Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: audi 90q 2.3 10v 0-160 (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 4952)
HTafka
huviline



Registreerunud 15.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.08 08:23 Tsiteeri
audi 90q 2.3 10v 0-160



Tere! Selline video youtube video

Öelge nüüd ausalt kellel liigub 10v sama nobedalt? Tavaline 10v nii hästi ei liigu ju? Või on video fake ja tegemist 20v'ga? Ehk esimese käiguga liigub umbes samamoodi, aga no kolmanda küll enam nii erk ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 19.01.08 10:08 Tsiteeri


150 pealt lükkasin neljanda ja siis kiirendas 180-ni samahästi, siis tuli juba punane ala. Minul oli tegemist siis esiveolise audi 90-ga. Isegi üllatusin, et kui erk ta ikka võib olla kõrgetel pööretel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
furvios
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.07
Asukoht: Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 4-Motion

postitati 19.01.08 12:05 Tsiteeri


minul isiklikult audi 90 2.3q 10V läheb 0-100km/h kusagil 12-13 sek. ja sealt 160 läheb ikka väga vaevaliselt.. isegi väääga vaevaliset.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HTafka
huviline



Registreerunud 15.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.08 12:33 Tsiteeri


Väga huvitav. Sellist kiirenduse vahet võib ju hunnik asju põhjustada. Kas siis lihtsalt mootor kulunud või odavama otsa juppe kasutatud. samuti peab veermik ju hästi liikuma.

Kevade poole vahetan endal kõik kahtlased osad välja ja lähen proovima, kuigi enne talve proovides küll nii hästi ei liikunud. Ehk keegi oskab näpunäiteid jagada? :)
Kas kallima otsa küünlad ka midagi juurde annavad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ZGR
huviline



Registreerunud 07.05.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 19.01.08 12:55 Tsiteeri


mul on nii et 0-100ni eriti nagu ei ole midagi märkimisväärset aga kui näitex maanteel vaja möödasõite teha siis nii 100-110 pealt seal edasi 160-170 krt nagu ei saaxki aru ,iseenesest seier vajub paremale :) -vot selline kahtlane teema p.s 2.3 10V no Q


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
furvios
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.07
Asukoht: Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 4-Motion

postitati 19.01.08 15:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HTafka
Väga huvitav. Sellist kiirenduse vahet võib ju hunnik asju põhjustada. Kas siis lihtsalt mootor kulunud või odavama otsa juppe kasutatud. samuti peab veermik ju hästi liikuma.

Kevade poole vahetan endal kõik kahtlased osad välja ja lähen proovima, kuigi enne talve proovides küll nii hästi ei liikunud. Ehk keegi oskab näpunäiteid jagada? :)
Kas kallima otsa küünlad ka midagi juurde annavad?

tegelikult on veermikule tehtud 8kuud tagasi täielik kontroll... + veel kõik kiilrihmad, hammasrihm ja geneka rihm vahetatud... Ainuke teema mis on on see et kütusepump ulub looma moodi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 19.01.08 15:50 Tsiteeri


Mina olen sellest nii aru saand et bensiinipump on hästi tähtis, seda siis et ta oleks korras.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
furvios
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.07
Asukoht: Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 4-Motion

postitati 19.01.08 16:51 Tsiteeri


aga kas ta tõesti nii palju võimsuses mõjutab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 19.01.08 17:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: furvios
aga kas ta tõesti nii palju võimsuses mõjutab?


Mis kuradi küsimus see veel on? Kas sa tead millest hp tulevad???
Teadaolevalt ikka bensiini põlemisel tekkivast energiast. Kui sull bensiini piisavalt kohale ei jõua siis mis minekut sa sealt loodad???


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 19.01.08 17:18 Tsiteeri


jummel küll mehed.ega nüüd kogu asi benapumbas ka ikka ei ole.kodanik HTafka ple ju öelnud,et tekiks tühi auk-lihtsalt ei lähe ja köik.seal vöib asi ikka milleski teises olla,kuid milles-ei tea ja ei hakka pakkuma ka-aga sellise asja puhul kohe mitte bensiinipumbas.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 19.01.08 20:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
jummel küll mehed.ega nüüd kogu asi benapumbas ka ikka ei ole.kodanik HTafka ple ju öelnud,et tekiks tühi auk-lihtsalt ei lähe ja köik.seal vöib asi ikka milleski teises olla,kuid milles-ei tea ja ei hakka pakkuma ka-aga sellise asja puhul kohe mitte bensiinipumbas.


