Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
Võistluste, kokkutulekute järelkaja
»
Sõidukoolitus - 11.03.06
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: vallo[/i] Sai isegi siis osaletud ja jäin väga rahule. Algas minule see istme paika panemisega, kuigi niigi raja sõiduks sätin endale istme püstiseks ja et ise olles lähedal roolile. Kuid Murakale see ikka ei meeldinud( kommentaar: rool ei ole koht kus sa end kurvis kinni hoiad ) Lõpptulemusena kui istme tema näpunäidete järgi paika sättisin, ütlesin talle, et nii on võimatu sõita. Siis järgnes rooli harjutus kohapeal, aga ikkagi oli ebamugav. Kuid ülatavalt peale ühte ringi oli sõiduasend järsku muutunud väga mugavaks, ei mingit probleemi rooli lappamisel + keha ei kaldunud kurvides mitte kuhugi. Sõidu kohepealt õpetas mind kasutama vasku jala pidurit teistmoodi. Kui ma alguses kasutasin pidurit pigem auto suunamuutmiseks, korraks pidurit tallates. Kuid Muraka soovitus oli täiest jõust pidurit vajutada , mitte pehmelt ja samaegselt ikka täisgaas ( iseasi mida poolteljed sellest arvavad :) ) niimoodi kontrollib autot ideaalselt kurvis. Samuti soovitas ta mulle kurvist väljudes/sees olles, mitte eriti palju gaasi lisada, vaid proovida ennem auto 100% sirgeks saada ja kiirendada sirgel sirgjooneliselt, mitte et ma korrigeerin autot sirgel kiirendades. Samuti vihjeks, et auto nina peab olema pidurdades kurvi suunas, mitte et kurvi sisendes hakkan alles auto suunda õigeks sättima. Iseensest tunduvad need õpetused lihtsad ja loogilised , kuid kui neid reaalselt rakendada, paraneb sõidukiirus märgatavalt . ps. Suured tänud audi clubi liikemetele, kes aitasid ka autot hangest kätte saada :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
Võistluste, kokkutulekute järelkaja
»
Sõidukoolitus - 11.03.06
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
32.1%
- SQL:
67.9%
]