Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
Räägiks vähe soojendusradiaatoritest.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: QUATTRO[/i] Ajendas siis siia kirjutama väike mure nii oma kui ilmselt ka paljude teiste just C3 ja C4 kerega audide omanikel. Nimelt on probleem selline, et sai oma autol vahetatud lekkiv salongiradiaator odava B osaga. Tehtud sai see ca 2 aastat tagasi, eelmise talve elasin üle, kuid see talv sai mõõt lõplikult täis. Kui kuskil platsil funnida ja looma vabaks lasta, saab salongi ikka suht soojaks. Nagu saabub maanteesõidu hetk või tuleb kuskil tühikäigul tiksuda, tekib tunne külastada lähimat poodi, kus müüakse polaarretkeks vajalikku varustust. Mootori temp on ilusti 90-95, radikasse sisse jookseb 75 ja välja 43 kraadi. Niisiis, WTF is happening. Õhku sees ei ole, kliima klapid ja jutud toimetavad 100%, termostaat töötab, jahutusvedelik on normis jne jne. Põhjus on imelihtne. o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o Need o read on nüüd pilt, kui vaadata salongiradikat otsavanni poolt, ehk siis lihtsamini seletatult, see on salongiradika torude arv ja asetus kärjes. Üleval siis audi originaaltoode ja all paljukiidetud B-osa topran, nissens. Nagu näha on originaalis 30 toru ja B osas on neid ainult 16. Ja see ei ole veel kõik, lisaks on originaal radiaatori valmistamisel kasutatud terasest otsaplekke, mille külge kinnituvad plastikvannid ja torud ise on vasest. B-osa radikas on kõik alumiiniumist. Originaali radikas on torude sees olevad spiraalid samuti vasest, B-osal on need PLASTIKUST:mad: Ja ka see ei ole veel kõik, Radikasse sisenevate torude sisediameeter on b-osa radikal OLULISELT väiksem, ehk siis jahutusvedeliku vooluhulk radiaatorisse on juba sealt osast piiratud:mad:. Lisaks on b-osa radika torud vanni küljes nii pikad, et modifitseerimata seda sinna ahjukorpusesse ajada on paras teadus ja kannatust nõudev tegevus. Lisaks on odavama radika välisläbimõõdud täpselt niipalju väiksemad, et see radikas logiseb mõnusalt seal korpuses, isegi kaasapandud põtrade rahvusmaterjal e. porolooniriba ei suuda seda asja seal tihedana hoida. Seega puhutakse lisaks veel radika kõrvalt külma õhku lisaks salongi.:o Originaal maksab Revalis 1600.- letis, Forsis b-osa aga 500.- Edasi lasen juba kõigil teil omal otsustada mis omale sisse topite. Minu arvamus on see, et too krdi odav kärakas sobib kuskile india või aafrika turule, mitte aga meie kliimasse. Kui keegi leiab, et see teema sobib mujale paremini, siis tõstke palun ringi. Ise paremat kohta ei leidnud. Kogiu info pärineb siis tänasest õhtust, kui sai erinevate tootjate radikad pulbriks tehtud ja vaadatud mis karul kõhus peitub. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
Räägiks vähe soojendusradiaatoritest.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.9%
- SQL:
76.1%
]