lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 01.05.10 18:18
|
|
|
Tartu Autoklubi Drag Series I avaetapp
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 01.05.10 18:32
|
|
|
Kui ma nüüd ei eksi, siis nägin seda Nissan GTR-i Kehtnas eile.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 01.05.10 19:58
|
|
|
Tundub, et masu on osalejate ridu kõvasti hõrendanud või oli ehk põhjus lihtsalt selles, et paljud potentsiaalsed sõidukid pole veel garaa˛ides kokku
saanud...
Kahjuks polnud ka kedagi naaberriikidest osalemas.
Külma, kuid kuiva ilma võib õnnestunuks lugeda ja päev üldiselt oli väärt, et ka vähestele osalejatele kaasa elada.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.10 10:51
|
|
|
Korraldus kuidagi meeletult lonkas võistlejaid oli vähe, kuid kuidagi
suudeti ikkagi võustlus venitada pea kella kuueni välja... suht külm oli niisama seal passida.
Samuti tehti mõningad imelikud otsused... võistlejaid oli niigi vähe ja tehti otsus nt D klassis teha neljane elliminaator ning üks isik langes tänu
sellele üldse võistlustest välja (sai teha ainult ühe testsõidu).
Samuti tekkis küsismus tehnilise komisjoni pädevuses... üks masin (mis küll jah erinevate probleemide tõttu rajale ei jõudnudki) sellel puudusid nii
sumpa kui ka nt karterituulutuse jaoks mõeldud potsiku otsas olev filter.
Samuti sain mina aru, et nüüd uuest aastast ei tohi summuti lõppeda otse masin põhja all??? sellest hoolimata sõitis üks masin terve võistluse kaasta
puhalt downpipidega?
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 02.05.10 12:11
|
|
|
Elu ongi ebaõiglane. Mõningate autode puhul vaadatakse läbi sõrmede. Seda on enne juhtunud ning arvatavasti juhtub ka edaspidi.
12.301@181km/h
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 02.05.10 14:38
|
|
|
See ainult downpipe`iga olnud masin oli see D klassis sõitnud Buick vms?
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.10 15:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
See ainult downpipe`iga olnud masin oli see D klassis sõitnud Buick vms? |
See buick oli üks, tollel oli ka see karterituulutuse potsik täiesti lahtiselt atmosfääri. Tema aga starti ei jõudnudki.
Üks teine miski kollakas USA masin oli see mis reaalselt sõitis ainult downpipedega.
|
|
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.10 06:27
|
|
|
Tehnilise kontrolli koha pealt ei oska veel hetkel kommenteerida. Igaljuhul tänud, et sellise asja välja tõite. Ürituse järelkoosolek on toimumas -
seal tõstatan selle kindasti ja uurin põhjuseid.
Mis ellikatesse puutub, siis osad klassid, kus jäid võistlema kas 5 või 9 vms võistlejat, siis seal tehti jah otsus, et teeme, kas 4-se või 8-se
ellika - et ei oleks pooled soolosõidud. Minu meelest igati mõistlik otsus.
Kellel veel on tähelepanekuid ürituse suhtes, siis palun andke teada, et järgmine kord vigu vältida - kas siis vastus siia või
kaarel[ät]autoklubi[punkt]ee
If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.10 06:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Carla
Mis ellikatesse puutub, siis osad klassid, kus jäid võistlema kas 5 või 9 vms võistlejat, siis seal tehti jah otsus, et teeme, kas 4-se või 8-se
ellika - et ei oleks pooled soolosõidud. Minu meelest igati mõistlik otsus. |
Selline otsus oleks olnud igati mõistlik kui oleks võistlejaid palju olnud, hetkel oli neid aga ju niigi vähe.
Aga ok, mis siin selle üle enam vaielda, pigem oleks vaja jah luubi alla võtta nood tehnilise osa küsimused.
Kui sellelaadne koosolek on tulemas kas oleks võimalik pärast siia ka lühidalt kirja panna, et kas asi oli kellegi möödalaskmises, lihtsalt erandite
tegemises või siis ebapädevadtes ülevaatajates?
|
|
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.10 07:01
|
|
|
Kindlasti teen siia kokkuvõtte koosolekul arutatud tehnilise teemast.
If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
|
|
|
|
Wasser
huviline
Registreerunud 07.03.08
Asukoht: Tartu / Põlva
Kasutaja on eemal
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.05.10 07:35
|
|
|
Vähe ilustatud logi kah: DragSeries 2010 I etapp logi
If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.10 08:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Carla
Kindlasti teen siia kokkuvõtte koosolekul arutatud tehnilise teemast. |
Kas see koosoleks on juba ära olnud? sest mind vägagi huvitaks seesama tehnilistele nõuetele mitte vastamine mis jätkub ka juba isegi EM
võistlustel
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.10 09:41
|
|
|
Tartukate enda ürituse kohta ei ole mina õige inimene kommenteerima aga näiteks eile need masinad, mis mina tegin, kordasin võistlejatele need asjad
üle. Ilmselt nii mõnigi võistleja ei olnud sellistest asjadest kuulnudki. Ja muideks, väljalaske teemal olen sõna võtnud ka võistlejate BHRA
foorumis. Paraku kõik seal ei käi ja EMV-l olen mina rohkem tavakohtunik. Aga näiteks BHRA tehnilise vastutav kohtunik Mart Pere on minu seisukohaga
antud küsimuses ühel meelel, kuidas aga asi lõplikult nendel üritustel laheneb, ei ole minu otsustada.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.10 17:08
|
|
|
Niih,
Koosolek jah toimus suht hiljuti alles kahjuks ning kurbusega peab tõdema, et meie üritusel olid mõnede tehniliste kohtunike teada kasutusel vanad
reeglid. Ilmselgelt meie enda kommunikatsiooni probleem, mis on nüüdseks lahendatud.
If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
|
|
|
|