Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Alternatiivid Audi Quattrole
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: krss[/i] [quote][i]Algselt postitas: Kirsa[/i] Ma nägin kunagi Top Gearist BMW X3-e "maastikutesti". See ei saanud seal isegi kõige hädisemal põllutee testilõigul hakkama ja tunnistati väga maastikukõlbmatuks. Jäärada nad muidugi ei proovinud. [/quote] No seal saates muud ei räägitudki, et kui tahad minna maastikule, siis võta Land Rover ja kui maastikule ei lähe, võta sama hinnaga viiesajane bemm. Seal maastikul poleks madal tänavaseades Quattro ammugi hakkama saanud. Aga jutt ei käigi praegu maastikuautodest. Neist saab piisavalt infi ka www.4x4.ee foorumist, kuid tõsistest 4x4 sõiduautodest ülevaatlikku infi ei saa eriti kusagilt. > Lisaks sellele, lülitub sealt nupust sisse tagasild, kuid seda jäigalt, sest need Subarud millel oli seal käigukangipeal nupp, olid ilma keskdiffrita. No mida Sa hing veel neliveoliselt oskaksid tahta? ;) Tõsine nelivedu ju seda tähendabki, et saad sundida kõik rattad võrdselt vedama (nagu sai ka esimese põlvkonna Quattrotel, va esisild, mida saab lukustada vaid väga üksikutel sõiduautodel). See, kas seda nelivedu saab välja lülitada või mitte, ei oma minu arust enam erilist tähtust, sest neliveoline ostetakse ikkagi eesmärgil, et siis kui vaja, ta kindlasti olemas oleks (ja vajadus selleks on siiski peamiselt libedal pinnal, kus difrid vaid tüliks, sellepärast ka Audil difrilukud). Üldiselt on vastik lugeda siin mõnede tegelaste ülistuslaulu Quattrotele, eriti veel koos selliste argumentidega, et pole nt Legacyga sõitnudki ja ei huvita. Sellist lahmimist on täis kõik foorumid, kus oma valikutega mitte eriti rahul olevad inimesed ainult enda autot kiidavad (nagu iga l*ts kiidab oma p*tsi) ja kohe närvi lähevad, kui mõnest ühtviisi heast või paremast autost juttu tehakse. Legacy ongi võrreldav ju A4-ga, nii et klassi võrra kõrgema autoga polegi ta võrdlemiseks mõeldud (ei tea, kumb neist omas klassis tegelikult rohkem "valge inimese" auto on, kas A4 või Legacy?:P). Ma ei tea, kas Eesti Subarud on kõik seest odava tekstiiliga (kusjuures ka see materjal kulub jube aeglaselt, nt Audi odavaimate istmetega võrreldes), kuid kõiki siin teemas mainitud autosid on olnud võimalik osta nii nahast kui sametist sisuga. Tegelikult oli siin mitmeid väga huvitavaid postitusi just võrdluste kohta. Lust lugeda, sest ega meist keegi ei viitsiks minna väljanuhkima ja läbikammima bemmi, mitsu, fordi jt foorumitest just nelivedu puudutavat osa [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Alternatiivid Audi Quattrole
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
43.8%
- SQL:
56.2%
]