Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Alternatiivid Audi Quattrole
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: raivo[/i] [quote][i]Algselt postitas: MaQQu[/i] [url=http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=567&posting=22000000013887820]arutelu quattro vs BMW xDrive (soomekeelne)[/url] [url=http://www.webwombat.com.au/motoring/news_reports/xrt_bmw-audi.htm]test: Allroad vs BMW X5 (xDrive)[/url] Mina ei julge hetkel veel kedagi paremaks ega halvemaks tituleerida, aga huvi on, väidetakse igal pool, et subaru nelivedu audi omale alla ei jää, pigem kiidetakse viskolukkude olemasolu poolest. Samas on autod enamasti piisavalt erinevad, nii et ainult veoskeemi võrrelda on raske. BMW viimase aja reklaamikampaania on küll olnud vägev, teemal, et maailma esimene ismõtlev süsteem jne jne : ) Kellele ema kellele tütar. Selgust sellel teemal sooviks siiski saada. [/quote] Ärge nüüd pahaks pange, aga lisan siia meie klubi "oma mehe" TM'i Kaido arvamuse X5 ja X3'st: [b]X5[/b]- Abistavat elektroonikat on autos palju, näiteks ABS mõõdab pidevalt kaudseid andmeid omavahel võrreldes piduriklotside / ketaste temperatuuri. Kui te millegi pärast olete näiteks kiirteel mitu korda ülisuurelt kiiruselt pidurdanud praktiliselt nulli, redutseerib ABS mootori võimsust, ega lase teil suurt kiirust uuesti koguda. Igatahes mitte enne, kui pidurid on piisavalt jahtunud. X5-l puuduvad blokeeruvad diferentsiaalid, varustuses on küll “elektrooniline diferentsiaalilukk” (ADB-X), kuid see toimib teisel põhimõttel. Kui üks ratas hakkab pöörlema teisest kiiremini, siis seda pidurdatakse, kuni pöörlemiskiirus ühtlustub. 62% veojõust kantakse üle tagaratastele, X5 peab käituma kui tagaveoline, ega tohi klienti üllatada. DSC lubab harva külge ette keerata, siis on see kergesti kontrollitav ja kestab vaid hetke. Sabaliputamiseks saab DSC välja lülitada, kuid ADB-X jääb ka siis teie üle valvama... [b]X3[/b] - Tehnika poolelt on X3 suurimaks (ja margi fännidele intrigeerivaimaks) uudiseks uudse lahendusega nelikveoskeem xDrive. Kui seni on BMW nelikveolistel mudelitel veojõudu esi- ja tagatelje vahel jagatud alati kindla protsendi ulatuses tagatelje kasuks, siis elektrooniliselt juhitav xDrive lubab firma enda pressiteate järgi 100% saadaolevast momendist kanda vajadusel kas ühele teljele või siis koguni vaid ühele rattale. Tegelikkuses osutub süsteemi tööpõhimõte aga oluliselt proosalisemaks – X3-l jagatakse veojõud mõlema telje vahel võrdselt – nii ette kui ka taha 50%. Kuna aga sellise jaotuse puhul tekib nn suletud jõuring ja esiteljele tahetakse vägisi vinti peale keerata, siis on esirataste vahel sidur, mida vastavalt vajadusele kas lahutatakse või “libistatakse”. Kui nüüd teatud olukorras tagarattad “tühja löövad”, hakatakse sidurit ees kokku laskma – kuna tagaratastel hetkel mingit pidamist pole, lähebki sel hetkel 100% veojõust esiteljele. Kui aga sealgi üks ratastest pidamist ei leia ja tagarattad endiselt tühjalt ringi vehivad, siis ongi 100% veojõust kantud ühele esirattale,mis peab auto üksinda mäest üles vedama (või siis vähemasti seni üksi hakkama saama, kuni teised rattad haakumist leiavad). Suurtel kiirustel (üle 180 km/h), on sidur ees lahutatud ja auto puhtalt tagaveoline. Tavaelus pidi ilma igasugu kontrollideta see xdrive igati lõbus olema. Saab jäärajal külg ees sõita täitsa vabalt ;) Muidu enda arvamaus on, et ühed on nö legendaarsed autofirmad, kellel on traditsioonid ning kes suruvad oma müüki toetudes "maailma parimale" 4WD süsteemile (Audi, Subaru jne). Teistele autotootjatele (a'la VW, BMW jne) on neliveo lisamine lihtsalt üks müüginipp ja teiste 4wd tootjate turusegmendist osa saamine. Mingi revolutsioon pole oluline. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Alternatiivid Audi Quattrole
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
55.6%
- SQL:
44.4%
]