Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Petu

 postitati 07.07.13 17:19
Tänud, nüüd kogu juhtmestik doonorilt käes ja igasugu katkised kohad lapitud, kuid mälusid pole ikkagi tööle saanud(enne ka ei töötanud). Ainus kahtlane koht on üks pistik, mis paistab üldse puuduvat ehk keegi saab üle vaadata, kas see peab olema ja kust kuhu läheb.
Edit: Täpsustuseks, et mälu nupul ON/OFF tuli põleb. Aga kui panen ON asendisse ning hoian all Memory nuppu ja numbrit korraga mingi 5 sekki ei juhtu mitte midagi. Kas peaks käima mingi klõps vms?

https://lh5.googleusercontent.com/-ICn7q8Ahs0o/UXLXXSuxArI/AAAAAAAAA_0/5TSN5x6fOzc/s576/2013-03-31%252015.39.56.jpg
Zoig

 postitati 06.07.13 11:04
Tagaistme alla lähevad peeglimälud. Arvestada võib sellega, et kogu kesskonsool oleks targem välja kakkuda ja vajadusel soojendusradika vahetamine samale ajale planeerida. Päris korralik kimp juhtmeid jookseb kõige tagant läbi parema ukse ja istme juurde.
Petu

 postitati 06.07.13 09:11
Kas keegi on paigaldanud ka mälud ise? Arusaadav on, et juhtmed lähevad peeglitesse, juhiistmesse ja juhiukse sisse, aga kas tagaistme alla peaks ka mingi punt juhtmeid minema juhiistmest?
Zoig

 postitati 25.06.13 23:56
Kaitsmed on ju vahel, kui mälu ei peta siis on juba tehasest need 30 alla ühendatud. Pideva toite asemel võid panna näiteks terminal 15 või "x" relee terminali alla. Viimastest saad voolu ainult siis kui süüde on sees, X on sellessuhtes isegi ohutum, et see lülitatakse eraldi releega töösse ja ei käi läbi süüteluku põhja.

30 peaks olema kõige vasakpoolsem, aga ei ole selles täielikult kindel, pead mõne diisli pealt selle riba üle vaatama ja testriga enda masinal kontrollima.
medical

 postitati 25.06.13 16:41
Pole selles elektri värgis eriti pädev ning mõtlen kas pidev toide on ikka piisavalt ohutu.

30 terminal on siis kõige vaskpoolsem klemm/ klemmid?
Keegi on selgitava riba sealt maha kakkunud :(
Zoig

 postitati 24.06.13 16:18
Kas terminal 30 pole piisavalt pädev?
medical

 postitati 23.06.13 20:33
Kas istmete liigutamiseks võiks siis ikkagi otse akult pideva toite võtta?
Või on mõni pädevam lahendus?
Tiit

 postitati 05.11.09 22:07
A8 ei oska kommenteerida kuid A6/S6 istmesoenduse lülitites üks pidev + ja teine läbi süüte (sama mis nupuvalgustusel).
audihunt

 postitati 05.11.09 16:42
Tere. Mina tegelen just parasjagu samasuguse ettevõtmisega. Aga autoks Audi Coupe 92 ja istmeteks Audi A8 95, kui õnnestub saada pistikud ja lülitid , siis ei teki probleeme. Peaasi et endal käed otsas ja tööriistad olemas. Esiistme elektritoite võtsin samuti otse akult , millele lisasin ette kaitsme ja autorelee. Ei soovita pidevvoolu peale panna , kuna endal tõmbas aku hommikuks tühjaks , süüdi istmesoojendus.
Tiit

 postitati 03.11.09 18:25
Segasem variant skeemidest.

Arvutis peaks mul algsed skeemid ka kusagil olema aga need üsna suured, et mailile ei saada.
Keevitada võiks kui näiteks teiselt kerelt võimalik kinnitus võtta või uus tellida. Kui ise teha siis nii nagu heaks arvad.

Veel mõned teemad:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=65128
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=72721
ahti221

 postitati 01.11.09 09:15
Vabanda aga ma ei saa seda el. skeemi lehte avatud!
Siis veel see, et mainised seda keevituse võimalust mida sul ei olnud, kuidas see lahendus oleks välja näinud, kas kinnitused oleks pidanud ikka sellised tegema aga ainult siis hiljem nad sinna põhja külge keevitanud?
Tiit

 postitati 12.01.08 20:20
Otsisin endale nahast sportistmeid ja kui nägin müügis S6 Plus istmeid sai nad ka ära ostetud. Boonuseks oli neil veel 4x istmesoendused ja elektriline juhtimine + juhiistme mälud.

