Teema ülevaade |
ICE
|
postitati 29.07.10 21:21 |
20 hulgas 7 audit on päris jõhker. Kiire masina retsepti know-how on lõpuks meitemaale ka jõudnud
|
janisp
|
postitati 29.07.10 21:00 |
Tulemused on kodulehel üles pandud.
Enda sõitudega jään rahule. Ilm ilus, palju kiireid audisi ja Marekult väga head pildid.
Üks kehva kvaliteediga video kolmandast sõidust.
|
prj
|
postitati 25.07.10 17:58 |
Hea video, aga huvitav, miks interlaced on...
Kaamerast peaks progressive tulema.
|
Marje
|
postitati 25.07.10 16:51 |
Wow, Mareku käest ei tule mitte ainult head pildid vaid ka nüüd head videod. 5+!
|
lynx
|
postitati 25.07.10 15:23 |
VIDEO
|
Vihane-Tihane
|
postitati 25.07.10 09:23 |
Seekord oli võimalus võistlejatel kolm korda rada mõõta, erinavalt varajasematest aastatest. Seega otsustasime esimesele sõidule minna täiskomplektse
väljalaske süsteemiga ning kahele viimasele sõidule siis vaid selle lühikese esiratta tagant väljuva kääruga. Esimene sõit läks aga aia taha, kuna
kütet oli niivõrd vähe paagis ja distantsil andis tunda see mootori töös tühjade kohtadena. Aeg vist tuli sinna 250 alla. Seega ei tekkinudgi meil
reaalselt võimalust võrrelda erinevaid väljalaske süsteeme, kuna järgnevates sõitudes tuli juba maksimaalselt kõik ressursid ära kasutada. Teine sõit
siis lühikese sumpsiga ja lõppkiiruseks jäi tubli 264km/h, mis karvavõrra parem esimese vooru B4 ja Nissan Skyline poolt välja sõidetud 262km/h.
Teises voorus lajatas Skyline lõppkiiruseks tubli 268km/h, mis jäi meile aga kolmandas voorus püüdmatuks. Kolmandale sõidule otsustasime minna rajuma
stardiga, et nagu kaotada ei olnud enam midagi. Kahjuks tõmbas selle rajuma stardiga teise, kolmada ja neljanda käiguga siduri libisema ja lõppkiirus
seega ka vastavalt 257km/h. Viimaseks sõiduks eemaldasime parempoolse tule ning selle asemele sai papitükk teibitud, kuhu lõikasime ca 70mm
diameetriga ava. Põhjus miks me seda katsetasime, oli jõu raugemine alates 6000rpm-ist. Ilmselt oli ka selle üheks põhjuseks korralik leitsak, mis
pani proovile turbodega koned. Viimasel OMC-l seda nagu ei täheldanud, kus jõudu jätkus kuni piirajani.
Üldiselt võis võis tulemuste ning võistlusega rahule jääda, kuid 1000euri oli ju tegelikult käega katsuda.
|
Vihane-Tihane
|
postitati 25.07.10 07:51 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Kuidas Audidel läks (Marjel 227 ja Hannesel 238, aga teistel) ja kust tulemusi näeb? |
Kui nüüd hästi mäletan, siis kas:
Jansipi parim lõppkiirus oli vist 255km/h.
Jüri B4 4,2turboga saavutas 262km/h
Ja Pafka parima sõidu lõppkiirus oli 264km/h
Üldiselt audid esinesid vägagi hästi.
|
Joel
|
postitati 25.07.10 06:57 |
Kuidas Audidel läks (Marjel 227 ja Hannesel 238, aga teistel) ja kust tulemusi näeb?
|
lynx
|
postitati 24.07.10 22:21 |
|
|