Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
Releede paigaldamine tuledele
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wookie[/i] [quote][i]Algselt postitas: anduke88[/i] Aga point on selles, et nüüd kui tuled 0 asendis, siis süüte keeramisel sütivad tuled, käivitamise hetkel kustuvad ning kui auto käib, siis jäävad ka tuled põlema. Siin ei saa samuti kaugtulesid ees põlema panna nagu uutelgi masinatel(0 asendist ikka jutt). Aga kui kang viia lähitulede asendisse, siis saab ka kaugtuled põlema jätta. Ehk täpselt nii nagu vaja. [/quote] [quote][i]Algselt postitas: anduke88[/i] Kahjuks polnud võimalust vaadata kuhu lähevad täpsemalt juhtmed antud releedelt. Igatahes tean seda, et lähevad kuskile sinna samasse, mitte mootoriruumi tulede külge. Tulede külge ei jookse ühtegi lisajuhet. Kogu asi toimetatud vaid tulede lüliti küljes ning releede karbis (jalgade juures). Muidu saaks ka kahega, aga siis ei jääks põlema ühe poole pargid. Kolmega põlevad kõik tuled, va numbrituled, kuna selleks oleks olnud vaja veel ühte releed. [/quote] Et siis süütelukust tuleva pingega (kui süüde on sisse keeratud), pannakse kahe relee abil põlema parktuled ja lähituled aga kaugtuled on nii nagu nad on, ainult relee vahel? Ideepoolest täitsa tore lahendus - lihtne. Ainuke puudus on vist see, et ilma süüdet välja keeramata ei saa lähitulesid kustutada? Kui see nõnda on, siis on see veidi paha, sest pimedas maantee ääres vilkuvate suundadega metsapeatust tehes on viisakas lähituled maha võtta aga sedasi peaks ka mootori seisma panema... Päris klassikaline päevatulede lülitus eeldaks, et süsteem lülitab lähituled (päevatuled) sisse alles siis, kui mootor on käima läinud. Ideepoolest saaks ka seda releedega teha - panna lähitule ahelasse veel üks relee selliselt, et see oleks pingestamata mähise korral ühenduses (ja pingestatud mähise korral mitte) ning võtta lülituspinge õlirõhu tulelt. Samas on selle puuduseks muidugi see, et kui mootoris peaks õliga halvasti olema, kustuvad lähituled :-) Kavalam aga keerukam oleks kasutada mingit 14V komparaatorit ning seada asjad nõnda, et kangi 0 asendis toimivad päevatuled (koos parkide ja numbrituledega), kangi parktulede asendis ainult parktuled ja kangi 3 asendis jällegi lähituled, pargid ja numbrituled, olenemata sellest, kas mootor käib või ei. Põhimõtteliselt oleks see täiesti lahendatav ka 100% releedega (+komparaator või ühendus õlirõhu tulelt), kuid sedasi tuleks releesid palju, mistõttu oleks otstarbekam panna igasse ahelasse relee ja juhtida neid mingi lihtloogikaga. Puuduseks oleks siis jällegi see, et ilma mootorit seiskamata pole võimalik kustutada korraga lähitulesid ja parke.... (miks see vajalik peaks olema, ma hetkel välja mõelda ei suuda). [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
Releede paigaldamine tuledele
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
47.1%
- SQL:
52.9%
]