Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
Kõik Audi C4 salongi lülititest (pirnide vahetus)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Black[/i] Õpetuse aluseks on [url=http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=9209]Audi 100 C4, 92 aasta väljalase.[/url] [b]El. peeglite lülitis[/b] on 2 värvitu klaasiga pirni. Mõlemad olid muidugi läbi põlenud. Lüliti lahti saamisega mingeid probleeme ei olnud. Noolklahvid on ise tagant punase kattega ja ma usun, et seega olid seal kohe originaalis hõõglambid, mitte dioodid. Jootsin vanad lahti ja uued samasugused asemele. [b]Sigarisüütaja[/b] on valgustatud ühe samasuguse pisikese 1.2W ilma soklita pirniga, mis kellasidki tagant valgustavad, kuid et asja raskemaks teha, pole ta mitte lihtsalt pesasse lükatud, vaid on pesa klemmide külge joodetud. Vahetamine on siiski suht lihtne. Täpselt sama teema on ka tagumise sigarisüütajaga. [b]Istmesoojenduse lülitid[/b] poolduvad, kui tagant korpuse plastiku ja klemme ümbritseva plastiku vahele midagi lamedat (taskunuga) torgata. Peale seda jookseb kogu sisu ettepoole kestast välja. Sisemus on küll suures osas kaetud seal sees oleva suure transistori radikaks oleva vaskplekiga, kuid pirn (jällegi hõõglamp, mitte diood) asub pleksist valgusesuunaja õnaruses. Pirn on punaseks värvitud. Minul mõõtmetelt täpselt sellist polnud, ja jootsin sinna veidi pisema. Helendama jäi siiski eredalt. [b]Tulede kõrguse reguleerimise lüliti[/b] tuli oma kestast välja tagant poolt. Sees on kustununa valge näiv, kuid punaselt põlev diood. Minul ta küll põles, aga kuna kõik teised lülitid jäid peale pirnide vahetust palju eredamalt särama, siis vahetasin ka selle dioodi pisikese punase hõõglambi vastu. Dioodini pääsemiseks tuleb pleksist valgusesuunaja trükiplaadi alt kinni sulatatud nagad maha lõigata ja ta seejärel maha tõsta. [color=Red]Ettevaatust selle käigus ära kaduda tahtva imepisikese kuulikesega, mis regulaatorrulliku asendeid fikseerib![/color] Dioodile 12V sobitamiseks on trükiplaadil enne kummagi toiteväljaviiguni jõudmist lame takisti. Näib ta lihtsalt trükiplaadirajana. ;) Kohe ei saanudki aru, miks hõõglamp ilusti särama ei hakanud, kuid sõber tester tegi kõik kiirelt selgeks. :) Takistid sai sillatud kahe traadijupiga ja peale seda oli kõik ok. [b]Ohutulede lüliti[/b] sees oli küll viisakas 1.2W ilma soklita pirn, kuid põles ta kahtlaselt tuhmilt. See mulle ei meeldinud. Eest kate maha ja ongi näha, et sinna on takisti vahele joodetud. Asendasin selle traadijupiga ja ohutulede valgustus sobis kohe palju paremini üldisesse rivisse. Alumine vilkuv pirn jäi muidugi nii,nagu ta oli. Mõlemad on lihtsalt ilma jootmata vahetatavad. Nii esimeste kui ka tagumiste [b]udukate lülitites[/b] on 2 ilma soklita 1.2W pirni. Vahetamine esipaneeli eemaldamise teel imelihtne. Täpselt sama [b]ABS-i lülitiga[/b]. [b]Tagaklaasisoojenduse lülitis[/b] on 2 pisikest jootmist vajavat hõõglampi. Lülitit lammutama ei pea, piisab, kui nende väljaviigud vahetult pirni juurest lõiketangidega katki naksata ja sinna külge uus pirn joota. [b]Automaatkasti konsooli[/b] valgustab pesasse torgatav soklita 1.2W pirn. Ligi pääseb lihtsalt, kui kangi ümbritsev pealmine plastist ja alumine kummist kate eemaldada. [b]Difriluku lüliti[/b] pirnide vahetuseks tuleb tagaosas oleva sahtlikesega piklik plastvidin istmetevahelisest konsoolist välja kangutada. Ees- ja tagaotsas on plekist klamber. Alt 2 ristpeaga kruvi lahti ja saabki pirnidele ligi. Minul oli läbi põlenud ainult veoskeemi valgustav pirn. Orig. on tömbi otsaga silindri kujuga. Sellist mul võta polnud ja jootsin sinna tavalise 1.2W mõõtmetelt veidi suurema pirni. Veel on seal püstiselt oma pesades veoskeemi pildi tagaosa valgustav pirn (suht kasutu, kuna keskmine pirn saab oma tööga niigi hästi hakkama) ja difriluku rakendumist näitav pirn, mis salongi paistab läbi rohelise värvifiltri. Need tuleks asendada kas täpselt samasuguste või mõõtmetelt väiksematega. Lülitis endas olev pirn toimis ja seda ma ei lammutanud. Kuna üks neljast juhiukses olevast [b]el. akende lülitist[/b] oli ka pime, siis võtsin ka selle laiali. Klahv tuleb tõmmates ülespoole ära, muu sisu tuleb oma kestast välja allapoole. Õhuke taskunoatera või skalpell jällegi abx. Sees on pisike punane diood ja talle 12V sobivaks adapteeriv takisti. Lõikasin mõlemad välja ja jootsin asemele pisikese punase pirni. Tulemus jäi teistest oluliselt eredam, seega ilmselt vahetan ka ülejäänud kuues lülitis dioodid samasuguste hõõglampide vastu. Tõsi, diood on hõõglambist pikemaealisem, kuid mis seal ikka, ilu nõuab ohvreid. :) [i]Edit @ 4.10.2005:[/i] [b]Lülitiplokk[/b] tuleb käetoest välja, kui lükata kruvikas eest (auto nina) poolt selle serva alla ja suruda plokki tahapoole ja siis üles. Ees on 2 naga. Kui ülespoole kohe kangutama hakkata, võib need suure tõenäosusega ära lõhkuda. [b]Ventilatsiooniavade juhtketaste ikoonid[/b] originaalis valgustatud ei ole. Siiski on nad läbinisti valgest plastist musta plasti sees ja efekti mõttes on neid täiesti võimalik tagant valgustada. Kokku nõuab see 12 pisikest punast pirnikest. Eks näis, kui kunagi aega liiga palju üle jääb, teen ehk ära. :) Väikeseid punaseid pirne ostsin Oomipoest 8 eeku tk. Sama suuri läbipaistvaid Tevalost 10 eeku tk (oleks pidanud ilmselt ka Oomipoest hinda uurima). Soklita 1.2W pirne ostsin kohalikust tanklast 3 eeku tk. PS. dai pohh, kui keegi veel küsib, kuidas lülitites pirne vahetada. :P [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
Kõik Audi C4 salongi lülititest (pirnide vahetus)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
51.0%
- SQL:
49.0%
]