Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
Releede paigaldamine tuledele
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wookie[/i] [quote][i]Algselt postitas: Kaits[/i] Noh, elektrikud :) http://dialspace.dial.pipex.com/prod/dialspace/town/pipexdsl/p/apwg33/200/pdf/25.pdf Autocheck ja bulb monitoring device jne... [/quote] Ja tulebki välja tõsiasi, et vähemalt sellel autol on kaks pirnikontrollimise seadet - üks esituledele (J123) ja teine tagatuledele (J124). Kusjuures esimene tundub esmapilgul mõõtvat ainult esitulesid, kuid millegipärast on esitulede ja gabariiditulede mättad eraldi kokku ühendatud (lk. 11 ja 13 - tundub, et need sümbolid on samad seal... ). Ma hetkel ei oska öelda, miks see nõnda on tehtud - kui see auto oskab gabariiditule(de) katki olekut olukorras, kus esituled põlevad, kontrollida (aga olekus, kus esituled ei põle, ilmselt mitte), siis ehk tekitatakse selle abil kuidagi ahelates tuvastatav koormuste erinevus, kui üks gabariidituli ei tööta (miks selline tekkida võiks, jään vastuse võlgu)... Aga võib-olla on see ka nõnda seetõttu, et nii oli lihtsam... Ei julgeks hetkel sõna võtta. Tagumiste tulede pirnikontroll paistab keerukam olevat - kontrollitakse ära kõik võimalikud tuled peale udutulede, tagurdustulede ja numbritule. Kuna ta on skeemile joonistatud musta kastina, mis midagi teeb, siis me muidugi ei saa teada tema töötamise põhimõtet, kuid sellelegi vaatamata tundub, et esitulede kontrollija võib [b]selle auto[/b] korral rõõmsalt "sirgeks" teha ilma, et tagatulede kontroll sellest häiritud saaks. Vaadates seda üheteistkümnendat lehekülge veel veidi tähelepanelikumalt, tekkis mul kaks küsimust: 1) Mis pirn on M4 ja M2 vahel? 2) Mis kuradi moodi saab see aparaat tuvastada parema tagatule (M2) katki olekut? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
Releede paigaldamine tuledele
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.4%
- SQL:
65.6%
]