Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Carla

 postitati 06.06.10 18:08
Niih,

Koosolek jah toimus suht hiljuti alles kahjuks ning kurbusega peab tõdema, et meie üritusel olid mõnede tehniliste kohtunike teada kasutusel vanad reeglid. Ilmselgelt meie enda kommunikatsiooni probleem, mis on nüüdseks lahendatud.
Maku

 postitati 06.06.10 10:41
Tartukate enda ürituse kohta ei ole mina õige inimene kommenteerima aga näiteks eile need masinad, mis mina tegin, kordasin võistlejatele need asjad üle. Ilmselt nii mõnigi võistleja ei olnud sellistest asjadest kuulnudki. Ja muideks, väljalaske teemal olen sõna võtnud ka võistlejate BHRA foorumis. Paraku kõik seal ei käi ja EMV-l olen mina rohkem tavakohtunik. Aga näiteks BHRA tehnilise vastutav kohtunik Mart Pere on minu seisukohaga antud küsimuses ühel meelel, kuidas aga asi lõplikult nendel üritustel laheneb, ei ole minu otsustada.
ranz

 postitati 06.06.10 09:24
Tsitaat:
Algselt postitas: Carla
Kindlasti teen siia kokkuvõtte koosolekul arutatud tehnilise teemast.

Kas see koosoleks on juba ära olnud? sest mind vägagi huvitaks seesama tehnilistele nõuetele mitte vastamine mis jätkub ka juba isegi EM võistlustel:o
Carla

 postitati 06.05.10 08:35
Vähe ilustatud logi kah: DragSeries 2010 I etapp logi
Wasser

 postitati 04.05.10 10:33
Mõned pildid ka esimesest üritusest: http://galerii.visuaal.net/galerii/main.php?g2_itemId=43614
Carla

 postitati 03.05.10 08:01
Kindlasti teen siia kokkuvõtte koosolekul arutatud tehnilise teemast.
ranz

 postitati 03.05.10 07:40
Tsitaat:
Algselt postitas: Carla

Mis ellikatesse puutub, siis osad klassid, kus jäid võistlema kas 5 või 9 vms võistlejat, siis seal tehti jah otsus, et teeme, kas 4-se või 8-se ellika - et ei oleks pooled soolosõidud. Minu meelest igati mõistlik otsus.

Selline otsus oleks olnud igati mõistlik kui oleks võistlejaid palju olnud, hetkel oli neid aga ju niigi vähe.
Aga ok, mis siin selle üle enam vaielda, pigem oleks vaja jah luubi alla võtta nood tehnilise osa küsimused.
Kui sellelaadne koosolek on tulemas kas oleks võimalik pärast siia ka lühidalt kirja panna, et kas asi oli kellegi möödalaskmises, lihtsalt erandite tegemises või siis ebapädevadtes ülevaatajates?
Carla

 postitati 03.05.10 07:27
Tehnilise kontrolli koha pealt ei oska veel hetkel kommenteerida. Igaljuhul tänud, et sellise asja välja tõite. Ürituse järelkoosolek on toimumas - seal tõstatan selle kindasti ja uurin põhjuseid.

Mis ellikatesse puutub, siis osad klassid, kus jäid võistlema kas 5 või 9 vms võistlejat, siis seal tehti jah otsus, et teeme, kas 4-se või 8-se ellika - et ei oleks pooled soolosõidud. Minu meelest igati mõistlik otsus.

Kellel veel on tähelepanekuid ürituse suhtes, siis palun andke teada, et järgmine kord vigu vältida - kas siis vastus siia või kaarel[ät]autoklubi[punkt]ee
ranz

 postitati 02.05.10 16:36
Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
See ainult downpipe`iga olnud masin oli see D klassis sõitnud Buick vms?

See buick oli üks, tollel oli ka see karterituulutuse potsik täiesti lahtiselt atmosfääri. Tema aga starti ei jõudnudki.
Üks teine miski kollakas USA masin oli see mis reaalselt sõitis ainult downpipedega.
quattromees

 postitati 02.05.10 15:38
See ainult downpipe`iga olnud masin oli see D klassis sõitnud Buick vms?
Taavi

 postitati 02.05.10 13:11
Elu ongi ebaõiglane. Mõningate autode puhul vaadatakse läbi sõrmede. Seda on enne juhtunud ning arvatavasti juhtub ka edaspidi.
ranz

 postitati 02.05.10 11:51
Korraldus kuidagi meeletult lonkas :( võistlejaid oli vähe, kuid kuidagi suudeti ikkagi võustlus venitada pea kella kuueni välja... suht külm oli niisama seal passida.
Samuti tehti mõningad imelikud otsused... võistlejaid oli niigi vähe ja tehti otsus nt D klassis teha neljane elliminaator ning üks isik langes tänu sellele üldse võistlustest välja (sai teha ainult ühe testsõidu).
Samuti tekkis küsismus tehnilise komisjoni pädevuses... üks masin (mis küll jah erinevate probleemide tõttu rajale ei jõudnudki) sellel puudusid nii sumpa kui ka nt karterituulutuse jaoks mõeldud potsiku otsas olev filter.
Samuti sain mina aru, et nüüd uuest aastast ei tohi summuti lõppeda otse masin põhja all??? sellest hoolimata sõitis üks masin terve võistluse kaasta puhalt downpipidega?
quattromees

 postitati 01.05.10 20:58
Tundub, et masu on osalejate ridu kõvasti hõrendanud või oli ehk põhjus lihtsalt selles, et paljud potentsiaalsed sõidukid pole veel garaa˛ides kokku saanud...
Kahjuks polnud ka kedagi naaberriikidest osalemas.
Külma, kuid kuiva ilma võib õnnestunuks lugeda ja päev üldiselt oli väärt, et ka vähestele osalejatele kaasa elada.
OttOlesk

 postitati 01.05.10 19:32
Kui ma nüüd ei eksi, siis nägin seda Nissan GTR-i Kehtnas eile.
lynx

 postitati 01.05.10 19:18
http://marekpotti.com/pics/2010/TADS/images/VH3C3052.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 54.4% - SQL: 45.6%]