Simeoon
huviline
Registreerunud 07.02.16
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant B8 3.0TDI Quattro
|
postitati 25.09.16 12:44
|
|
|
AC Trackday Rapla Kardirajal 25.09.16 - Järelkaja
Väga naiss oli.
4 vooru parim 56.1niiet täitsa tore oli..
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 25.09.16 14:52
|
|
|
AC Trackday Rapla Kardirajal 25.09.16 - Järelkaja
Tänan meeldiva Pühapäevase istumise eest.
|
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 25.09.16 16:47
|
|
|
Raha läks ja nalja sai . Nüüd nutan rehve taga .
Aga sellegi poolest teeb tiku-taku värki korraldajatele
|
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 25.09.16 17:12
|
|
|
Tänud organisaatorile ka minu poolt. Ilm oli tellitud ilus.
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 25.09.16 17:39
|
|
|
Selline motivatsiooni pauk tuli,et auto kiirelt paremaks saada
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 25.09.16 17:52
|
|
|
Minu plaan oli mitte sõita ja see feilis korralikult. Tulin ma ju üldsegi hääletajana Atsi essiga ja mõte oli kaeda, et mis teised teevad ja lihtsalt
seltskonda nautida. Asi läks sellest hetkest lappama, kui Siim oma bemmiga sõitu tegi. Kümmekond ringi kitsukeses autos, kus jahutust eriti palju
polnud oli ebamugav, aga mega fun. Janise taga sõitmine aga ei teinud seda kitsast ja meeletu palavusega sõitu kuidagi paremaks. Silmad punased kui
autost välja sain. Kui ma siis mingi aeg taastusin sellest palavusest oli arsi oma tutnoid talvekad soojaks sõitnud ja käsutas mind oma subaruga
rajale. Siis ma enam teistkorda endale öelda ei lubanud ja Ats kupatas ka kasutaja gzx kaasa. Tema näpunäidete saatel sain siis esialgsest
väljasõidetud 1.04-st lõpuks 59.4 aja kirja. Super. Pärast rehve nähes polnud enam nii super tunne. Ehk siis, arsi, nutan ka koos sinuga su rehve taga.
Igaljuhul tänud nii Siimule, kui arsile sõitude eest ja Ussile pundi kokkuajamise eest. Gzx-le tänud juhendamise eest. Teinekordki.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 25.09.16 18:31
|
|
|
Tänud korraldajatele. Sai ka essi vähe piitsutatud. Tänud ka Siimule juhtnööride eest kuidas rada kiiremini läbida.
Nankang oli kehv, ei pidanud üldse. Isegi 3 bari rehvirõhuga vajus velg vastu maad kurvis peaaegu. Õlirõhu kell kukkus ka nulli vahepeal kurvides.
Lisaks kõigele sellele on keegi kunagi vale korgi kütusepaagile pannud. Kütust see ei pidanud kinni.
|
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 25.09.16 19:28
|
|
|
Aitäh korraldajetele! Eks masin ja oskuste puudumine aeglustas piisavalt aga lõbus oli sellegi poolest (Küniks tünn vastu tuli, siis ei olnud naljakas enam)
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
janisp
klubiliige
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Talllinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 Avant, Coupe typ89q
|
postitati 25.09.16 19:48
|
|
|
Tänud korraldajatele! Enda parimaks näitas racechrono 53.9s.
video
11.1@216
316@1mile
1:19.6@auto24ring
|
|
|
|
Maikel18
huviline
Registreerunud 07.11.07
Asukoht: Viljandi - Tallinn - Soome
Kasutaja on eemal
Auto: S 4 2.2 TQ 20V
|
postitati 25.09.16 20:13
|
|
|
Kivht video. Aga küsimus selline, et kas see esimene "kell", näitab sul turbo rõhku?
