Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Plokisoojendus. (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 5429)
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 14.05.04 11:30 Tsiteeri
Plokisoojendus.



Küsimus järgmine:
Kui paljudel diisliomanikel on see peal?
Kes on lasknud panna, kuskohas ja mis hidadega tegu on ja on sellest abi?
Ühesõnaga kogu selle süsteemi kohta inf. teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 14.05.04 12:25 Tsiteeri


Arvad et talvel võivad ilmneda käivitus probleemid?

Enda oma käivitus üleeelmine talv -30 kraadijuures ka ilusti - kui eelsüüte küünlad korralikud ja mootor hõre ei ole siis läheb ilusti iga külmaga käima.


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 14.05.04 12:31 Tsiteeri


Olen kuulanud nende meeste kogemusi kellel ennevanasti Transitid ja ütlevad et kui ikka ploki soojendus olemas siis talvel hoopis teine käivitumine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 14.05.04 12:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jan-kos
Olen kuulanud nende meeste kogemusi kellel ennevanasti Transitid ja ütlevad et kui ikka ploki soojendus olemas siis talvel hoopis teine käivitumine.

Transititega selline lugu et osadel pole isegi eelsüüteküünlaid - on lihtsalt 2 akut 24V ja käivitamistega talvel neil jah jama.


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urquattro
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI

postitati 15.05.04 22:35 Tsiteeri


Mul on kahel autol Webasto peal olnud- omegal ja nüüd 100-l. Kui auto talvel väljas seisab siis on plokisoojendus väga hea asi. Mõjub hästi mootorile ja turbole. N.-ö külmkäivitusfaasid jäävad ära + mugavus (jääb ära klaaside jääst puhastamine, soe salong, lukude ei külmu jne.) Hinnad on muidugi asjadel ka head, üks tuttav tahatis Webastot Citroeni kaubikule ja jutt oli 15k?! Jutt on autonoomsest plokisoojendusest. Mina küll soovitaks soojalt, kui väljaminek tasukohane on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 17.05.04 09:22 Tsiteeri


Sellised autonoomsed soojendused on siga kallid, aga head.Praegu mõtlesin eelkõige elektrilist soojendust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 17.05.04 20:17 Tsiteeri


igal juhul hea asi!:)


targemad ütlevad et külmkäivitus võrdub ca 600km sõitu

rasked käivitused jäävad autol ära ja hea autosse ka istuda külma ilmaga kohe hakkab sooja õhku tulema

eks enamus autosid meil käivituvad 30 kraadise külmaga aga kaua see mootor niimoodi kestab

iga külm käivitus kulutab mootorit ikka kõvasti rohkem kui sooja mootori käivitus


soovitan soojalt plokisoojendust kui Webastole hammas peale ei hakka;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 18.05.04 07:12 Tsiteeri


Ei tea kas ikka nii paljuga võrdub- 600km-
Olen tsipa infi ka otsinud ja mingi leht väitis et iga külmkäivitus pidi olema 50km läbisõitu ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaiz
huviline



Registreerunud 06.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S-type 2.0 TDI

postitati 18.05.04 07:22 Tsiteeri


Mina sain soomest uue Calixi 'pommi' ja kasutet juhtmed miski 75¤, aga koht on blokis kehv (mootori kronsteini taga), nii, et jäi eelmine talv paigaldamata. Autonoomne oleks muidugi parem. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Silver
huviline



Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.05.04 08:30 Tsiteeri


Kahjuks meie riik pole veel nii kaugele arenenud, et parklas oleksid postide juures mootori soojenduseks pistikud :(
Korrusmajade juures oleks eriti "tore" nt 4 korruselt üks kaabel auto juurde vedada...
Kui üks külmkäivitus = 50km sõitu, siis polegi väga hull. Meie kliimas on korralikku talve vaevalt 60 päeva, mis teeks käivitamistel kokku 3000 sõitmata kilomeetrit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 18.05.04 09:03 Tsiteeri


Elektrilisete soojendite seast soovitaks Defa oma, mul endal on see Mossel peal, igati hea asi. Hoolega tuleb muidugi mõleda sellele, mis komponente võtta ja kuidas paigaldada.


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 18.05.04 09:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kevadlilleke
Elektrilisete soojendite seast soovitaks Defa oma, mul endal on see Mossel peal, igati hea asi. Hoolega tuleb muidugi mõleda sellele, mis komponente võtta ja kuidas paigaldada.
ja asjast lähemalt.....
Seda tean isegi et element plokki ja juhtmed järgi ja salongi saab soojenduse eraldi ja mingi taimeri süsteem :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 18.05.04 18:59 Tsiteeri


Soovituslik komplekt minu arvates:
1) taimer - mugavam ja ei vaja ise kompunnimist.
2) akulaadija - igal hommikul on aku täis (ka siis kui päeval mingil põhjusel pidid pea-aegu tühjaks käiama)
3) plokisoendus - kas veesärki või õlisse, sõltub autost ja oma soovist
4) salongi puhur - mootori poolest võib ka mitte olla, endal aga ropult mugav kui auto soe ja aknaid kraapima ei pea

Saab läbi ka ilma taimerita, aga siis tuleb kas relee või akulaadija (üksteist asendavad küttesüsteemi seisukohalt) taimerisisendisse kas mingist lülitist või pidevalt +12V vedada - ja siis õigel hetkel lülitit mudida või juhe siena pista).