Ei ole öelnudgi et kindlasti on tegemist bensiinipumbaga, kuid kui pump on kulund siis ei jätku kõrgematel rpm puhul lihtsalt bensiini. Seal võib olla viga alates väsind pihustitest kuni kes teab milleni välja. Lihtsalt omast kogemusest olen märkand et peale uue pumba paigaldusest on autod muutund oluliselt reipamaks.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 19.01.08 21:55 Tsiteeri


Ilmselt võib tegu siiski olla 10v-ga küll. Kuigi 0-100km/h on suht nobe u.8 sek'i, siis 100-140km/h näitab, et 10v turboka tasemele ei küüni. Mul on andmed, kus 10v turbo 200 sõidab 100-140km/h u. 6sek. Antud videos u.8 sek'i.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HTafka
huviline



Registreerunud 15.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.08 23:13 Tsiteeri


mõtlesin 20v all hoopis 2.3 20v. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 20.01.08 09:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: furvios
minul isiklikult audi 90 2.3q 10V läheb 0-100km/h kusagil 12-13 sek. ja sealt 160 läheb ikka väga vaevaliselt.. isegi väääga vaevaliset.

Kütusepump võib olla väsinud, aga ka umbes KAT teeb mootori väga uimaseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 20.01.08 09:51 Tsiteeri


No kui ma seda videot vaatasin siis 22s. 0-160-ni on ju täiesti normaalne 10v vabalthingav.
Samas ei saa te selle spidokella järgi mingeid otsuseid oma auto puhul teha.
See sõltub kasutatavast veljemõõdust-laiusest,käigukastist,ning neliveto on reeglina aeglasem.
(ei hakka võrdlema siin 200+hj autosid),ning siin lugedes on pooltel poistel mootoritega mingi jama kogu aja.
kasutajal lynx oli kunagi 2,3 mis liikus enne mootori tegemist juba väga hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
HTafka
huviline



Registreerunud 15.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 07.04.08 06:27 Tsiteeri


Hahaa, peale küünalde, -juhtmete ja jagaja kaane vahetust läks asi mõnuga erksamaks. 0-100 eelmise ~12s asemel nüüd 10s, kaasreisija kõrvalt mõõtis. Üksinda saaks vast veel natuke parema aja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 07.04.08 18:59 Tsiteeri


mul sama jama.. et 0-100 oli ~10 sekki- tehas aga näitab, et peaks olema 8,3 sekki. Panin BOSCH-i küünlad, vahetasin jagajakaane, rootori, benafiltri, benapumba, ja essugi paremaks ei saanud... kuid tulemus paranes mingi võrra, kui parandasin selle lõdviku ära, mis õhupuhastist sisselaske kollektorisse läheb, aga 8,3sekki on minu autopuhul küll suht võimatu :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 08.04.08 20:22 Tsiteeri


Kuna endal on olemas g-tech'i nimeline mõõteriist(mis ei pretendeeri absoluutsele tõele), siis saan kergelt võrrelda erinevaid graafikuid kiirendusel ja distantsil ning saan tõdeda, kui kerge on kaotada sekund. Kas juhul kui proovite stopperiga kõrvaltistmelt mõõta teate, kuidas tehas need andmed saanud on? Mismoodi on starditud, mismoodi käiku vahetatud ja millistelt pööretelt. Kõik see mõjutab palju.
Kõige lollikindlam oleks kapist või netist otsida üles mõni vana näit 90-ndate alguse ajakiri ning vaadata palju on kiirendus näit. 4.käiguga 60-100km/h ja võrrelda.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HTafka
huviline



Registreerunud 15.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 27.04.08 21:36 Tsiteeri


Seda oleks küll huvitav teada kuidas tehas need andmed on saanud. 2.3 mootoriga on ju 2 võimalust, kas lasta teisega 100ni välja või panna kuskil 90 pealt kolmas juba. kolmandaga satub küll üsna magusasse pöörete vahemikku aga samas teisega on jälle jõudu rohkem ülekande poolest, kuigi 100 juures on juba kuskil 6500 pööret kus tõmme pole enam see mis ta peaks olema. Lisakäiguvahetus võtab jälle mõned sajandikud maha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Harri_K
huviline



Registreerunud 08.05.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.08 16:27 Tsiteeri


tuttaval ka audi b4 2.3 ja nii uima mootorit pole enne näinud, isegi kohapeal hakkab venima alates 4000 pöördest, nagu vägistaks sõna otseses mõttes autot, samas teisel tuttaval on audi 100 avant 2.3 kap remonditud(uued kolvid, rõngad saaled jne) 5-si autos 100 pealt gaasi andes on ikka mõnuga istmes...ja kolmandal on automaat 2.3 ja nagu noor kits, kohapeal pöörded ainult hüppaks punase poole...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 08.05.08 16:54 Tsiteeri


Mul oli ka 100(C3) automaat ja kah sinna noore kitse poole. Igatahes 80comp jäi igast asendist seljataha. Mulle tundub väga hea mootor võrreldes nt 2,6'ga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.1% - SQL: 35.9%]