Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
T.P.

 postitati 05.04.04 07:59
kas piduripedaalil mingit vedru pole?
jottess

 postitati 02.04.04 14:46
Kui kellelgi dislaomanikest peaks sarnane situatsioon juhtuma kui minul, siis vast saate siit mingi juhtlõnga.

Esmakordselt tuli asi ilmsiks, hakates sooritama mõõdasõitu. Ühesõnaga... sõidan mina siis aeglasemini kulgeva auto taga, aga kuna tuli järsk kurv, olin sunnitud pidurdama veidi. Peale kurvi hakkan siis mõõdasõitu sooritama eesliikuvast autost kui ühtäkki kaovad järsult mootori pöörded ning ühes sellega kukkus ka kiirus. Gaasi lisades ei juhtunud mitte muhvigi, aga kui olin gaasi hetkeks vabastanud ning seejärel uuesti tasapisi lisama hakkasin, kogus ka mootor pöörded uuesti ülesse ning saavutasin ka endise kiiruse. Esialgu ei osanudki nagu mitte midagi arvata. Kuna see juhtus mõned nädalad tagasi tuisuse ning niiske ilmaga, panin asja niiskuse süüks. Teatavasti käib el. pumbaga disladel gaas ju ilma trossita, ehk siis gaasipedaal liigutab potekat, tundus see niiskus ainus loogiline seletus olevat, kuigi samas võiks ju arvata, et auto detailid on ikka rohkem niiskuse vastu kaitstud. Aga see ei jäänud viimaseks korraks. Linnasõidul, eriti peale rismikke progresseerus kogu see asi nii niiskete kui kuivemate ilmadega. Olukord hakkas juba lootusetuks muutuma, kui mulle ühtäkki meenus hiljuti loetud kirjandusest see TDI tööpõhimõte ning selle juurde lisatud skeemid anduritest jms. Meenus nimelt on piduripedaalil kaks andurit- üks tulede jaoks ning teine ajule, mis siis katkestab pumbas kütte pealeandmise, et ei tekiks olukorda, kus piduripedaal ning gaas mõjuksid koos. Ja kogu teema oligi siis selles, et piduripedaal ei tulnud täitsa ülesse välja vaid jäi just nii palju peale, et andurid siis katkestasid või ühendasid ahela. Piisas varbaga pedaali ülesse tõmbamisest ja asi jonksus.

Pikk see jutt nüüd küll sai, aga vast võib mõnel kasutajal tulevikus abi olla, kui midagi sarnast peaks juhtuma.

Aga mingi seletus peab ju asjale olema ka, et miks see piduripedaal siis lõpuni ülesse välja ei tule? Oskab keegi siinkohal midagi tarka kosta?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.8% - SQL: 46.2%]