Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Sõidukoolitus - 11.03.06 (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 5895)
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.06 12:14 Tsiteeri
Sõidukoolitus - 11.03.06



Niisiis..ütitus oli väga tore:)
Suured suured tänud Hr. Murakale. Osa aega läks küll trenni tegemiseks...omajagu rahvast tuli hangest välja tirida (kaasa arvatud mina:P). Tonu kas sa paned pildid ka kuskile üles?
Targemaks sai päris mitme asja kohapealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.06 12:30 Tsiteeri
Sõidukoolitus - 11.03.06



palju teid siis kohal oli ?
ja võiks keegi siis kirjutada ka seda, et mis räägiti, tehti ja nähti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kala
klubiliige

Avatar


Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0

postitati 12.03.06 12:43 Tsiteeri
Sõidukoolitus - 11.03.06



mitu meest vastu näppe sai käe käigukangil hoidmise eest?

:) subarus korraldatud samalaadsel treeningul igatahes oli nii mõnelgi mehel õhtuks näpud valusad :P sest ütlemise asemel oli füüsiline noomitus meeldetuletuseks, et käed on rooli hoidmiseks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.06 12:59 Tsiteeri
Sõidukoolitus - 11.03.06



kusjuures ei saand vastu näppe..:D kuna ei hoidnud kätt käigukangil:P
Pikemat juttu peab natuke mõtlema ja seedima ning siis siia kirja panema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 12.03.06 13:57 Tsiteeri
Sõidukoolitus - 11.03.06



Tsitaat:
Algselt postitas: kala
mitu meest vastu näppe sai käe käigukangil hoidmise eest?

:) subarus korraldatud samalaadsel treeningul igatahes oli nii mõnelgi mehel õhtuks näpud valusad :P sest ütlemise asemel oli füüsiline noomitus meeldetuletuseks, et käed on rooli hoidmiseks


Ilmselt oleks tulnud mul käsi amputeerida õhtuks - nimelt on mul harjumus kogu aeg kätt käigukangil hoida. 90% sõiduajast on see käsi mul seal. Ilmselt on see vale arusaam aga nii tunnetan ma (omaarust) autot paremini. Ja teine asi - kui parem käsi peab nagunii koguaeg positsiooni (rool-käikar-rool) vahetama, siis see võib pigem segavaks teguriks osutuda. Aga see on puhtalt IMHO.
Oleks tahnud ka väga seal olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sada1000
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.06 14:16 Tsiteeri
Sõidukoolitus - 11.03.06



Tsitaat:
Ilmselt oleks tulnud mul käsi amputeerida õhtuks - nimelt on mul harjumus kogu aeg kätt käigukangil hoida. 90% sõiduajast on see käsi mul seal. Ilmselt on see vale arusaam aga nii tunnetan ma (omaarust) autot paremini. Ja teine asi - kui parem käsi peab nagunii koguaeg positsiooni (rool-käikar-rool) vahetama, siis see võib pigem segavaks teguriks osutuda. Aga see on puhtalt IMHO.
Oleks tahnud ka väga seal olla.


Mul sama lugu... :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kala
klubiliige

Avatar


Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0

postitati 12.03.06 15:39 Tsiteeri
Sõidukoolitus - 11.03.06



Eks see asi ole ka nii, et jääl on lihtne tänavakummiga ühekäega roolida, piikidega sõites see enam nii lihtne pole. Samuti on ringrajal päris keeruline isegi tänavakummiga korralikult kurve sõita nii, et ainult ühe käega rooli hoiad. Kruusast ei hakka rääkimagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 12.03.06 17:45 Tsiteeri
Sõidukoolitus - 11.03.06



Mul on kah käsi-kangil-stiil, aga kui ma kahe käega seda kerget barankat prooviks lapata, siis oleks mul käed kohe sõlmes. Ma olen harjunud vasaku käega kiirelt roolima - sõidan tavaliselt jääl parema tunnetuse saamiseks ühe käega :P


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 12.03.06 23:24 Tsiteeri
Sõidukoolitus - 11.03.06



Enda kogemusest arvan, et käsi-kangil stiil jääb seda harvemaks, mida rohkem radu lihvida. Paratamatult tekib olukordi, kus ühe käega roolides ei taju enam mis asendis rattad on ning tasapisi hakkab see üha valusamalt kätte maksma. Ise olen saanud ka koolitust BMW sõidutreenerilt, kus sama lugu, et kaks kätt kindlalt roolil, et olla koguaeg kindel rataste asendis. Tõsi aglul on väga raske seda teist kätt roolile panna, kuid pärast sadu kilomeetreid rajal on juba võimalik. Võtke roolivõimurihm maha ja kohe selge...:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tonu
huviline



Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85

postitati 13.03.06 08:25 Tsiteeri
Sõidukoolitus - 11.03.06



Üritus siis läbi ja tundus, et kes osa võttis see ka rahule jäi. Murakas on lahe vend - polnud kitsi nõuannetega, staarikompleksi ei põdenud ja kõik sujus tõrgeteta.
Algul arvasin, et viis juhti on liiga vähe, aga tegelikult sai igaüks, Margus kõrvalistmel, sõita mitu seeriat ning aega oli piisavalt, et ralliäss saaks igaühega individuaalselt tegeleda. Põhirõhk siis sellel, kuidas kiiresti, ohutult ja nauditavalt oma neliveduseid sõpru talveoludes ära kasutada. Üritus ise põhines praktililsel sõiduõppel - alates õigest istumisasendist, pidamise leidmisest libedal teel, kurvitehnika, vasaku jalaga pidurdamisest ABS väljas (samaaegselt hoides paremat jalga gaasi peal:)) ja muudest vajalikest soovitustest kontorolli kaotanud auto juhitavuse taastamiseks. Ilmselt jättis ka meie entusiasm Margusele hea mulje, sest algselt kokkulepitud summast, saime veel kõvasti, seda spetsaalselt küsimata alla:)
Eile käisin ka Männikul kihutamas ja tunne oli hoopis teine ning muije ei tahtnud näolt kaduda, kui teised vennad ees laperdasid ja iga kahe kurvi järel oma masinaid lumehangest välja lükkasid. Tore vaadata, aga segas sõitmist:)
Pildid on ka olemas, kes saaks nad üles panna, siis saadaksin talle hea meelega - andke teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
daqqer
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.03
Asukoht: [ Tallinn ]
Kasutaja on eemal

Auto: minu masinad

postitati 13.03.06 08:42 Tsiteeri
Sõidukoolitus - 11.03.06



Tsitaat:
Algselt postitas: tonu
Pildid on ka olemas, kes saaks nad üles panna, siis saadaksin talle hea meelega - andke teada.


pane teele, lükkan üles, isegi huvi vaadata ;)


d | ehitustehnika, suruõhk
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.06 10:21 Tsiteeri


To sokk:
kätte risti mitteminemiseks on hea harjutus olemas:)
Võtad kahe käega roolis ülevalt poolt siis...ja keerad kiiresti kahe käega rooli ühele poole põhja ja tagasi...kordad sama harjutust teisepoole põhja. Ma arvan, et paari korra harjutamise järel peaks sul asi selge olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.06 10:28 Tsiteeri


ma arvan et vähemalt ühe sellise asja peaks veel korraldama
tundub et oli väga väärt päev kuttidel kes käisid.
isegu huvitet, aga ei tea kuidas ajaga klapib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 13.03.06 10:47 Tsiteeri


Nõus Tonnyga. Kui veel korraldatakse ja aeg sobib, olen kindel osaleja.
Omalt poolt lisaks veel niipalju, et kui veel sellist asja teha, võiks teemale mingi parema pealkirja panna. Algselt ei hakanud seda lugemagi, kuna mõtlesin, et tegu järjekordse rohelise lehega juhtide kohustusliku talvesõiduga. Osaliselt kindlasti minu viga, kuid ega kõike siin ju läbi lugeda ei jõua.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.06 10:51 Tsiteeri


Oleksin 100% kindel osaline olnud, kui oleks olnud Auto, millega tulla. Kui peakski järgmine kord toimuma ja mul on masin olemas, siis olen kindel tulija. Jääme ootama pildimaterjali.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tonu
huviline



Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85

postitati 13.03.06 11:00 Tsiteeri


... pildimaterjali paneb indro mingil ajal ülesse, annan talle õhtul pildid cd peal, kuna minu töökoha server ei lase millegipärast pilte meili teel välja saata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 13.03.06 11:07 Tsiteeri


Sama siin nagu Laur4 kirjutas - ei pööranud teemale suuremat tähelepanu, kuna laupäeval oli ka Kaisma jää üritus. Oleks teadnud et see koolitus endast midagi sellist kujutab oleks vast sinna tulnud ikka. (kui midagi veel toimub siis oleksin ka huviline, kui aeg jälle sobib).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tonu
huviline



Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85

postitati 13.03.06 11:08 Tsiteeri


Tsitaat:
[ Algselt ei hakanud seda lugemagi, kuna mõtlesin, et tegu järjekordse rohelise lehega juhtide kohustusliku talvesõiduga.



