Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Kütusekulu laes.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: DonNiger[/i] Teenindusse sain aja alles märtsis. Enamasti masin seisab, kuid täna pidin väikse tiiru tegema. Peale 2km sõitmist läks mootori tuli põlema - kood 17664 P1256 Kusagilt leidsin: 17664 P1256 Engine Coolant Temp.Circ Open/Short to B Võimalik viga: MAF & coolant temp sensor Kusagilt lugesin, et peale vahetust peaks: It should run a bit smoother now with the new ECT sensor and should not smoke as much on start up as the engine runs much leaner and the timing is advanced according to the outside temp.... Äkki ongi nii lihtne (odav) viga? Sensor peaks maksma mõnikümmend euri ja vahetus ei tohiks väga keeruline olla. Kas keegi oskab õelda sensori tellimise koodi ja kus see asub? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Kütusekulu laes.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.5%
- SQL:
75.5%
]