Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
C5/D2 tiptronic kasti reguleerimine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mkb[/i] [quote][i]Algselt postitas: kps[/i] Endal sai kah täna lõpuks siiber sellest d2 kere 01L viiese kasti "penskarirezhiimist". Linnavahel oli Drive peal praktiliselt võimatu sõita, 3 käik oli paras ja siiski olid närvid kogu aeg läbi. Erinevused 00001 ja 00011 vahel: * Põhjani vajutades vahetuvad käigud poole kui mitte veel kiiremini, * Normaalsel kiirendusel ei vahetata käike mitte ~1800-2000rpm juures vaid ~2200-2400 juures, mis teeb tavakiirendust palju mugavamaks ja konkreetsemaks, * Maanteel möödasõitudel pole vaja enam kickdownini pedaali pressida, et asi vahetaks käigu "piisavalt" alla ja liikuma hakkaks, saab ilusti aru kui vajutada teatud piirini ja sisse läheb kas kolmas või neljas ilma probleemideta, mitte teine ~90km/h juures ja sealt edasi juba käiguvahetus järjekordselt palju konkreetsem ja mõnusam, Ehk selline tunne nagu oleks totaalselt teine kast autole alla keeratud :D Progesin proovi pärast tagasi vanasse rezhiimi 00001, proovisin vähem kui kilomeetri. Katsetasin ära ka 00002 ja 00012 (USA&Canada), ehk siis mingit vahet pole, see ilmselt ainult regiooni värk. Rohkem hetkel ei viitsinud katsetada, kui on veel mõni variant 0002x näol siis proovin seda kunagi hiljem. Jälgisin ka sõidu pealt kui kiiresti keerati kast "full load" rezhiimi, sektsioon 012 ja esimene value "B". "Empty load" "E" püsis 00001 kodeeringuga üli kaua sees, enne kui alles "B" peale lükati. Edit: Nüüd siis ka linnas ringi paugutatud suht mõnusalt ja 4 käigu juures kadus ära ka mingi veider paugutamine teatud tingimustes kolmanda ja neljanda käigu vahel. See DSP (iseõppiv võimisiganes feature) on SAAST KUUBIS! Kel võimalust see proovigu kindlasti ära. Tartus võib ka minu poole pöörduda, teeme mõne õlle eest ära ;) Kahel s8'l leidsin vanadest veakoodide kontrollimisest, et neil kasutatakse samuti tehase poolt "pensionärisettingut" :o Milleks siis S8 :cool: [/quote] Loll küsimus ehk, aga 4.2 D2 kastist võib selle tuunimisega kergemini lahti ka saada? Lähevad nad ju üpris kergelt laiali... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
C5/D2 tiptronic kasti reguleerimine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
43.6%
- SQL:
56.4%
]