..... parem jalg enne 180` kurvi pooltuuridel gaasil ja vasakuga tõks juhitavuse taastamiseks pidurile, rääkimata juba enne kurvi väljakeeratud roolist ja peadpööritavast sõidukiirusest :D - kujutan ette oma närvilist sõiduõpetajat omaaegsest Automist, kui ma oleks talle esmase juhiloa saamiseks taolise libedasõidueksami korraldanud:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vallo
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4 tq aut 1993 ;toyota corolla 1,6

postitati 13.03.06 11:44 Tsiteeri


Sai isegi siis osaletud ja jäin väga rahule. Algas minule see istme paika panemisega, kuigi niigi raja sõiduks sätin endale istme püstiseks ja et ise olles lähedal roolile. Kuid Murakale see ikka ei meeldinud( kommentaar: rool ei ole koht kus sa end kurvis kinni hoiad ) Lõpptulemusena kui istme tema näpunäidete järgi paika sättisin, ütlesin talle, et nii on võimatu sõita. Siis järgnes rooli harjutus kohapeal, aga ikkagi oli ebamugav. Kuid ülatavalt peale ühte ringi oli sõiduasend järsku muutunud väga mugavaks, ei mingit probleemi rooli lappamisel + keha ei kaldunud kurvides mitte kuhugi.
Sõidu kohepealt õpetas mind kasutama vasku jala pidurit teistmoodi. Kui ma alguses kasutasin pidurit pigem auto suunamuutmiseks, korraks pidurit tallates. Kuid Muraka soovitus oli täiest jõust pidurit vajutada , mitte pehmelt ja samaegselt ikka täisgaas ( iseasi mida poolteljed sellest arvavad :) ) niimoodi kontrollib autot ideaalselt kurvis. Samuti soovitas ta mulle kurvist väljudes/sees olles, mitte eriti palju gaasi lisada, vaid proovida ennem auto 100% sirgeks saada ja kiirendada sirgel sirgjooneliselt, mitte et ma korrigeerin autot sirgel kiirendades. Samuti vihjeks, et auto nina peab olema pidurdades kurvi suunas, mitte et kurvi sisendes hakkan alles auto suunda õigeks sättima.

Iseensest tunduvad need õpetused lihtsad ja loogilised , kuid kui neid reaalselt rakendada, paraneb sõidukiirus märgatavalt .

ps. Suured tänud audi clubi liikemetele, kes aitasid ka autot hangest kätte saada :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tonx
huviline



Registreerunud 08.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: G31 540; Tucson AWD

postitati 13.03.06 13:10 Tsiteeri


Jäin üritusega väga rahule (kui vaid autot jagama ei oleks pidanud - mitte et auto kehv oleks olnud, vaid Antsu roolis oldud aja võrra sai ise vähem sõita;)). Sai sporti tehtud (keskmiselt iga 3 tiiru järgi oli keegi sügavas hanges ja välja lükati ikka inimjõul) ja uusi sõiduvõtteid juurutatud. Tore oli see, et oli kaks rada - siserada vähe tehnilisem ja välisrada paarutamiseks, nii et mahtus päris paljudega rada jagama.
Herr Murakas oli tase, sest võttis asja rahulikult, staaritsemata ning vaevus sellise väikse kamba peale üldse kohale tulema, pluss veel oli esimene mees autosid hangest välja lükkamas.
Hinge ajasid täis mingid kohalikud klemmid, kes olid vähe napsutand ja üritasid igal võimalikul hetkel Murakaga sõpsi panna. Siis veel vandid istusid hanges mingi volvoraipega, millel oli mikromõõdus varuratas all (teate küll, see pisike). Vedasime Antsuga selle rajalt minema, kuna asi keeldus käivitumast. Siinkohal tuli meelde kummaline asi - köis paistis ainult meie autos olevat!? Jäärajal võiks ju ikkagi oma köis kõigil kaasas olla...

Ahjaa, eriti tubli oli see, et ükski üritusest osa võtnud Audi ei omanud alla 200 hobuse:cool: (esside paraad), k.a hr. Muraka A6.

Praegu ei viitsi rohkem kirjutada. Igatahes rallimise pisik on sees ja nelivedu kuulub järgmise viisaastaku sõidukite veoskeemi kindlasti.

Viga oli valesti valitud sõidukiiruses;)


Köis kaasas. Helista:D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
Shelby-SV
huviline



Registreerunud 06.01.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 66kw 1994

postitati 13.03.06 15:05 Tsiteeri


kas oma esiveolisega oleks saanud ka osaleda või oli see ainult quattrotele mõeldud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.06 15:08 Tsiteeri


oli mõeldud ainult (S)quattrotele


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vallo
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4 tq aut 1993 ;toyota corolla 1,6

postitati 13.03.06 15:25 Tsiteeri


to: tonx

ma polnud veel enda audiga, see aasta kordagi kinni olnud. Kuid tagasiteel tallinna hüppasin ka bensukast läbi, nii et olen nüüd ka köie omanik. Nagu üritusel mainisid "Quattro omamine tekitab moraalse kohustuse aidata kinnijäänud pooleveolisi" :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.06 15:52 Tsiteeri


Seda küll mainisin mina aga vahet pole:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.06 17:57 Tsiteeri


Pildid ka lõpuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 69.0% - SQL: 31.0%]