkem sõita tahtnud kui ainult vihma poleks sadama hakanud. Vigursõidus oleks tahtnud proovida konkurentsi pakkuda aga kajuks seekord tehnika ei lubanud.
Kaastunne ka Maksimile ja tema Coupele kes sai rinkal sõites klapid pähe.
rass

 postitati 15.06.11 06:33
Lõpuks olen ka tulemused saanud digitaalsele kujule. Kaks faili. PDF lihtsalt levaate saamiseks ja XLS, millel saab siis sorteerida endale sobivas järjekorras asju.

PDF fail

XLS fail
audisell

 postitati 13.06.11 21:06
Tänud ka minu poolt korraldajatele . Olin esimest korda audiüritusel,seekord küll veel pealtvaatajana raja ääres.Kuid õhtust grill+suitsusaun nautisn väga heas seltskonnas ja pidin tagantjärgi tõdema,et olen paljudest headest üritustest ilma jäänud:mad::.Jään ootama järgmist ...:).
kps

 postitati 13.06.11 15:53
Ja endal on tõsiselt kahju, et ei saanud osaleda mitme erineva põhjuse kokkulangemisel :(. Loodame, et järgmisel korral läheb paremini :cool:.
urquattro

 postitati 13.06.11 15:35
Tänud ka minu poolt- rajapäeva ammu oodanud.
Päev täitis täiega ootused- masinale sai korralikku koormust, hõreda liiklusega rada, põllu peal käidud.
Rehvid ja pidurid on peetis, kuid sellega olin arvestanud.
Suurt ringi sai kinnise rajaga esmakordselt sõidetud ja hamba sai verele küll.
Kiire kurv sai vääääga aeglaselt võetud, ei usaldanud end ega autot, kuid nüüd juba tahaks proovida,kui kiiresti on võimalik sealt läbi saada.
Jääb nüüd ajavõtuga rajapäeva ootama :cool: (selleks ajaks peab padja muretsema, nahksisu ja pehme vedrustus= nagu konn jalgpallis)

Tänud veelkord korraldajatele.
Black

 postitati 13.06.11 15:34
Juba paar viimast päeva oli enamik plaanitud ettevalmistusi nihu läinud. Ei saanud sobivaid asju kätte ja autole külge jne. Reedene boonus oli madalamate pöörete juures puterdama hakkav mootor - ilmselt umbsed kat'id, mis niigi juba ammu lõrisesid ja kaalusin tõsiselt, kas üldse tulla... Siiski, loobuda on lihtne, elus edasi aga sellised otsused ei vii. Laupäeva hommikul kiirelt pesulast läbi käies tõmbasin lolli peaga käsipiduri peale. Igapäevaselt ma seda ei kasuta, kuid mäletan, et kui seda viimati tegin, toimis veel ilusti. Seekord mitte. Vabakat mööda sõites tundus auto kuidagi tuim. Laagri kandis tõmbasin tee äärde ja loomulikult olid tagapidurid tulikuumad, parempoolses rattalaagris kees määre särinal. Kuna auto suht madal ja heledate riietaga päris teetolmu selili (muuseas kõhuli ka mitte) visata ei soovinud, siis tungraua, mis oli teise auto oma ja muidugi hästi sobida ei tahtnud ja mingite lähedusest leitud lauajuppide koostöös auto üles ja rattavõtme otsaga sai supportite küljes lingid tagasi koputatud. Lõpuks ikkagi nagu kuri higine tolmuahv. Tra mul sinna vaja ronida on, kui kõik märgid näitavad, et jää koju!

Lühidalt: kui Black autoga kohale jõudis, olid sõidud juba alanud.

Vigursõit oli liigagi keeruline. :P Eks täpselt samas kohas kaks korda juhet kokku jooksutada laskmine ole klass omaette. Kolmanda korraga sain õnneks pihta. :) Nagu ikka - paar korda oleks siis veel tahtnud proovida. :P Tänud rajameister Laurile ja abilistele.

