Teema ülevaade |
Black Rabbit
|
postitati 01.03.05 11:39 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Black Rabbit
Tsitaat: | Algselt postitas: kalda
Algeline plokisoojendus maksab ca. 1700. Ühed paigaldatakse lõdvikute vahele, teised mootoriplokki! |
Kuidas seda mootoriplokki paigaldatakse ?
Kas seal on mingi koht selleks olemas kuhu see spiraal sisse lükatakse või pannakse see kuidagi lihtsalt ploki külge ? |
Küsisin, et kui Forsist tellida, siis saaks koos tööga lihtsama variandi kuskil 2685 Eekuga soojenduse peale.
Aru ma ei saanud kas see kell on ka seal sees, või mitte.
Soodne just ei ole.
Kes meil veel peale Forsi selle töö ära teeks ?
|
jan-kos
|
postitati 01.03.05 10:26 |
Ploki küljel on punnid, nendest üks võetakse ära ja sinna asemele siis küttekeha.Ma omal vaatasin ja see peaks minema sinna poole kus starter on.Endal
suht lihtne teha.Infi saab ka neti otsingust, kui paned sõna "defa".
|
Black Rabbit
|
postitati 01.03.05 09:51 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kalda
Algeline plokisoojendus maksab ca. 1700. Ühed paigaldatakse lõdvikute vahele, teised mootoriplokki! |
Kuidas seda mootoriplokki paigaldatakse ?
Kas seal on mingi koht selleks olemas kuhu see spiraal sisse lükatakse või pannakse see kuidagi lihtsalt ploki külge ?
|
kalda
|
postitati 22.01.05 17:03 |
Algeline plokisoojendus maksab ca. 1700. Ühed paigaldatakse lõdvikute vahele, teised mootoriplokki!
|
Raika
|
postitati 09.07.04 21:10 |
sai enda vanale sigarile ka lõppeks asi külge pandud. ei kahetse. eelneval "maade uurimisel" ei tahtnud uskud juttu "läheb käima kui
suvel" jne. , aga peab paika. kui vähegi võimalust ja tahtmist, pane külge! kusjuures kütusekulu talvel langeb. ei ole enam seda asja, et -30
kraadi juures:
1. soojendad("lased mootori soojaks"
2. ei kontsntreeru osa kütust "külmadele" silindri seintele
ja kusjuures peale 3km läbimist on mootoril juba töötemp. käes ja "tuba" soe
|
m2ger
|
postitati 15.06.04 07:57 |
ok. et siis Catwees'i tasub oma Audiga minna?
|
T.P.
|
postitati 15.06.04 07:45 |
http://www.kgk.ee/est/tooted/s_lisav/autode_eels_webas.html
|
m2ger
|
postitati 15.06.04 07:26 |
Kuskohas Tartus oleks mõistlik Webastot osta ja paigaldada lasta?
Ja kaua selle (nt. Tele Thermo Top C+) paigaldamine aega võtab?
|
prt
|
postitati 24.05.04 09:29 |
Plokisoojendus on hea asi, kui ta on ühildatud akulaadijaga ja salongipuhuriga. See on nigu min komplektsus, et saavutada väikese summaga max efekti.
Miinuseks on see, et narkarid viivad juhtme maja ees minema ja Defa originaaljuhe maksab ca. 300 raha. Kui sul on oma hoov või tõenäosus varaste
ohvriks langemisel väike, siis GO FOR IT. Talvel irvitad kõigi fordiomanike üle....
|
ahto
|
postitati 21.05.04 22:15 |
Ega neid kohti seal plokis nii palju ei olegi kuhu soojendust panna, oleneb ka muidugi mootorist, ei usu, et üle paaari koha on, kui osta kauplusest
siis kataloogi järgi saab õige vaadata. Eelmine talv pidin b4- le panema siis oleks kõige odavamini saanud 1200 krooniga, aga ennem sai talv läbi.
Siiamaani olen eelnevatel autodel kasutatud vanu spiraale, üksvahe autoturul üks vana müüs soomest toodud ja müüs 25 krooni tükk ei olnud ühtegi paha
sõna öelda, üks vist põles mingi aeg läbi. Eks see soendus ole autole hea ja endal ka mugav, muudkui keerad nuppu ja sõida, ei mingit köhimist.
|
jan-kos
|
postitati 19.05.04 07:42 |
od-od-od sellist asja kuulen esimest korda et küttekeha pannakse-paigaldatakse õli sisse
Ja need spiraalid pannakse mootoriplokki siis on nii ja nii salongi radikas ka ju ühenduses sellega, suure ringi jaoks on ju termostaat vahel.
|
Kevadlilleke
|
postitati 18.05.04 18:59 |
Soovituslik komplekt minu arvates:
1) taimer - mugavam ja ei vaja ise kompunnimist.
2) akulaadija - igal hommikul on aku täis (ka siis kui päeval mingil põhjusel pidid pea-aegu tühjaks käiama)
3) plokisoendus - kas veesärki või õlisse, sõltub autost ja oma soovist
4) salongi puhur - mootori poolest võib ka mitte olla, endal aga ropult mugav kui auto soe ja aknaid kraapima ei pea
Saab läbi ka ilma taimerita, aga siis tuleb kas relee või akulaadija (üksteist asendavad küttesüsteemi seisukohalt) taimerisisendisse kas mingist
lülitist või pidevalt +12V vedada - ja siis õigel hetkel lülitit mudida või juhe siena pista).
