Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Alternatiivid Audi Quattrole
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: pealik[/i] Ühel tuttaval oli C5 kerega A6Q. Oli igati rahul, kuid liising sai läbi ja soovis uut auto osta. Kuna ta tegeleb ralliga (kaardilugeja), siis järgmiseks autoks oli plaan impreza osta. Naine laitis idee maha, sest sellist mugavust ja lisasid ei suuda impreza pakkuda. Ostis ära uue E500 4maticu ja on ülirahul - külg pidi paremini kurvis ette minema kui audil ja elektroonilised abivahendid ei poo mootorit nii kinni nagu audil. Ise olen sama täheldanud, et celicaga ja audiga sõites, peab viimasel oluliselt rohkem rada sõites auto välja keerama/külglibisemisesse ajama. Kui taga on veits rohkem vedu, siis rajal peaks auto parem olema. Kas keegi on täheldanud, miks on 50-50 parem rajal kui 40-60 ? Lisatud: Lugesin praegu, et uuel rs4-l on ka vist 40-60. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Alternatiivid Audi Quattrole
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.2%
- SQL:
66.8%
]