Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
HannesT

 postitati 08.05.08 16:54
Mul oli ka 100(C3) automaat ja kah sinna noore kitse poole. Igatahes 80comp jäi igast asendist seljataha. Mulle tundub väga hea mootor võrreldes nt 2,6'ga.
Harri_K

 postitati 08.05.08 16:27
tuttaval ka audi b4 2.3 ja nii uima mootorit pole enne näinud, isegi kohapeal hakkab venima alates 4000 pöördest, nagu vägistaks sõna otseses mõttes autot, samas teisel tuttaval on audi 100 avant 2.3 kap remonditud(uued kolvid, rõngad saaled jne) 5-si autos 100 pealt gaasi andes on ikka mõnuga istmes...ja kolmandal on automaat 2.3 ja nagu noor kits, kohapeal pöörded ainult hüppaks punase poole...
HTafka

 postitati 27.04.08 21:36
Seda oleks küll huvitav teada kuidas tehas need andmed on saanud. 2.3 mootoriga on ju 2 võimalust, kas lasta teisega 100ni välja või panna kuskil 90 pealt kolmas juba. kolmandaga satub küll üsna magusasse pöörete vahemikku aga samas teisega on jälle jõudu rohkem ülekande poolest, kuigi 100 juures on juba kuskil 6500 pööret kus tõmme pole enam see mis ta peaks olema. Lisakäiguvahetus võtab jälle mõned sajandikud maha.
Teemo

 postitati 08.04.08 20:22
Kuna endal on olemas g-tech'i nimeline mõõteriist(mis ei pretendeeri absoluutsele tõele), siis saan kergelt võrrelda erinevaid graafikuid kiirendusel ja distantsil ning saan tõdeda, kui kerge on kaotada sekund. Kas juhul kui proovite stopperiga kõrvaltistmelt mõõta teate, kuidas tehas need andmed saanud on? Mismoodi on starditud, mismoodi käiku vahetatud ja millistelt pööretelt. Kõik see mõjutab palju.
Kõige lollikindlam oleks kapist või netist otsida üles mõni vana näit 90-ndate alguse ajakiri ning vaadata palju on kiirendus näit. 4.käiguga 60-100km/h ja võrrelda.:)
mokits

 postitati 07.04.08 18:59
mul sama jama.. et 0-100 oli ~10 sekki- tehas aga näitab, et peaks olema 8,3 sekki. Panin BOSCH-i küünlad, vahetasin jagajakaane, rootori, benafiltri, benapumba, ja essugi paremaks ei saanud... kuid tulemus paranes mingi võrra, kui parandasin selle lõdviku ära, mis õhupuhastist sisselaske kollektorisse läheb, aga 8,3sekki on minu autopuhul küll suht võimatu :)
HTafka

 postitati 07.04.08 06:27
Hahaa, peale küünalde, -juhtmete ja jagaja kaane vahetust läks asi mõnuga erksamaks. 0-100 eelmise ~12s asemel nüüd 10s, kaasreisija kõrvalt mõõtis. Üksinda saaks vast veel natuke parema aja.
QUATTRO

 postitati 20.01.08 09:51
No kui ma seda videot vaatasin siis 22s. 0-160-ni on ju täiesti normaalne 10v vabalthingav.
Samas ei saa te selle spidokella järgi mingeid otsuseid oma auto puhul teha.
See sõltub kasutatavast veljemõõdust-laiusest,käigukastist,ning neliveto on reeglina aeglasem.
(ei hakka võrdlema siin 200+hj autosid),ning siin lugedes on pooltel poistel mootoritega mingi jama kogu aja.
kasutajal lynx oli kunagi 2,3 mis liikus enne mootori tegemist juba väga hästi.
undu

 postitati 20.01.08 09:42
Tsitaat:
Algselt postitas: furvios
minul isiklikult audi 90 2.3q 10V läheb 0-100km/h kusagil 12-13 sek. ja sealt 160 läheb ikka väga vaevaliselt.. isegi väääga vaevaliset.

Kütusepump võib olla väsinud, aga ka umbes KAT teeb mootori väga uimaseks.
HTafka

 postitati 19.01.08 23:13
mõtlesin 20v all hoopis 2.3 20v. :)
Teemo

 postitati 19.01.08 21:55
Ilmselt võib tegu siiski olla 10v-ga küll. Kuigi 0-100km/h on suht nobe u.8 sek'i, siis 100-140km/h näitab, et 10v turboka tasemele ei küüni. Mul on andmed, kus 10v turbo 200 sõidab 100-140km/h u. 6sek. Antud videos u.8 sek'i.
pampkuri

 postitati 19.01.08 20:06
Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
jummel küll mehed.ega nüüd kogu asi benapumbas ka ikka ei ole.kodanik HTafka ple ju öelnud,et tekiks tühi auk-lihtsalt ei lähe ja köik.seal vöib asi ikka milleski teises olla,kuid milles-ei tea ja ei hakka pakkuma ka-aga sellise asja puhul kohe mitte bensiinipumbas.


