Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Alternatiivid Audi Quattrole
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: villu157[/i] Oma sigar audiga sai kõik kohad läbi sõidetud. Ja paljud sellisedki kohad, kuhu tuttaval oli suur tegu oma HiLuxiga järgi tulla. Kui tavaliselt jäi minu sõit selle taha, et rattad ei ulatanud enam maha. Kunagi sai isegi proovida läbi kraavi sõita, kuna sõber rääkis et tal üks tuttav jeebiga läks sealt läbi. Ega siis sportlik huvi ei andnud mul rahu ja läksin audiga ka sinna kraavi. Aga läbi ta sealt läks, kuigi pärast seda oli vaja vähe iluravi teha. Paha tihti on audi võimekam, kui need nii öelda linna maasturid. Jeepidel satandaris millal hakkas taga diffri lukk tulema? Üsna hiljuti, aga audil juba 80. aastate alguses. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Alternatiivid Audi Quattrole
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
19.9%
- SQL:
80.1%
]