Rinka oli mulle kui suht kogenematule erutav elamus. Õnneks olin eelmisel õhtul vähemalt kulunud protilamellid, mis mul oli algselt plaanis suvega lõpuni sõita, normaalsete suvekatega asendanud. Need lamellid oleks selle ilmaga vist esimestes kurvides vedelal kujul koorti pealt eemaldunud ja raja serva voolanud. :D Suvekad aga kestsid ilusti, kuigi ma väga tagasi ei hoidnud, kui juba trajektoor enamvähem käppa saama hakkas. Tänud Ahtole manomeetri eest, linnas igaks juhuks sisse löödud 3 baari oleks tõesti liiast olnud. :) 2.5-ga tundus ok. RaceChrono jaoks kahjuks sobivat S60 või WM device'i sebida ei õnnestunud ja läpakas ütles vajalikul hetkel sisse lülitades "no operating system found!". Nii et sellest on kahju, et mingit orienteeruvat aegagi teada ei saanud. Tunne sõidust aga oli tõeliselt kaif!

Täiesti tavalises tänavaseades manuaalkastiga 2.8q A4-ga olid mõlemad alad väga haaravad. :)

Pilte kahjuks teha ei jõudnud. Kes tegid, jagage! :)

Grill ja suitsusaun Maria talus pärast sellist päeva olid nagu rusikas silmaauku. Aeg ja pinged maha võtta, süüa, niisama lobiseda. Leili meil mehed-naised muidugi eriti ei kannata. :P Aga saime lõpuks kokkuleppele, et võtan kopsikusse, nagu plaanisin ja kallan poole enne kividele lajatamist tagasi. :D Kui siis pärast esimest korda külma veega higi ja tolmu maha uhada sai ja Raivo kuskilt täiesti arvestatavalt külmad õlled välja koukis, oli uuestisündinu tunne. :) Aitäh, Marili, orgunni eest! Tõeliselt mõnus koht oli. Kui üks ebaviisakas tiigikonn, kes end vaatamata pretensioonikale häälele näole ei andnud, välja arvata.

Meres ujumas ka käidud. Ei mäletagi, millal Eestis nii varasel kuupäeval oleks nii nauditav vesi olnud. Pärnu on tõesti suvepealinn. :)
arro

 postitati 13.06.11 13:05
Minu poolt ka tänud inimestele kes võtsid vaevaks antud üritus korraladada, vaatamatta vähesele osalejate arvule. Mis muud ma oskan öelda, eismest korda sai seda laadi üritusest osa võetud ja hammas läks ikka verele küll, ja mõtte hakkas liikuma. Rohkem pinget pakkus siiski ringrada, vaatamatta sellele, et masin ei ole teps sellejaoks looduud/mõeldud. Isiklikult oleks tahtnud ka mingit ringiaega teada saada, kuid ega sellest ka hullu ei ole, sest et ega see ei oleks nagunii mingi arvestatav aeg:P
Vigursõit oli ka üleootuste lahe ja pinget pakkuv, ning sellest võiks kindlasti teha, vigursõidu sarja, ja sügisel lõpp kokkuvõtte, kus selgub ka aasta parim vigurdaja:D

Jääme siis järgmist üritust ootama!
indro

 postitati 13.06.11 08:38
Minu poolt ka suur http://www.tqhq.ee/forum/emoticons/hail.gif Laurile vigursõidu, Rassile ja Siimule rajapäeva ning Marilile soomlaste ja Maria Taluga seonduva eest. Olen ka sama meelt, et peakski hakkama rohkem selliseid vigursõidu ja autoslalomi üritusi korraldama, saab vaheldust ja hiljem on muude asjade vastu ka äkki jälle huvi suurem.
rass

 postitati 13.06.11 08:24
Tere

Tänud ka minu poolt kõigile, kes võtsid vaevaks kohale tulla ja said vastutasuks nautida suht hõredalt täidetud ringrada ning samal ajal üsna tihedat vigurdamist. Hamba sain ja vigurdamisega ikka väga verele ja kahju, et koht käest libises :) Ehk järgmine kord läheb paremini... kolmas katse läks rapsimise nahka :-)

Püüan täna õhtul ka vigursõidu tulemused tabelina üles laadida siia. Samuti sai ringrajal tehtud videosid (üks väga effektne hõbedase A4 rajalt väljaskäik jäi ka peale). Ma pean nüüd vaatama millega ma kõige lihtsamini neid videosid lõikuda ja kleepida saaks, nii et söödav materjal oleks netti üles laadida.

