Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
Võistluste, kokkutulekute järelkaja
»
AC Trackday Rapla Kardirajal 25.09.16 - Järelkaja
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: end3l[/i] AC Trackday oli üks väga tore päev, mil säras päike ja päev otsa rada oli kuiv. Seltskond oli meeldiv ja autodest olid esindatud nii Aad, eSid, eReSid, vanakesed ning muud. Kõige kihvtim pill oli kindlasti Subaru 2.2l, mida oli hea vaadata nelikuna kurve võtmas kui ka muidu jututeemat pakkumas. Kõige vastupidavamaks pilliks nimetaksin 1.8l 66kw b3 quattrot, millele anti ~10-15 ringi järjest korduvalt peale ning kõik kestis ega üle ei kuumenenud. Ise piirdusin kahe raundiga, mil esimeses sai vaadatud kui kõrgeks rehvirõhk tõuseb peale pealeandmist ning teine raund siis 0,6bar madalama rõhuga, et kuumaks minnes oleks rehvides "tehase poolt ette nähtud rõhk" ees 2.8bar ja taga 2.4bar. (üksi ilma kohvrite ja lisareisijateta, nagu kleepsul - isegi kui rõhk tõuseb rohkem, siis "maksimaalseks normaalseks" koos kohvrite ja täissalongiga on vist mälu järgi ees 3,2 ja taga ~2,9). Kuigi kõik tundus justkui olevat õigeks timmitud tehase nägemuse järgi; ning auto oli "dynamic" re˛iimis, ei tundu see vaatepilt, kus auto peaks "kõige madalamas asendis" olema, eriti õige, sest vist isegi "kõrgesse asendisse" tõstes ei ole auto vasak külg selline, nagu siin pildil. Samas parempoolne osa kerest on ehk madalamalgi, kui "dynamic+lowest" tavaseades. [url=https://www.upload.ee/image/6196875/vedrustus.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/6196875/vedrustus.jpg[/img][/url] [rehvihala] See, et kogu raskus kandub paremale esimesele rattale on ülimalt halb, sest juba teine rehv järjest (pean ostma kolmanda rehvi sinna nurka) lööb sellest esiparemast korralikud tükid välja. Tundub, et tehas peab õigeks, et üks rehv kestab 10km või min. Kui eelmise aasta AC rajapäev oli mu esimene ringrajakogemus, siis tänane üritus oli kolmas. Vahele mahtus üks auto24ringi 15 minutit tutikate Contisport 5'tega, mille küljed kulusid ära kahe ringiga (kolmandal ringil oli umbes et "kle enam ei ole kurvis sellist grippi nagu eelmine ring") ning samamoodi esimesest paremast rehvist jäi alles vaid tutika-mustriga-suured-tükid-väljas-rehv-garaa˛i-nurgas. Kokku sõitsin ehk 5-6 ringi kuni pidurid üle kuumenesid ja rehve sai mindud vaatama. Mis ma oskan öelda? Contispordi muster mitte ei kulu, vaid sulab ülikiirelt (kusjuures tutikana on vaid 7mm). Tegu on väga pehme seguga mis sobib ideaalselt maanteel sõitmiseks ja linnas kulgemiseks. Eelmise aasta AC rajapäeval sain C6-diisliga ca 50 ringi sõidetud Bridgestone potenzadega üsna head aega ning null probleemi kulumisega. Üleüldine kogemus vihmaga-maanteel-linnas-suure väändega vastupidavuse suhtes väga hea kuigi teiseks hooajaks ise neid enam alla ei paneks (sest augusti lõpuks oleks alla 1mm:D, taksot sõidaks ehk 1-2a..) Ei teagi, mis rehvi peaks järgmiseks alla valima. Contisid nagu enam ei taha. Isegi kui küljed rajal ära ei kulu, siis mõni õhtu 'tavasõiduga' ikka. [/rehvihala] Aga mis neid rehve ikka taga nutta, kuigi mingi osa mustrit sulas chihuahua-niitsitaks, saigi paari ringiga ilmselt seetõttu sõidetud 2-tonnise autoga välja aeg 52.82 aeg (optimal 50,91), mis on kiirem kui eelmise aasta metaga V10 RS6 kui ka S7:D Ajad aegadeks, need ei huvita suurt kedagi, kõik käib ikka funni pärast, mida sai sellelt üritusest palju. Kuigi üritusega võib rahule jääda igas aspektis, siis järgmine aasta võiks panna rohkem rõhku raja kvaliteedile - mõtlen seda, et peale sõitude lõppu sai paarsada meetrit rajaga jalgsi tutvutud ning tegelikult see musta-tünni-kurv oli ikka päris koledat sitta täis. Ohtralt kruusa ja suuri kive, klaasikilde ja muud mudru. Ka ülejäänud osa rajast oli kive ja jama täis. Tuleks talgude korras kambakesi rada harjaga puhtaks lükata suuremast jamast (võtab ca 10-20min ja harja) või rentida korraks tänavapuhastusmasin. Mitte et ma nüüd midagi või kedagi süüdistaks, aga puhas rada on alati parem. Üldsegi võiks selliseid üritusi rohkem toimuda kui kord aastas. Lumi on ehk tulemas ja värki. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
Võistluste, kokkutulekute järelkaja
»
AC Trackday Rapla Kardirajal 25.09.16 - Järelkaja
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
43.1%
- SQL:
56.9%
]