Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Alternatiivid Audi Quattrole
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Teemo[/i] Torsen differ siiski päris isemõtlev pole. Tegelikult toimib ta puhtalt füüsika/mehaanika seduspärasustest lähtuvalt. Vaadates torseni ehitust ei saa õli tema käitumisomadusi küll muuta(loe veojõu jagamine). Õli vahetamine on pigem seotud töökindluse tagamisega ja reeglina on õliga vaja tegeleda siis, kui teda väheseks on jäänud. Isegi õlist kuival torsen peaks endiselt käituma ehk omama momendi jagamise võimet, ühest piirsituatsioonist 20:80, teiseni 80:20. Veel teemasse. Olen käesoleva aasta jooksul üksjagu liikunud 2000a.Subaru Legacy Outback'iga. Kone on 2.5 115kw. Keskel minuteda torsen, tagalukku pole EDS'i ka mitte, aga aeglusti on, mägipidur ka. Lumel käitub sarnaselt näit. A6 C4 Avandiga. Esmalt ikka tahaks otse minna, aga saab ka küljega:P. Kohalt minnes lumel samuti nagu Audil, üks kuni kaks esiratast ringi ja reeglina üks tagumine. Aeglusti on nime poolest väga pull asi, eriti seda sõiduautol. Kui ma ei eksi, siis Subaru ongi ainukesi aeglustiga sõiduautosi teinud. Kuid väike "aga" on selle juures. Aeglusti ei ole mitte selline nagu maasturitel(u0.5 ülekande arvu). Aeglusti muudab ülekande u. kuuendiku võrra aeglasemaks. Meeles on rida raamatust, et kui kiirus 49km/h oli tavaline, siis aeglustiga 41km/h. Eriti sõites aru ei saagi. Kuid hea siiski. Mägipidur- kui auto on kaldu tahapoole, siis piduripedaali päästes ei vaju. Kapoti all on mingi junn, kus ilmselt kuulid sees, mis pidurdusjõu säilitavad. Kliirens-Euroopa variandil (rehv215/55R16)-190mm. See on arv, mis lennutab selle sõiduauto enamustest linnadziipidest mööda. See 5cm, mis näiteks c4 kerega vahet on, mõjub väga palju. Pea võimatu lumes põhjale jääda. Kui peaks ise valima endale midagi Legasy'st, siis mootorivalik on see, mis võibolla küsima paneb. See 115kw-ne liigub umbes nagu 2.3 või 2.6 c4. Võimsam turbokas on haruldus ja lahjemad on lahjad möödasõidul. Muidugi moment on hea madalal otsal ja linna vahel sõites on mugav, kuid kiireks möödasõiduks maanteel, see eriti ei mõju. Võib-olla võrdlen liiga Audi 20vt r5 konega, kuid püüan reaalne olla. Muidugi Otbacki hind ka krõbe. See 2000a. masin oli 130000, möödunud talvel. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Alternatiivid Audi Quattrole
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
49.1%
- SQL:
50.9%
]