Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Alternatiivid Audi Quattrole
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Teemo[/i] [quote][i]Algselt postitas: ash[/i] To: forsin Naljatilk oled. Ma usun, kui oleksid vb autot vedanud max 50 km/h. Aga see on selge jura, et 100-ga kihutasid 15 tonni nööri otsas. Pealegi, mis loll jutt see nüüd siis on, et patrol ei jaksaks vedada ja sinu audi jaksab vedada ? :D Kuradi naljatilk ikka. Ma ei ole veel ühtegi audi S4-ja näinud, millel oleks peal aeglustid jms. Pigem ei jaksa su audi eriti kottigi teha patroli kõrval (v.a kiirendus ja lõppkiirus). Muideks, 2.2 turbo mootoril väänet küll ? Huvitav kuidas sa kohalt ära läksid ? 4000 pööret rauas et väänet kätte saada? Sellel mootoril pole ju 1500 pöörde pealt jõudugi. Tuues siia võrdluseks Patroli, millel oleks eeldavalt peal turbodiisel, on tal väänet 2x rohkem kui su audil, + mass on oma 300 kg raskem + tal on vahekastid, aeglustid, millega on kergem tirida, kuid mitte siiski KERGE. Anyway, huvitav häda siis rekkal oli, et mootor töötas aga edasi ei sõitnud. Äkki oli asi hoopis vastupidi et sina olid rekka nööri otsas ? :D:P Ok, sellega ma võin nõus olla, et niii ohtlik asi polnud kui rekka mootor töötas, kuid kindlasti oli asi ohtlikum kui tal poleks mootor töödanud :P:P:P - rekka puhul siis mootor ei tööta - õhud maas - pidurid peal. - Rooli keerata nagunii ei jaksa. Nii et ei oleks ka sinu supertruper audi seda tirinud. Tähendab, mis ma öelda tahtsin, on see et see jutt on BS igaljuhul. Mitte siis kui oleksid tirinud teda 30-40 km/h- aga 100-ga. Ja ikkagi tahaks ma teada kuidas sa oma olematu pöördemomendiga aeglaselt pöördelt selle rekka liikuma said, lasid pöörded põhja ja lasid neli ratast all ringi ? :P Ok, eks iga kalamees püüab ju ikka oma jutu järgi välja VÄHEMALT 2 meetrise haugi, kuidas asi tegelikult on/oli, teab vaid vana jumal ise :D Ära solvu nüüd, aga ei viitsi seda lolli juttu ja laiamist kuulata kuidas sa igale Patrolile ära annad. - anna siis pealegi :) [/quote] Kuue tonnise väikeveoki(koormaga) vedasime talvel Toyota Supraga(tagavedu) ilusti käima, lihtsalt meelitada tuli, et kohalt saaks. Arvan, et S-iga 15tonni suvel pole probleem kohalt saada, pealegi on 2.2 20v turbo vääne max.1950 p/min. Iseasi on see sada km/h, kuid allamäge mitte võimatu. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Alternatiivid Audi Quattrole
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.3%
- SQL:
75.7%
]