Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ICE

 postitati 29.07.10 21:21
20 hulgas 7 audit on päris jõhker. Kiire masina retsepti know-how on lõpuks meitemaale ka jõudnud :)
janisp

 postitati 29.07.10 21:00
Tulemused on kodulehel üles pandud.

Enda sõitudega jään rahule. Ilm ilus, palju kiireid audisi ja Marekult väga head pildid.
Üks kehva kvaliteediga video kolmandast sõidust.
prj

 postitati 25.07.10 17:58
Hea video, aga huvitav, miks interlaced on...
Kaamerast peaks progressive tulema.
Marje

 postitati 25.07.10 16:51
Wow, Mareku käest ei tule mitte ainult head pildid vaid ka nüüd head videod. 5+!
lynx

 postitati 25.07.10 15:23
VIDEO
Vihane-Tihane

 postitati 25.07.10 09:23
Seekord oli võimalus võistlejatel kolm korda rada mõõta, erinavalt varajasematest aastatest. Seega otsustasime esimesele sõidule minna täiskomplektse väljalaske süsteemiga ning kahele viimasele sõidule siis vaid selle lühikese esiratta tagant väljuva kääruga. Esimene sõit läks aga aia taha, kuna kütet oli niivõrd vähe paagis ja distantsil andis tunda see mootori töös tühjade kohtadena. Aeg vist tuli sinna 250 alla. Seega ei tekkinudgi meil reaalselt võimalust võrrelda erinevaid väljalaske süsteeme, kuna järgnevates sõitudes tuli juba maksimaalselt kõik ressursid ära kasutada. Teine sõit siis lühikese sumpsiga ja lõppkiiruseks jäi tubli 264km/h, mis karvavõrra parem esimese vooru B4 ja Nissan Skyline poolt välja sõidetud 262km/h. Teises voorus lajatas Skyline lõppkiiruseks tubli 268km/h, mis jäi meile aga kolmandas voorus püüdmatuks. Kolmandale sõidule otsustasime minna rajuma stardiga, et nagu kaotada ei olnud enam midagi. Kahjuks tõmbas selle rajuma stardiga teise, kolmada ja neljanda käiguga siduri libisema ja lõppkiirus seega ka vastavalt 257km/h. Viimaseks sõiduks eemaldasime parempoolse tule ning selle asemele sai papitükk teibitud, kuhu lõikasime ca 70mm diameetriga ava. Põhjus miks me seda katsetasime, oli jõu raugemine alates 6000rpm-ist. Ilmselt oli ka selle üheks põhjuseks korralik leitsak, mis pani proovile turbodega koned. Viimasel OMC-l seda nagu ei täheldanud, kus jõudu jätkus kuni piirajani.
Üldiselt võis võis tulemuste ning võistlusega rahule jääda, kuid 1000euri oli ju tegelikult käega katsuda.
Vihane-Tihane

 postitati 25.07.10 07:51
Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Kuidas Audidel läks (Marjel 227 ja Hannesel 238, aga teistel) ja kust tulemusi näeb?

Kui nüüd hästi mäletan, siis kas:
Jansipi parim lõppkiirus oli vist 255km/h.
Jüri B4 4,2turboga saavutas 262km/h
Ja Pafka parima sõidu lõppkiirus oli 264km/h

Üldiselt audid esinesid vägagi hästi.
Joel

 postitati 25.07.10 06:57
Kuidas Audidel läks (Marjel 227 ja Hannesel 238, aga teistel) ja kust tulemusi näeb?
lynx

 postitati 24.07.10 22:21
http://marekpotti.com/pics/2010/1000eur/images/3Z1A2943.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 52.9% - SQL: 47.1%]