Põhiline on see, et piit jõuaks kõlarist rullnokani.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 25.09.16 20:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maikel18
Kivht video. Aga küsimus selline, et kas see esimene "kell", näitab sul turbo rõhku? |
Boosti jah. Mul samasugune 3bar'ine VDO. Muidugi nii palju seier ei liigu kui Janisel.
|
|
|
|
janisp
klubiliige
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Talllinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 Avant, Coupe typ89q
|
postitati 25.09.16 20:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Tsitaat: | Algselt postitas: Maikel18
Kivht video. Aga küsimus selline, et kas see esimene "kell", näitab sul turbo rõhku? |
Boosti jah. Mul samasugune 3bar'ine VDO. Muidugi nii palju seier ei liigu kui Janisel. |
Selgituseks. 0-100 vaakum. 200 on 1 bar boosti.
11.1@216
316@1mile
1:19.6@auto24ring
|
|
|
|
Evil9
|
postitati 25.09.16 20:50
|
|
|
Tundub, et oli tore päev. Ise kahjuks kohale ei jõudnud ja alles nüüd meenus, et see üritus täna toimus. Teise korrani!
Nelikvedu - must have!
|
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 25.09.16 22:16
|
|
|
Tegin mõned pildid. Kuna jõudsin peale lõunat, siis kõiki autosid ei ole, kuna hiljem paljud rajal ei käinud.
Kliki pildil!
(Pildi allalaadimiseks vajuta all paremas nurgas allapoole noolele ja vali view all sizes)
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 26.09.16 00:06
|
|
|
AC Trackday oli üks väga tore päev, mil säras päike ja päev otsa rada oli kuiv. Seltskond oli meeldiv ja autodest olid esindatud nii Aad, eSid,
eReSid, vanakesed ning muud. Kõige kihvtim pill oli kindlasti Subaru 2.2l, mida oli hea vaadata nelikuna kurve võtmas kui ka muidu jututeemat
pakkumas. Kõige vastupidavamaks pilliks nimetaksin 1.8l 66kw b3 quattrot, millele anti ~10-15 ringi järjest korduvalt peale ning kõik kestis ega üle
ei kuumenenud.
Ise piirdusin kahe raundiga, mil esimeses sai vaadatud kui kõrgeks rehvirõhk tõuseb peale pealeandmist ning teine raund siis 0,6bar madalama rõhuga,
et kuumaks minnes oleks rehvides "tehase poolt ette nähtud rõhk" ees 2.8bar ja taga 2.4bar. (üksi ilma kohvrite ja lisareisijateta, nagu kleepsul -
isegi kui rõhk tõuseb rohkem, siis "maksimaalseks normaalseks" koos kohvrite ja täissalongiga on vist mälu järgi ees 3,2 ja taga ~2,9). Kuigi kõik
tundus justkui olevat õigeks timmitud tehase nägemuse järgi; ning auto oli "dynamic" re˛iimis, ei tundu see vaatepilt, kus auto peaks "kõige
madalamas asendis" olema, eriti õige, sest vist isegi "kõrgesse asendisse" tõstes ei ole auto vasak külg selline, nagu siin pildil. Samas
parempoolne osa kerest on ehk madalamalgi, kui "dynamic+lowest" tavaseades.
[rehvihala]
See, et kogu raskus kandub paremale esimesele rattale on ülimalt halb, sest juba teine rehv järjest (pean ostma kolmanda rehvi sinna nurka) lööb
sellest esiparemast korralikud tükid välja. Tundub, et tehas peab õigeks, et üks rehv kestab 10km või min. Kui eelmise aasta AC rajapäev oli mu
esimene ringrajakogemus, siis tänane üritus oli kolmas. Vahele mahtus üks auto24ringi 15 minutit tutikate Contisport 5'tega, mille küljed kulusid ära
kahe ringiga (kolmandal ringil oli umbes et "kle enam ei ole kurvis sellist grippi nagu eelmine ring") ning samamoodi esimesest paremast rehvist jäi
alles vaid tutika-mustriga-suured-tükid-väljas-rehv-garaa˛i-nurgas. Kokku sõitsin ehk 5-6 ringi kuni pidurid üle kuumenesid ja rehve sai mindud
vaatama. Mis ma oskan öelda? Contispordi muster mitte ei kulu, vaid sulab ülikiirelt (kusjuures tutikana on vaid 7mm). Tegu on väga pehme seguga mis
sobib ideaalselt maanteel sõitmiseks ja linnas kulgemiseks. Eelmise aasta AC rajapäeval sain C6-diisliga ca 50 ringi sõidetud Bridgestone potenzadega
üsna head aega ning null probleemi kulumisega. Üleüldine kogemus vihmaga-maanteel-linnas-suure väändega vastupidavuse suhtes väga hea kuigi teiseks
hooajaks ise neid enam alla ei paneks (sest augusti lõpuks oleks alla 1mm, taksot sõidaks ehk 1-2a..) Ei teagi, mis rehvi peaks järgmiseks alla valima. Contisid nagu enam ei taha. Isegi kui küljed rajal ära ei kulu, siis
mõni õhtu 'tavasõiduga' ikka.
