Lehekülgi: 1 2 |
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.06 11:30
|
|
|
Sõidukoolitus - 11.03.06
palju teid siis kohal oli ?
ja võiks keegi siis kirjutada ka seda, et mis räägiti, tehti ja nähti.
|
|
|
|
kala
klubiliige
Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0
|
postitati 12.03.06 11:43
|
|
|
Sõidukoolitus - 11.03.06
mitu meest vastu näppe sai käe käigukangil hoidmise eest?
subarus korraldatud samalaadsel treeningul igatahes oli nii mõnelgi mehel
õhtuks näpud valusad sest ütlemise asemel oli füüsiline noomitus
meeldetuletuseks, et käed on rooli hoidmiseks
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
|
sada1000
huviline
Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.06 13:16
|
|
|
Sõidukoolitus - 11.03.06
Tsitaat: | Ilmselt oleks tulnud mul käsi amputeerida õhtuks - nimelt on mul harjumus kogu aeg kätt käigukangil hoida. 90% sõiduajast on
see käsi mul seal. Ilmselt on see vale arusaam aga nii tunnetan ma (omaarust) autot paremini. Ja teine asi - kui parem käsi peab nagunii koguaeg
positsiooni (rool-käikar-rool) vahetama, siis see võib pigem segavaks teguriks osutuda. Aga see on puhtalt IMHO.
Oleks tahnud ka väga seal olla. |
Mul sama lugu...
|
|
|
kala
klubiliige
Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0
|
postitati 12.03.06 14:39
|
|
|
Sõidukoolitus - 11.03.06
Eks see asi ole ka nii, et jääl on lihtne tänavakummiga ühekäega roolida, piikidega sõites see enam nii lihtne pole. Samuti on ringrajal päris
keeruline isegi tänavakummiga korralikult kurve sõita nii, et ainult ühe käega rooli hoiad. Kruusast ei hakka rääkimagi.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 12.03.06 16:45
|
|
|
Sõidukoolitus - 11.03.06
Mul on kah käsi-kangil-stiil, aga kui ma kahe käega seda kerget barankat prooviks lapata, siis oleks mul käed kohe sõlmes. Ma olen harjunud vasaku
käega kiirelt roolima - sõidan tavaliselt jääl parema tunnetuse saamiseks ühe käega
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 12.03.06 22:24
|
|
|
Sõidukoolitus - 11.03.06
Enda kogemusest arvan, et käsi-kangil stiil jääb seda harvemaks, mida rohkem radu lihvida. Paratamatult tekib olukordi, kus ühe käega roolides ei taju
enam mis asendis rattad on ning tasapisi hakkab see üha valusamalt kätte maksma. Ise olen saanud ka koolitust BMW sõidutreenerilt, kus sama lugu, et
kaks kätt kindlalt roolil, et olla koguaeg kindel rataste asendis. Tõsi aglul on väga raske seda teist kätt roolile panna, kuid pärast sadu
kilomeetreid rajal on juba võimalik. Võtke roolivõimurihm maha ja kohe selge...
|
|
|
tonu
huviline
Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85
|
postitati 13.03.06 07:25
|
|
|
Sõidukoolitus - 11.03.06
Üritus siis läbi ja tundus, et kes osa võttis see ka rahule jäi. Murakas on lahe vend - polnud kitsi nõuannetega, staarikompleksi ei põdenud ja kõik
sujus tõrgeteta.
Algul arvasin, et viis juhti on liiga vähe, aga tegelikult sai igaüks, Margus kõrvalistmel, sõita mitu seeriat ning aega oli piisavalt, et ralliäss
saaks igaühega individuaalselt tegeleda. Põhirõhk siis sellel, kuidas kiiresti, ohutult ja nauditavalt oma neliveduseid sõpru talveoludes ära
kasutada. Üritus ise põhines praktililsel sõiduõppel - alates õigest istumisasendist, pidamise leidmisest libedal teel, kurvitehnika, vasaku jalaga
pidurdamisest ABS väljas (samaaegselt hoides paremat jalga gaasi peal) ja
muudest vajalikest soovitustest kontorolli kaotanud auto juhitavuse taastamiseks. Ilmselt jättis ka meie entusiasm Margusele hea mulje, sest algselt
kokkulepitud summast, saime veel kõvasti, seda spetsaalselt küsimata alla
Eile käisin ka Männikul kihutamas ja tunne oli hoopis teine ning muije ei tahtnud näolt kaduda, kui teised vennad ees laperdasid ja iga kahe kurvi
järel oma masinaid lumehangest välja lükkasid. Tore vaadata, aga segas sõitmist
Pildid on ka olemas, kes saaks nad üles panna, siis saadaksin talle hea meelega - andke teada.