Veesärki paigaldamisel tuleb mõelda, kuhu ja milline küttekeha konkreetsele autole/mootorile kõige paremini sobib. Kindlasti tuleb paigaldada sellisesse veeringi, mis ei käi läbi salongiradika.


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 19.05.04 07:42 Tsiteeri


od-od-od sellist asja kuulen esimest korda et küttekeha pannakse-paigaldatakse õli sisse :o
Ja need spiraalid pannakse mootoriplokki siis on nii ja nii salongi radikas ka ju ühenduses sellega, suure ringi jaoks on ju termostaat vahel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahto
huviline



Registreerunud 04.04.04
Asukoht: L.-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.04 22:15 Tsiteeri
plokisoojendus



Ega neid kohti seal plokis nii palju ei olegi kuhu soojendust panna, oleneb ka muidugi mootorist, ei usu, et üle paaari koha on, kui osta kauplusest siis kataloogi järgi saab õige vaadata. Eelmine talv pidin b4- le panema siis oleks kõige odavamini saanud 1200 krooniga, aga ennem sai talv läbi. Siiamaani olen eelnevatel autodel kasutatud vanu spiraale, üksvahe autoturul üks vana müüs soomest toodud ja müüs 25 krooni tükk ei olnud ühtegi paha sõna öelda, üks vist põles mingi aeg läbi. Eks see soendus ole autole hea ja endal ka mugav, muudkui keerad nuppu ja sõida, ei mingit köhimist.


ahto
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prt
huviline



Registreerunud 28.10.03
Asukoht: Saue/Saku/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: LR Discovery

postitati 24.05.04 09:29 Tsiteeri


Plokisoojendus on hea asi, kui ta on ühildatud akulaadijaga ja salongipuhuriga. See on nigu min komplektsus, et saavutada väikese summaga max efekti. Miinuseks on see, et narkarid viivad juhtme maja ees minema ja Defa originaaljuhe maksab ca. 300 raha. Kui sul on oma hoov või tõenäosus varaste ohvriks langemisel väike, siis GO FOR IT. Talvel irvitad kõigi fordiomanike üle....:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
m2ger
huviline



Registreerunud 26.05.04
Asukoht: Tartu/Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDi tip '01

postitati 15.06.04 07:26 Tsiteeri
webasto tartus?



Kuskohas Tartus oleks mõistlik Webastot osta ja paigaldada lasta?
Ja kaua selle (nt. Tele Thermo Top C+) paigaldamine aega võtab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
T.P.
huviline



Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: puudub

postitati 15.06.04 07:45 Tsiteeri


http://www.kgk.ee/est/tooted/s_lisav/autode_eels_webas.html


jalgratturid jalgrattateele
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
m2ger
huviline



Registreerunud 26.05.04
Asukoht: Tartu/Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDi tip '01

postitati 15.06.04 07:57 Tsiteeri


ok. et siis Catwees'i tasub oma Audiga minna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 09.07.04 21:10 Tsiteeri


sai enda vanale sigarile ka lõppeks asi külge pandud. ei kahetse. eelneval "maade uurimisel" ei tahtnud uskud juttu "läheb käima kui suvel" jne. , aga peab paika. kui vähegi võimalust ja tahtmist, pane külge! kusjuures kütusekulu talvel langeb. ei ole enam seda asja, et -30 kraadi juures:
1. soojendad("lased mootori soojaks";)
2. ei kontsntreeru osa kütust "külmadele" silindri seintele
ja kusjuures peale 3km läbimist on mootoril juba töötemp. käes ja "tuba" soe:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalda
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: E60 3,0 D

postitati 22.01.05 17:03 Tsiteeri


Algeline plokisoojendus maksab ca. 1700. Ühed paigaldatakse lõdvikute vahele, teised mootoriplokki!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 01.03.05 09:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kalda
Algeline plokisoojendus maksab ca. 1700. Ühed paigaldatakse lõdvikute vahele, teised mootoriplokki!

Kuidas seda mootoriplokki paigaldatakse ?
Kas seal on mingi koht selleks olemas kuhu see spiraal sisse lükatakse või pannakse see kuidagi lihtsalt ploki külge ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 01.03.05 10:26 Tsiteeri


Ploki küljel on punnid, nendest üks võetakse ära ja sinna asemele siis küttekeha.Ma omal vaatasin ja see peaks minema sinna poole kus starter on.Endal suht lihtne teha.Infi saab ka neti otsingust, kui paned sõna "defa".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 01.03.05 11:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Tsitaat:
Algselt postitas: kalda
Algeline plokisoojendus maksab ca. 1700. Ühed paigaldatakse lõdvikute vahele, teised mootoriplokki!

Kuidas seda mootoriplokki paigaldatakse ?
Kas seal on mingi koht selleks olemas kuhu see spiraal sisse lükatakse või pannakse see kuidagi lihtsalt ploki külge ?

Küsisin, et kui Forsist tellida, siis saaks koos tööga lihtsama variandi kuskil 2685 Eekuga soojenduse peale.
Aru ma ei saanud kas see kell on ka seal sees, või mitte.
Soodne just ei ole.
Kes meil veel peale Forsi selle töö ära teeks ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.9% - SQL: 34.1%]