Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Alternatiivid Audi Quattrole
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: krss[/i] Vaadates neid juhtimisvigu seal videos (kiirus/käik/tee otsimise valikud) ei tahaks süüdistada testijaid otseselt erapooletuse puudumises, aga selline mulje jääb, nagu autode rooli oleks pandud nn testsõitjad, kellel konkreetse autoga varemalt küll mingeid kogemusi pole. Mitte et ise paremini sõidaks, vaid Quattroga sõidab Quattro omanik paremini kui Quattroga nt BMW IX-ga harjunu jne. Olen ka varem rääkinud, et ühel Subaru müüjast tuttaval on Soomes kombeks käia "ärarikkumas" Audi presentatsioone erinevate Subaru demoautodega. Seal on Audidest rajal siiski paremik (turbokad, S-autod jms, mitte tavaversioonid). Ühelt poolt lüpsab ta Imprezaga Audisid rajal, ja leivanumbrina üritab saada rahvast nõudma korraldama Audidega samuti mäkkeronimisvõistlusele suusamäel. Just seal tuleb nende Audide võimetus hästi välja, kuna viskolukkudega Subarule ei ole tõesti võimalik torseniga järgi minna. Kõige tugevam vastuargument sellele on vist sõitjate erinevus: sõber riskib oma firma autodega ja on tõesti kogenud ja samas ka piisavalt hulljulge, kuid Audit on seal esindamas siiski mingid rallikooli testsõitjad, kes võõraste autodega vaevalt sama uljalt riskivad käituda. Ja üleüldse, see mäkkeronimisvõistlus räägib neliveo kohta siiski üsna vähe. Ka seal videos suht hästi esinenud CrossCountry on reaalselt liiva peal täiesti võimetu aeglaselt liikuma. [url=http://www.uku.fi/~jnairism/qua.avi]SEE VIDEOLÕIK[/url] iseloomustab hästi olukorda, kuidas muidu täiesti adekvaatselt toimiv torsen keskdifrina ei taha ilma elektrooniliste abilisteta teha eriti midagi selle nimel, et auto liikuma hakkaks ja (pidev!) nelivedu realselt rakenduks (torsen oskab jagada jõudu juhul, kui rataste takistused suht võrdsed, mida saab mõjutada näiteks ABSiga). Ka siin klubis peaks olema piisavalt inimesi, kes on oma Quattroga suutnud lumme kinni jääda, nii et vaid üks esiratas käib ringi ja kõik ülejäänud seisavad. Erinevatest autodest näiteid tuues ei tasu unustada, et üksikjuhud (nagu see Leone lõhkumine) võivad viia tõest pigem kaugemale - olen ka oma Quattroga liikunud päris muretult seal, kus minu järel tulev maastur ainult vintsi abil läbi pääses, ja samas jäänud lootusetult kinni kohas, kust mind pärast tavaline tagaveoline Omega väljalohistas:D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Alternatiivid Audi Quattrole
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
45.3%
- SQL:
54.7%
]