Ei ole öelnudgi et kindlasti on tegemist bensiinipumbaga, kuid kui pump on kulund siis ei jätku kõrgematel rpm puhul lihtsalt bensiini. Seal võib olla viga alates väsind pihustitest kuni kes teab milleni välja. Lihtsalt omast kogemusest olen märkand et peale uue pumba paigaldusest on autod muutund oluliselt reipamaks.
Kuits

 postitati 19.01.08 17:18
jummel küll mehed.ega nüüd kogu asi benapumbas ka ikka ei ole.kodanik HTafka ple ju öelnud,et tekiks tühi auk-lihtsalt ei lähe ja köik.seal vöib asi ikka milleski teises olla,kuid milles-ei tea ja ei hakka pakkuma ka-aga sellise asja puhul kohe mitte bensiinipumbas.
pampkuri

 postitati 19.01.08 17:06
Tsitaat:
Algselt postitas: furvios
aga kas ta tõesti nii palju võimsuses mõjutab?


Mis kuradi küsimus see veel on? Kas sa tead millest hp tulevad???
Teadaolevalt ikka bensiini põlemisel tekkivast energiast. Kui sull bensiini piisavalt kohale ei jõua siis mis minekut sa sealt loodad???
furvios

 postitati 19.01.08 16:51
aga kas ta tõesti nii palju võimsuses mõjutab?
pampkuri

 postitati 19.01.08 15:50
Mina olen sellest nii aru saand et bensiinipump on hästi tähtis, seda siis et ta oleks korras.
furvios

 postitati 19.01.08 15:48
Tsitaat:
Algselt postitas: HTafka
Väga huvitav. Sellist kiirenduse vahet võib ju hunnik asju põhjustada. Kas siis lihtsalt mootor kulunud või odavama otsa juppe kasutatud. samuti peab veermik ju hästi liikuma.

Kevade poole vahetan endal kõik kahtlased osad välja ja lähen proovima, kuigi enne talve proovides küll nii hästi ei liikunud. Ehk keegi oskab näpunäiteid jagada? :)
Kas kallima otsa küünlad ka midagi juurde annavad?

tegelikult on veermikule tehtud 8kuud tagasi täielik kontroll... + veel kõik kiilrihmad, hammasrihm ja geneka rihm vahetatud... Ainuke teema mis on on see et kütusepump ulub looma moodi...
ZGR

 postitati 19.01.08 12:55
mul on nii et 0-100ni eriti nagu ei ole midagi märkimisväärset aga kui näitex maanteel vaja möödasõite teha siis nii 100-110 pealt seal edasi 160-170 krt nagu ei saaxki aru ,iseenesest seier vajub paremale :) -vot selline kahtlane teema p.s 2.3 10V no Q
HTafka

 postitati 19.01.08 12:33
Väga huvitav. Sellist kiirenduse vahet võib ju hunnik asju põhjustada. Kas siis lihtsalt mootor kulunud või odavama otsa juppe kasutatud. samuti peab veermik ju hästi liikuma.

Kevade poole vahetan endal kõik kahtlased osad välja ja lähen proovima, kuigi enne talve proovides küll nii hästi ei liikunud. Ehk keegi oskab näpunäiteid jagada? :)
Kas kallima otsa küünlad ka midagi juurde annavad?
furvios

 postitati 19.01.08 12:05
minul isiklikult audi 90 2.3q 10V läheb 0-100km/h kusagil 12-13 sek. ja sealt 160 läheb ikka väga vaevaliselt.. isegi väääga vaevaliset.
püstolett

 postitati 19.01.08 10:08
150 pealt lükkasin neljanda ja siis kiirendas 180-ni samahästi, siis tuli juba punane ala. Minul oli tegemist siis esiveolise audi 90-ga. Isegi üllatusin, et kui erk ta ikka võib olla kõrgetel pööretel.
HTafka

 postitati 19.01.08 08:23
Tere! Selline video youtube video

Öelge nüüd ausalt kellel liigub 10v sama nobedalt? Tavaline 10v nii hästi ei liigu ju? Või on video fake ja tegemist 20v'ga? Ehk esimese käiguga liigub umbes samamoodi, aga no kolmanda küll enam nii erk ei ole.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 35.9% - SQL: 64.1%]