Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
A4 B5/B6/B7 kojameeste hoovastiku puhastamine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: anduke88[/i] Nii, võtsin ka sama asja pr-FL autol ette. Süsteem käis raskelt. Vahepeal jäi ka keset klaasi seisma. Läksin lihtsamat teed - ostsin uue komplekti. Maksis mingi 25 raha. Leian et see pole mitte midagi võrreldes töötava hoovastikuga. Koos piltide tegemise, vahetusega läks vähem kui 50 minutit kogu tööle. Lisaks uuele raamile viskasin ka liigenditele korralikku rasketehnika liigendite määret vahele. Uuendan veidike töö käiku (kuigi põhiinfo juba on olemas), juhuks, kui keegi veel tahab seda tööd teha. Aga noh, eks ka uuematel ole suhtkoht sama töö kust snitti võtta. Mõnel lihtsalt rohkem plasti jalus ennem kui hoovastikuni jõuab. Piltidele klikates lähevad veel suuremaks. Teoorias peaks aastataks ka serverisse jääma. Aga noh, kes teab.... [b]1. Eeltööd[/b] [url=https://www.upload.ee/image/6738983/IMG_3015.JPG][img]https://www.upload.ee/thumb/6738983/IMG_3015.JPG[/img][/url] 1.1. Sinise ringi all olevad kojameeste varte plastkatted ära. 1.2. Kojameeste varte kinnitusmutrid lahti, 13 padrun. Kojamehe varred küljest. 1.3. Laia kruvikaga kollaste ringide "kruvid" lahti (pool pööret vaid), salongi filtri peal olev tuli 8 padruniga. 1.4. Kogu plast ära tõmmata, ainsana vaadata, et neid ühendusi ja metallklambreid ära ei kaota. [b]2.Hoovastiku kätte saamine[/b] [url=https://www.upload.ee/image/6738985/IMG_3016.JPG][img]https://www.upload.ee/thumb/6738985/IMG_3016.JPG[/img][/url] 2.1. Aju kaan lahti, rohelised ringid pildil, need kruvid lahti keerata. Üks kaane tagaküljel. 2.2. Keera lahti ka kojameeste hoovastiku kinnituse kruvid, 3 tk, 13 padrun, pildil märgitud punasega. 2.3. Aju kaane sees mingi mutter (hulgipildil punasega märgitud asukoht), keerata lahti. Tõsta kaane tagumine ots üles, lükata taha poole puksist välja. Seejärel keera pool diagonaali (tiiva poole) 2.4. Kojameeste hoovastikust kinni ja tõmba tiiva poole välja. Mahub ilusti klaasi ja viltu keeratud aju kaane vahelt läbi. Isegi siis, kui kojamehed on algasendis. 2.5. Keera hoovastik veidi ringi, mootori tagant kruvikaga pistik lahti ja olemas. [b]3. Määri / vaheta hoovastik. [/b] 3.1. Kui vahetad, keera mootor hoovastiku küljest ära. Vt lisapilt. Punasega mutter vaja lahti saada ja alles siis saad lahti keerata rohelisega poldid (3tk). Selle ühe poldi jaoks liiguta hoovastikku kas käes, võtmega keera (mutrist) või siis pane auto pistiku külge tagasi ja korraks pane kojamehed tööle, ehk las mootor keerab end ise. 3.2. Kui vahetatud, siis ära ära unusta, et hoovastik peaks asuma algasendis, kui hakkad punasega märgitud mutrit tagasi keerama. Muidu jääb süsteem mingisse X asendisse. [url=https://www.upload.ee/image/6739007/IMG_3017.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/6739007/IMG_3017.jpg[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/6739025/IMG_3019.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/6739025/IMG_3019.jpg[/img][/url] [b]4. Lao asjad vastupidises järjekorras kokku tagasi. [/b] NB! Ära unusta seda laga puhastada, mis on kojameeste hoovastiku taga auto kerel ning ka aju kaane all peidus. Mädaneb, kõduneb jne. Vt ühispilt ja oranzikaga ringid märgitud. Ühispildil ka uus hoovastik ja veidi lähemalt infot. Panen ka lisapildi, mis on kojameeste mootori originaalkood, mis on hoovastiku originaalkood, ning mis on kojameeste varte koodid. [url=https://www.upload.ee/image/6739008/IMG_3018.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/6739008/IMG_3018.jpg[/img][/url] -- Pärast vahetust, uue hoovastikuga, käib süsteem nagu muuseas ning mõnusalt kiirelt. Ei jää kuskil seisma ega midagi. Ideaalis lahutab vaid uued kojamehe varred, ehk kojamehe ja kojamehe varre vahel on loks. Vanal hoovastikul üks pool käis jube raskelt, teine pool oli ok ja mootori liigend oli ka veidi raske. -- Kes soovib süsteemi töös näha, siis video ka: https://www.youtube.com/watch?v=GoWV9HQOufc&feature=youtu.be [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
A4 B5/B6/B7 kojameeste hoovastiku puhastamine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.4%
- SQL:
55.6%
]