Paigaldamist alustasin tagaistmetest
kuna see tundus lihtsaim ja ka plussi juhtme otsustasin võtta otse akult kuna põhitoide on nii soendusel kui liigutamisel pidevalt järel. kõik vajalikud elektriskeemid leidsin sellelt lehelt.
Juhtmed ja lülitid võtsin samuti teiselt autolt kaasa (tagaistme soenduse juhtmed sai täielikult kätte kuni toitejuhtmete sisenemiseni üldisse kimpu, esiistmete juhtmed niipalju kui võimalik ja siis otsast ära).
Niisiis ostsin noorest tehnikust 2 kaitsmepesa juhtme vahele ja 30A kaitsmed. Puuduvateks juhtmeteks kasutasin jõuosal 2,5 ruut mm ristlõikega juhet, juhtimisel ja valgustusel 0,8 ruut mm, kuna ostetud kaitsmepesade juhtmed olid peenemad siis lõikasin nad võimalikult kaitsmepesade juurest ära ja tinutasin oma juhtmetele vahele.

Autol eemaldasin ukseäärest liistud mis vaipa hoiavad, keskkonsooli tagumise osa ja esimese osa katte ja keskelt taha mineva õhutoru, samuti tagaistme ja parema esiistme. Juhtmed vedasin tagaistme all oleva raami seest ja lülititeni aku kõrvalt alla, läbi plekis oleva ava ja kardaani tunneli pealt vaiba alt keskkonsoolini. Lülitite valgustuse, mis on ühtlasi ka juhtimise toide, eraldasin kimbust ja viisin edasi ettepoole, et hiljem see ühendada esimeste lülitite külge, sealt viisin ka juhtme esiistmete soendusele ning liigutamiseks, samuti tõin juhtmed sigareti süütajale, mille ühendasin esimesse süütajasse. Seejärel vahetasin ära istme seljatoed ja panin paika istmepõhja.

Esiistmed
Alustasin juhtmetest: tinutasin kokku piisava pikkusega juhtmed, et ulataks keskkonsooli lülititest mööda põranda õhu toru vaiba alt istmete alla. Lähemalt skeeme uurides nägin, et juhi ja reisija istmetel on liigutamiseks eraldi kaitsmed, niisiis jätsin tagant toodud juhtme reisija istmele kuna see vajab vaid plussi ja miinust, lülitused toimuvad istmes sees.
Mingi hetk märkasin ,et isme esimesed kinnitused on erinevad: vana iste kinnitub eest ühe relsiga põranda tala külge, elektrilistel aga kahe käpaga. Elcatsist uurides nägin, et istmekinnitustalad on erinevad: elektriistmete jaoks puudus mul sisemine kinnitus. Kuna mul keevitus puudub siis otsustasin puuduva kinnituse ise ehitada olemasolevate vahenditega ja kinnitasin selle neetmutrite/kruvidega.
materjalid olid:

  • 3mm duralumiiniumist vinkel
  • 1mm ja3mm lehtalumiinium
  • M4 kruvid(peitepea ja tavaline) ning isekontreeruvad mutrid ja seibid
  • M4 neetmutrid
  • M8 keremutrid


vaiba sees olid väljalõiked istme kinnitustele ja juhtmetele olemas, oli vaja need ainult ära tõmmata. Originaalkinnituse eemaldasin rauasaega(et mitte salongi rikkuda), katsin tsinkkrundi ja õhukese iseliimuva heliisolatsiooni matiga.
Et kergendada vaiba all tööd- lõikasin vaiba keskkonsooli alt lahti(käsipiduri ja käigukangi vahelt) hiljem jäi seda paigal hoidma õhutoru. Juhtmed kinnitasin keskkonsoolist tuleva põranda ventilatsiooni toru klambrite külge.

Juhiistme
paigaldamiseks eemaldasin vaipa hoidvad ääreliistud, keskkonsooli, roolialuse sahtli, jalatoe, jalgade soenduse toru, põrandavaiba eest ära saamiseks lõikasin selle jälle lahti, seekord eest keskkonsooli ääre alt(gaasipedaali kohalt).
Plussi võtsin rooli alt klemmipaneelist (30) klemmi alt siis kaitse releekarpi ja seejärel istmesse. Mälupult asub uksesahtli ees nurgas, kuhu pidin tegema augu, et pistik läbi polstri mahuks, seejärel vedasin juhtmed mööda olemasolevaid juhtmeid kabiini, ühendasin kaks juhet kaitsmeplokki(kaitsmed 8 ja 14) ja ülejäänud juhtmed edasi istmesse. Istmest vedasin ühe juhtme veel juhiukse lülitisse ja teise oleks pidanud ühendama keskluku/signalisatsiooni blokki, kuna aga minu autol originaalsigna puudub jäi see juhe vedamata- seetõttu pean ilmselt ukselülitisse mineva juhtme otse massi ühendama(praegu kui uks on kinni, peab mälunuppu all hoidma, et iste paika sõidaks, kui uks lahti on piisab korraks vajutamisest).

Keskkonsooli lahti võttes nägin täies ilus auku mis oli tehtud manuaalkasti hoova paigaldamiseks:( sellele ehitasin fooliumteibist:D tunneli, mille katsin heliisolatsiooniga, fooliumteibi ja heliisolatsiooniga katsin ka käigukangi karbi. Seejärel vaip paika, keskkonsool paika, istmed paika ja minek.

pildid on siin

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 67.0% - SQL: 33.0%]