Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Esiistmed C4 kerel manuaalsed elektriliste vastu? (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2225)
Juvi
huviline



Registreerunud 18.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.09 07:50 Tsiteeri
Esiistmed C4 kerel manuaalsed elektriliste vastu?



A6 95 avant praegu istmed manuaalsed. Sai siis ostetud S-i elektrilised, soojendusega, kuid esiistmel kinnitused natuke teistsugused. Kas on keegi ümber ehitada proovinud?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 12.04.09 07:53 Tsiteeri


Ega sa uuema kere, ehk C5 S'i istmeid ei ostnud?


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Juvi
huviline



Registreerunud 18.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.09 07:55 Tsiteeri


Ei ei. 96avanti omad olid need.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 12.04.09 08:02 Tsiteeri


Ok, siis puuduvad sul esimesed kinnitused põrandas. Keskmine kinnitus jääb ette isegi siis kui keevitust ja relakat kasutad. Lisaks pärast neid vanu istmeid rohkem sisse ei tõsta, kui oled keskmise kinnituse ära lõiganud :(. Paras peavalu. Võta esimesena ette kõrvalistuja poolne iste, tõsta vana välja ja uus sisse, siis saad mingi ülevaate kui palju peab ära lõikama ja kuidas saaks kinnituse keevitada :(. Istme siine väga lõhkuda ei saa, kuna muidu ei hakka nad sul edasi tagasi liikuma. Keskkonsooli, põhjamati ja pehmendusi eemaldamata ei tee sa paraku midagi, ehk siis põhi peab olema praktiliselt puhtaks kakutud, et üldse midagi teha saaksid :(.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 12.04.09 08:09 Tsiteeri


Ma ei hakanud uut teemat tegema, endal on ka istme vahtus peast läbi käinud. Kas minul (C5) on ka vaja keevitama hakata jne? Praegu on see üles alla elektrooniliselt liikuv iste, kunagi mõtlesin täiselektroonilise panna.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Juvi
huviline



Registreerunud 18.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.09 08:10 Tsiteeri


Selge oligi arvata et, see nii lihtne pole...aga selline küsimus kuidas iste ära tuleb..?? eile sai pooll päeva raisatud taga istega pärast tuli välja et, aint 4 kruvi oli vaja kruvida:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 12.04.09 08:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Juvi
Selge oligi arvata et, see nii lihtne pole...aga selline küsimus kuidas iste ära tuleb..?? eile sai pooll päeva raisatud taga istega pärast tuli välja et, aint 4 kruvi oli vaja kruvida:D

Esimese kinnituse eest keerad poldi/mutri lahti, tagumiste siinide otstest eemaldad plastkatted ja tõmbad tahapoole siinidest välja.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Juvi
huviline



Registreerunud 18.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.09 08:18 Tsiteeri


Suured tänud. Lähen siis kruttima :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 12.04.09 08:33 Tsiteeri


Kui ümberehitusega pihta hakkad, siis ära pildistamisega koonerda.
Siis on hea vaadata, et mis ja kuidas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 12.04.09 08:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Ma ei hakanud uut teemat tegema, endal on ka istme vahtus peast läbi käinud. Kas minul (C5) on ka vaja keevitama hakata jne? Praegu on see üles alla elektrooniliselt liikuv iste, kunagi mõtlesin täiselektroonilise panna.

Selle kohta ei oska paraku miskit kosta, pole c5 kere erinevustesse süvenenud :(.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 12.04.09 08:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper
Kui ümberehitusega pihta hakkad, siis ära pildistamisega koonerda.
Siis on hea vaadata, et mis ja kuidas.

Kui viitsimist on ja istmeid pole plaanis enam autost välja tõsta, siis polegi muud kui leida põhjakronsad esiistmete esimestele siinidele, põhjakate maha ja auto puhtaks, keskmine kronsa minema ja kronsad põhja külge. Põhjakattesse augud õigesse kohta ja ühe lapiga saab keskmise kronsa augu "kinni mätsida" :D. Põhjakronsa ei pea olema originaal, sest seal pole muud kui mutter korraliku pleki külge ja põhja külge kinni, mille sisse saaks siis siini kinni keerata. Selle halvem pool on see, et originaalkronsa kinnitub korralikult, keevitades sellist tugevust kindlasti ei saavuta ja läbi põhja polti panna on kah selline "nii ja naa" tegevus :D.

Edit: mina näiteks sellist tööd "teenusena" teha ei julgeks :D. Teema pealkirja veidi korrastatud.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 12.04.09 08:57 Tsiteeri


Ega ma ise ei viitsikski sellise tulemuse nimel vaeva enam näha(mul on 6mm pigimatti põrandal).
Kuid kui asju korralikult teha, siis ei ole midagi "nii ja naa".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Juvi
huviline



Registreerunud 18.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.09 10:11 Tsiteeri


Sai siis kõrvaliste eemaldatud..panin uue ta asemele tagumised kinnitused liistude peal ilusti läksid peale aga eespool olevad kinnitused vaja kere kinni panna. Tuli mõtte kohe kuidas saab selle kinnitada natuke relakakaga ja keevitamisega tegutseda aga arvan et, peaks kellegilt S-i isted enne uurima kuidas seal kinnitatud on..pilte sai ka tehtud aint ei oska siia üles panna..
Kas on keegi S-i omanik kesse võiks pilti teha või seletada kuidas iste kinnitatakse..??


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 12.04.09 16:23 Tsiteeri


Keerulist pole seal mitte kui midagi.
Köigepealt kakud mati äärest lahti ja lükkad üheltpoolt ta konsoolipeale ära,konsooli lammutada pole vaja.
Siis käiad väikese relakaga vana koha maha.
Siis uuesti matt tagasi ja istet proovima ja kinnitama.Üks kinnitus peaks ju juba olemas olema.Ukse poolne.Sammuti on mattides kohad olemas kuhu lihtsalt auk teha.
Siis polegi muud kui ära märkida uue kronsa körgus ja kinni punktida .

Kui ise hakkama ei saa siis tule lepime kokku ja ma vöin töö ära teha.


Siin siis juba näha miskit mis ma omal tegin,kahjuks juba krundi all pole aru saada eriti.
Ja et iste ka kinnitada nagu peab siis tuli mehaanilise istme kronsa ära käiata ja uued kinnitused el istme jaoks teha.
http://www.hot.ee/oleeeeevq//kutsaga%20032.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tiit
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 avant tdi

postitati 12.04.09 18:56 Tsiteeri


Minu teema selle kohta: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=48386 .

Originaalkinnitused pildil 4. ja 5. detail: http://www.elcats.ru/audi/parts.asp?mdl=175&unit=221003C7


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 13.04.09 07:52 Tsiteeri


Endal ehitasin ka ise ümber ja polnud midagi keerulist, kui just käed õigest kohast kasvavad. Kinnituse tegemiseks mina kasutasin kandilist toru. 2 istme tegemiseks kulus mul umbes pool päeva sh siis kinnituste tegemine, keevitus ja juhtmete vedamine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.5% - SQL: 62.5%]