Veelkord tänud kõigile!

PS õhtune saun oli lihtsalt superluks ja Maria talu julgen küll kõigile soovitada nii väikeste kui suurte ürituste tarbeks!
Kikkike

 postitati 13.06.11 07:39
Lauri, kas ma mäletan õieti, et te kunagi tegite sellise vigurdamise võistluse kus lisaks oli liiklustesti lahendamine?
Äkki teete küsitluse ja vaatate palju on neid kellele pakuks veel üks vigurdamise võistlus huvi.
Lauri_T

 postitati 13.06.11 06:34
Tänud ka minupoolt kõikidele osavõtjatele. Tore kui üritus meeldis ja ehk palutakse teine kordi minu abi. Esimesel korral teadmata - tundmata paljude võistlejate erinevaid reaktsioone ei julenud kohe miskit suurt vimkat sisse viia. Järgmine kord aga olen juba julgem, sest rahvas oli tõesti fantastiline ja läks kõigega ilusti kaasa. Kohtumiseni järgmisel vigurdamisel :)
tanelr4

 postitati 12.06.11 17:44
Autod oli vaatamist väärt ja rada oli vahva. Ilm mõnus ja sai rannas ka ära käia:)
Eliin

 postitati 12.06.11 17:27
Suured tänud Laurile, et ta väiksele platsile nii hea raja meisterdas. Minu esimesed katsed läksid selle nahka, et vaatasin peeglist valet koonust, ümber mille võtsin vale nurga ja raiskasin aega. Kui peeglite vahtimisega natuke tagasi tõmmata, läks paremaks ja viimane sõit sai puhtalt läbitud. Siimu sõit oli muidugi vaatamisväärsus omaette. Igatahes väga hea ürituse formaat ja järgmisel aastal jälle.
A3 oli ka tubli ja pidas rinkasõidu vastu oma tavapidurite ja mitte just kõige uuemate rehvidega.

Ja muidugi õhtune saun ja tiik olid viimase peal. Tänud ürituse korraldajatele!
Eero

 postitati 12.06.11 05:12
Väga tore üritus oli tõesti, tänaks samuti Laurit vinge vigursõidu korraldamise eest. Rada oli lahe, kõik tavapärased elemendid olemas, ole ainult mees (või naine) ja sõida läbi. Kikkikesele tänud koogi eest, täitis hästi kõhtu ja maitses hästi :)
OttOlesk

 postitati 11.06.11 23:48
Kuna sõitsin just Valgeranda, siis otsustasin ka kiirelt pilgu peale visata. Huvitavaid autosi oli ikka omajagu. ICE'i auto juures meeldib see punane kleeps/värv ja Kikkikese S6-le vaatasin ka järgi ikka ja muidugi RS2 üks vaieldamatuid lemmikuid :). Kahjuks pikemalt jääda ei saanud, kuna ülejäänud rahvas auto peal ei olnud väga fännid ja eelistasid pigem rannas lebotada :D. Ise raja peale ei kannata/julge minna, kuna tõesti väga palav oli ja ei taha riskida mootorile nii väga kuuma anda. Vigursõidust võtan ehk mõni teine kord osa. Hetkel oli magamatus ja palav ilm reageerimisega juba oma töö teinud :P.
Kikkike

 postitati 11.06.11 21:43
pierre need olid ikka mustikad :P
Ice, ma sulle teen tagasihoidlikkust järgmine kord, ma muudkui rääkisin, et ise peab mu üles otsima ja kooki küsima veel :) Ja kui ma ei eksi nüüd(palavus on peaga oma töö teinud), siis ma küsisin su käest mitu korda veel kas kooki läheb.

