Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
A4 B5/B6/B7 kojameeste hoovastiku puhastamine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: niar[/i] Nii, sain ka selle hukatuse osaliseks, kus kojamehed liikusid nii vaevaliselt edasi, et kohe piin oli vaadata, kui need sisse lülitasin. Kõigepealt tahaks öelda, et tänud õpetuste eest, anduke88 ja catman, olite palju abiks. Siis tahaks mainida hindade jälgijatele, et esialgu oli mul mõte, et mis ma nendest võllidest ikka libestan, ostan selle 25 euri eest pigem uue, vaeva vähem ja pappi pidä (palgapäev oli just ja värki noh). Aga kahjuks hetkel forssis see 25-eurine kuuajalise tarneajaga ning järgmine oli juba 39 euri. Pole küll raha peale väga maias, aga 39 euri pani juba mõtlema, et selle raha eest võiks juba ise ka need liigendid seal ära libestada. Ma ei tea, kas mu auto on mingi uuem/vanem mudel või mis, aga mul hoovastiku peal oleva plastiku eemaldamiseks kruve polnud. Oli vaid 3 suhteliselt küsitava eesmärgiga klambrit (äärtes ja keskel), mis "hoidsid" pastikud paigal. Plastiku esiklaasi küljest eemaldamisega hakkasin küll pisut põdema, jõudu pidi nii palju rakendama, et läksin lihtsamat/ohtlikumat teed pidi. Pistsin lapiku kruvika hellalt plastiku ja klaasi vahele ja hakkasin klaasist seda eemale suruma tükihaaval (MITTE MURDMA, kindlasti ei tohi klaasi äärt jõuõlana kasutada!). Üks ots lahti, siis sai juba kätega seda sikutama hakata. Suure hurraaga ja õpetuse järgi võtsin aju karbi ka lahti. Põhimõtteliselt ütlen nii, et minul oleks võinud see aju sinna kinni ka jääda, ei aidanud see mitte kuigi kaasa. Välja ukerdasin seda pool tundi, tagasi sain 10 sekundiga :D . Ei tea mis värk sellega oli, ehk välja võttes polnud hoovad veel täitsa ideaalses asendis ja sisse pannes lihtsalt joppas hoobade asendiga. Aga üks võll oli küll tõesti no nii kinni, et käega ka vaevu jõudsin suruda, teist sai väikse näpuga ka liigutada. Siiamaani imestan, et sellel kojamehe mootoril peab ikka tohutu jõud olema, et ta läbi ei kärssanud. Ja see väliselt õlitamine on tõepoolest enda petmine, võll on seal ca 5cm pikk ja kui seal ikka täielik rooste sees on, siis see õli niiehknaa ei jõua kogu võlli ulatuses mitte mingitmoodi sisse imbuda. Ja aju näppimisega ukerdasin kogemata püsika ühenduse ka sealt kuidagi lahti. Täpset põhjust veel ei tea, homme tegelen sellega, aga loodan, et miskit totaalselt pe***e ei keeranud seal. Edit: Joppas. Miskipärast üks viga ajas teist taga. Siduripedaali lüliti andis otsad, mis ei lasknud püsikal töötada. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
A4 B5/B6/B7 kojameeste hoovastiku puhastamine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
40.9%
- SQL:
59.1%
]