|
|
|
daqqer
huviline
Registreerunud 15.07.03
Asukoht: [ Tallinn ]
Kasutaja on eemal
Auto: minu masinad
|
postitati 13.03.06 07:42
|
|
|
Sõidukoolitus - 11.03.06
Tsitaat: | Algselt postitas: tonu
Pildid on ka olemas, kes saaks nad üles panna, siis saadaksin talle hea meelega - andke teada. |
pane teele, lükkan üles, isegi huvi vaadata
d | ehitustehnika, suruõhk
|
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.06 09:21
|
|
|
To sokk:
kätte risti mitteminemiseks on hea harjutus olemas
Võtad kahe käega roolis ülevalt poolt siis...ja keerad kiiresti kahe käega rooli ühele poole põhja ja tagasi...kordad sama harjutust teisepoole põhja.
Ma arvan, et paari korra harjutamise järel peaks sul asi selge olema.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.06 09:28
|
|
|
ma arvan et vähemalt ühe sellise asja peaks veel korraldama
tundub et oli väga väärt päev kuttidel kes käisid.
isegu huvitet, aga ei tea kuidas ajaga klapib.
|
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 13.03.06 09:47
|
|
|
Nõus Tonnyga. Kui veel korraldatakse ja aeg sobib, olen kindel osaleja.
Omalt poolt lisaks veel niipalju, et kui veel sellist asja teha, võiks teemale mingi parema pealkirja panna. Algselt ei hakanud seda lugemagi, kuna
mõtlesin, et tegu järjekordse rohelise lehega juhtide kohustusliku talvesõiduga. Osaliselt kindlasti minu viga, kuid ega kõike siin ju läbi lugeda ei
jõua.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.06 09:51
|
|
|
Oleksin 100% kindel osaline olnud, kui oleks olnud Auto, millega tulla. Kui peakski järgmine kord toimuma ja mul on masin olemas, siis olen kindel
tulija. Jääme ootama pildimaterjali.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
tonu
huviline
Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85
|
postitati 13.03.06 10:00
|
|
|
... pildimaterjali paneb indro mingil ajal ülesse, annan talle õhtul pildid cd peal, kuna minu töökoha server ei lase millegipärast pilte meili teel
välja saata.
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 13.03.06 10:07
|
|
|
Sama siin nagu Laur4 kirjutas - ei pööranud teemale suuremat tähelepanu, kuna laupäeval oli ka Kaisma jää üritus. Oleks teadnud et see koolitus endast
midagi sellist kujutab oleks vast sinna tulnud ikka. (kui midagi veel toimub siis oleksin ka huviline, kui aeg jälle sobib).
|
|
|
tonu
huviline
Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85
|
postitati 13.03.06 10:08
|
|
|
Tsitaat: | [
Algselt ei hakanud seda lugemagi, kuna mõtlesin, et tegu järjekordse rohelise lehega juhtide kohustusliku talvesõiduga. |
..... parem jalg enne 180` kurvi pooltuuridel gaasil ja vasakuga tõks juhitavuse taastamiseks pidurile, rääkimata juba enne kurvi väljakeeratud
roolist ja peadpööritavast sõidukiirusest - kujutan ette oma närvilist
sõiduõpetajat omaaegsest Automist, kui ma oleks talle esmase juhiloa saamiseks taolise libedasõidueksami korraldanud
|
|
|
vallo
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: audi s4 tq aut 1993 ;toyota corolla 1,6
|
postitati 13.03.06 10:44
|
|
|
Sai isegi siis osaletud ja jäin väga rahule. Algas minule see istme paika panemisega, kuigi niigi raja sõiduks sätin endale istme püstiseks ja et ise
olles lähedal roolile. Kuid Murakale see ikka ei meeldinud( kommentaar: rool ei ole koht kus sa end kurvis kinni hoiad ) Lõpptulemusena kui istme tema
näpunäidete järgi paika sättisin, ütlesin talle, et nii on võimatu sõita. Siis järgnes rooli harjutus kohapeal, aga ikkagi oli ebamugav. Kuid
ülatavalt peale ühte ringi oli sõiduasend järsku muutunud väga mugavaks, ei mingit probleemi rooli lappamisel + keha ei kaldunud kurvides mitte
kuhugi.