Muidu pidin veel mainima, et kui Pärnakad vigursõiduga alustasid siis õhtud venisid ikka pikale ja nalja sai palju ja huvitav oli ka.
pierre

 postitati 11.06.11 21:30
Njah, eks platsisuurus piiras ka LauriT ideid, ma arvan, nõnda vist tuli selline lühike rada. Aga esimese vooru sõitsin täiesti ebaõnnestunult, ega teinegi oli suhteliselt kehva. Külgboks ja tagurpidi slaalom hirmutasid ja aga ICE´iga vahepeal jutupuhumine, siis mõtlesin, et peab raja kuivalt läbima, eksida ei tohi. Tema edu oli kohe esimese tiiruga nii mäekõrgune, et ma ei uskunud, äkki stopperi patarei on tühjaks saamas? :D
Aga vaat kui sõites seal eksid ühe rajaelemendi, siis hakkad veel rohkem kiirustama ja siis eksid veel. Õnne oli mul, et viimane tiir tuli puhtalt. Ja külgboks õnnestus.
ICE`le olen juba kaks tiiru selles sarjas järjest kaotanud, kuradi kõva vigurvänt ta ikka. ;) Aga ilmselt on tal hea co-piloot, ma muu kaela ei oska seda ajada. :D

Aga tänud korraldajatele, ja kõigile konkurentidele ja Cobra bemmi oli lihtsalt lust vaadata. Absoluutselt kõik elemendid joonistati sõõrikuks. Kolme-poolene E30, pidamise probleemid...
;)

edit: just nagu ICE, ütlen et Kikkikese mustsõstra võlukook oli ideaalne! Pärast seda süües ma 2. koha saingi! :D
Kikkike

 postitati 11.06.11 21:08
Tore päev sai veedetud teiega koos Saugas.

Vigursõidu kohta olen ennemgi kuulnud, et ahh igav ja ei tea kas tasub jne. Aga hiljem kui on korra proovitud on pisik sees ja tahaks veel ja veel. ;)
Selline mitme sõiduline sari oleks vast päris huvitav, usun, et Lauril on piisavalt ideid erinevate radade jaoks.
ICE

 postitati 11.06.11 20:53
Tehnika mõttes olid parimad pillid soomest jah. Lisaks kõik väga toredad ja viisakad. Rajakogemusi ka kuhjaga.

Mis aga tegelikult ruulis, oli vigursõit. Tänud Laurile ja tema abilistele raja seadmisel ja võistluse läbiviimisel. Nalja sai minuarust rohkem kui vaja :) Blacki rännakud oli täiesti viimasepeal! Viimasega õnneks päästis kenasti ära.
Kindlasti tänud paarile konkurendile, kelle nime nägemine regamislehel sai endagi kohale tulema. Küll nad teavad, kellest jutt :D
Ise tegin seekord ühe sõidu ja sellest piisas, et kõrgeim poodium hõivata. Muu aja närisin küüsi ja andsin (omaarust) konkurentidele nõu, kuidas kiiremini rada läbida. Usun, et nii mõnigi sai isegi paarkümmend sekundit oma ajast alla, eeldusel et koonused ikka püsti jäid.
Kuna Graabli autol jamas kast, siis tema sõit käis mööda Audru ringrada, kus tagumist käiku (vähemalt teoreetiliselt) vaja pole.
Pierre saavutas oma tavapärase taseme viimaseks katseks aga seekord piisas sellest teiseks kohaks. Kahju on Rassist, kes samuti kolmandal katsel väga korraliku aja sai kuid poodiumilt nügiti ta ära ühe E30 bemmi poolt (Cobra). Igatahes tagaveolise sõitu käänulisel rajal oli loomulikult kõige nauditavam vaadata, kus sabaliputamisest ei pääse.
Üldiselt olid kõik tegijad kuid eriti tubli oli ainuke naisvõistleja Eliin, kes raja samuti puhtalt läbis. Viis pluss!

Kui oleks keegi valmis korralduspoolega tegelema, oleks ainest täiesti ntx 3-osaliseks AC Vigursõit sarjaks, arutasime. Kuna Rassil läks selle formaadi peale hammas ikka üle keskmise verele, mõtleb välja midagi? :P

Ai kurja, unustasin Kikkikest tänada magusa eest! Ma tahtsin tegelt veel aga tagasihoidliku inimesene ei hakanud pressima :P

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 76.4% - SQL: 23.6%]