Veesärki paigaldamisel tuleb mõelda, kuhu ja milline küttekeha konkreetsele autole/mootorile kõige paremini sobib. Kindlasti tuleb paigaldada
sellisesse veeringi, mis ei käi läbi salongiradika.
|
jan-kos
|
postitati 18.05.04 09:06 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Kevadlilleke
Elektrilisete soojendite seast soovitaks Defa oma, mul endal on see Mossel peal, igati hea asi. Hoolega tuleb muidugi mõleda sellele, mis komponente
võtta ja kuidas paigaldada. | ja asjast lähemalt.....
Seda tean isegi et element plokki ja juhtmed järgi ja salongi saab soojenduse eraldi ja mingi taimeri süsteem
|
Kevadlilleke
|
postitati 18.05.04 09:03 |
Elektrilisete soojendite seast soovitaks Defa oma, mul endal on see Mossel peal, igati hea asi. Hoolega tuleb muidugi mõleda sellele, mis komponente
võtta ja kuidas paigaldada.
|
Silver
|
postitati 18.05.04 08:30 |
Kahjuks meie riik pole veel nii kaugele arenenud, et parklas oleksid postide juures mootori soojenduseks pistikud
Korrusmajade juures oleks eriti "tore" nt 4 korruselt üks kaabel auto juurde vedada...
Kui üks külmkäivitus = 50km sõitu, siis polegi väga hull. Meie kliimas on korralikku talve vaevalt 60 päeva, mis teeks käivitamistel kokku 3000
sõitmata kilomeetrit.
|
kaiz
|
postitati 18.05.04 07:22 |
Mina sain soomest uue Calixi 'pommi' ja kasutet juhtmed miski 75¤, aga koht on blokis kehv (mootori kronsteini taga), nii, et jäi eelmine
talv paigaldamata. Autonoomne oleks muidugi parem.
|
jan-kos
|
postitati 18.05.04 07:12 |
Ei tea kas ikka nii paljuga võrdub- 600km-
Olen tsipa infi ka otsinud ja mingi leht väitis et iga külmkäivitus pidi olema 50km läbisõitu
|
Driver
|
postitati 17.05.04 20:17 |
igal juhul hea asi!
targemad ütlevad et külmkäivitus võrdub ca 600km sõitu
rasked käivitused jäävad autol ära ja hea autosse ka istuda külma ilmaga kohe hakkab sooja õhku tulema
eks enamus autosid meil käivituvad 30 kraadise külmaga aga kaua see mootor niimoodi kestab
iga külm käivitus kulutab mootorit ikka kõvasti rohkem kui sooja mootori käivitus
soovitan soojalt plokisoojendust kui Webastole hammas peale ei hakka
|
jan-kos
|
postitati 17.05.04 09:22 |
Sellised autonoomsed soojendused on siga kallid, aga head.Praegu mõtlesin eelkõige elektrilist soojendust.
|
urquattro
|
postitati 15.05.04 22:35 |
Mul on kahel autol Webasto peal olnud- omegal ja nüüd 100-l. Kui auto talvel väljas seisab siis on plokisoojendus väga hea asi. Mõjub hästi mootorile
ja turbole. N.-ö külmkäivitusfaasid jäävad ära + mugavus (jääb ära klaaside jääst puhastamine, soe salong, lukude ei külmu jne.) Hinnad on muidugi
asjadel ka head, üks tuttav tahatis Webastot Citroeni kaubikule ja jutt oli 15k?! Jutt on autonoomsest plokisoojendusest. Mina küll soovitaks soojalt,
kui väljaminek tasukohane on.
|
AudiTeam
|
postitati 14.05.04 12:35 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja jan-kos
Olen kuulanud nende meeste kogemusi kellel ennevanasti Transitid ja ütlevad et kui ikka ploki soojendus olemas siis talvel hoopis teine käivitumine.
|
Transititega selline lugu et osadel pole isegi eelsüüteküünlaid - on lihtsalt 2 akut 24V ja käivitamistega talvel neil jah jama.
|
jan-kos
|
postitati 14.05.04 12:31 |
Olen kuulanud nende meeste kogemusi kellel ennevanasti Transitid ja ütlevad et kui ikka ploki soojendus olemas siis talvel hoopis teine käivitumine.
|
AudiTeam
|
postitati 14.05.04 12:25 |
Arvad et talvel võivad ilmneda käivitus probleemid?
Enda oma käivitus üleeelmine talv -30 kraadijuures ka ilusti - kui eelsüüte küünlad korralikud ja mootor hõre ei ole siis läheb ilusti iga külmaga
käima.
|
jan-kos
|
postitati 14.05.04 11:30 |
Küsimus järgmine:
Kui paljudel diisliomanikel on see peal?
Kes on lasknud panna, kuskohas ja mis hidadega tegu on ja on sellest abi?
Ühesõnaga kogu selle süsteemi kohta inf. teretulnud.
|