[/rehvihala]
Aga mis neid rehve ikka taga nutta, kuigi mingi osa mustrit sulas chihuahua-niitsitaks, saigi paari ringiga ilmselt seetõttu sõidetud 2-tonnise autoga
välja aeg 52.82 aeg (optimal 50,91), mis on kiirem kui eelmise aasta metaga V10 RS6 kui ka S7 Ajad aegadeks, need ei huvita suurt kedagi, kõik käib ikka funni pärast, mida sai sellelt üritusest palju.
Kuigi üritusega võib rahule jääda igas aspektis, siis järgmine aasta võiks panna rohkem rõhku raja kvaliteedile - mõtlen seda, et peale sõitude lõppu
sai paarsada meetrit rajaga jalgsi tutvutud ning tegelikult see musta-tünni-kurv oli ikka päris koledat sitta täis. Ohtralt kruusa ja suuri kive,
klaasikilde ja muud mudru. Ka ülejäänud osa rajast oli kive ja jama täis. Tuleks talgude korras kambakesi rada harjaga puhtaks lükata suuremast jamast
(võtab ca 10-20min ja harja) või rentida korraks tänavapuhastusmasin. Mitte et ma nüüd midagi või kedagi süüdistaks, aga puhas rada on alati parem.
Üldsegi võiks selliseid üritusi rohkem toimuda kui kord aastas. Lumi on ehk tulemas ja värki.
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 26.09.16 06:50
|
|
|
Aitäh ka minu poolt! Ja topelt, et mitteaudiga ka rajale lubati.
Kui sellist asja tihedamalt teha, kui kord aastas, siis oleks ilmselt mõistlik ikka eraldi komplekt rattaid soetada. Kahtlustan, et oma osa rehvide
lõhkumises oli ka nimetatud killustikul - kenad tükid on välja hammustatud. Racechrono aeg 52.29 (optimal 48.0 - tuleb sõitma õppida).
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
|
kevade
huviline
Registreerunud 21.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Quattro
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 26.09.16 18:44
|
|
|
Tänud siis ürituse eestvedajatele, ise rahul kuigi arenemis ruumi on, eks katsub selle 1:00 aja siis järgmine kord paremaks sõita autoga mis ei ole
mõeldud keelama
Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
|
Kaaku
klubiliige
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
Uk_
klubiliige
Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 RS4
|
postitati 27.09.16 10:14
|
|
|
Nonii - võttis aega mis ta võttis, aga sellise rändomeditmegamixkoduvideo sai mingil kujul kokku klopsitud sellest mahedast pühapäevast.
Veelkord kõrgeviis asjaosalistele ja tikutaku orgunnimise eest.
KINO <--- klick
Soovitan kõrvaklappe kasutada, omajagu vaikseid taustarepliike ja TAUSTAHELISID mida muidu vb ei korja ülesse
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast
you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 27.09.16 16:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Uk_
Nonii - võttis aega mis ta võttis, aga sellise rändomeditmegamixkoduvideo sai mingil kujul kokku klopsitud sellest mahedast pühapäevast.
Veelkord kõrgeviis asjaosalistele ja tikutaku orgunnimise eest.
KINO <--- klick
Soovitan kõrvaklappe kasutada, omajagu vaikseid taustarepliike ja TAUSTAHELISID mida muidu vb ei korja ülesse |
*See ei oskanud väga sisse keerata jah, kuna rehvid koguaeg kräunusid ja abs täristas.
|
|
|