Sõidu kohepealt õpetas mind kasutama vasku jala pidurit teistmoodi. Kui ma alguses kasutasin pidurit pigem auto suunamuutmiseks, korraks pidurit
tallates. Kuid Muraka soovitus oli täiest jõust pidurit vajutada , mitte pehmelt ja samaegselt ikka täisgaas ( iseasi mida poolteljed sellest arvavad
) niimoodi kontrollib autot ideaalselt kurvis. Samuti soovitas ta mulle
kurvist väljudes/sees olles, mitte eriti palju gaasi lisada, vaid proovida ennem auto 100% sirgeks saada ja kiirendada sirgel sirgjooneliselt, mitte
et ma korrigeerin autot sirgel kiirendades. Samuti vihjeks, et auto nina peab olema pidurdades kurvi suunas, mitte et kurvi sisendes hakkan alles
auto suunda õigeks sättima.
Iseensest tunduvad need õpetused lihtsad ja loogilised , kuid kui neid reaalselt rakendada, paraneb sõidukiirus märgatavalt .
ps. Suured tänud audi clubi liikemetele, kes aitasid ka autot hangest kätte saada
|
|
|
Tonx
huviline
Registreerunud 08.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: G31 540; Tucson AWD
|
postitati 13.03.06 12:10
|
|
|
Jäin üritusega väga rahule (kui vaid autot jagama ei oleks pidanud - mitte et auto kehv oleks olnud, vaid Antsu roolis oldud aja võrra sai ise vähem
sõita). Sai sporti tehtud (keskmiselt iga 3 tiiru järgi oli keegi sügavas
hanges ja välja lükati ikka inimjõul) ja uusi sõiduvõtteid juurutatud. Tore oli see, et oli kaks rada - siserada vähe tehnilisem ja välisrada
paarutamiseks, nii et mahtus päris paljudega rada jagama.
Herr Murakas oli tase, sest võttis asja rahulikult, staaritsemata ning vaevus sellise väikse kamba peale üldse kohale tulema, pluss veel oli esimene
mees autosid hangest välja lükkamas.
Hinge ajasid täis mingid kohalikud klemmid, kes olid vähe napsutand ja üritasid igal võimalikul hetkel Murakaga sõpsi panna. Siis veel vandid istusid
hanges mingi volvoraipega, millel oli mikromõõdus varuratas all (teate küll, see pisike). Vedasime Antsuga selle rajalt minema, kuna asi keeldus
käivitumast. Siinkohal tuli meelde kummaline asi - köis paistis ainult meie autos olevat!? Jäärajal võiks ju ikkagi oma köis kõigil kaasas olla...
Ahjaa, eriti tubli oli see, et ükski üritusest osa võtnud Audi ei omanud alla 200 hobuse (esside paraad), k.a hr. Muraka A6.
Praegu ei viitsi rohkem kirjutada. Igatahes rallimise pisik on sees ja nelivedu kuulub järgmise viisaastaku sõidukite veoskeemi kindlasti.
Viga oli valesti valitud sõidukiiruses
Köis kaasas. Helista
|
|
|
|
Shelby-SV
huviline
Registreerunud 06.01.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 66kw 1994
|
postitati 13.03.06 14:05
|
|
|
kas oma esiveolisega oleks saanud ka osaleda või oli see ainult quattrotele mõeldud?
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.06 14:08
|
|
|
oli mõeldud ainult (S)quattrotele
|
|
|
|
vallo
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: audi s4 tq aut 1993 ;toyota corolla 1,6
|
postitati 13.03.06 14:25
|
|
|
to: tonx
ma polnud veel enda audiga, see aasta kordagi kinni olnud. Kuid tagasiteel tallinna hüppasin ka bensukast läbi, nii et olen nüüd ka köie omanik. Nagu
üritusel mainisid "Quattro omamine tekitab moraalse kohustuse aidata kinnijäänud pooleveolisi"
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.06 14:52
|
|
|
Seda küll mainisin mina aga vahet pole
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.06 16:57
|
|
|
Pildid ka lõpuks.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |