Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: Ragnarven[/i] Lugu järgnev: Autoks Audi A5 3.0TDI Quattro 176kw, 2008 aasta, 170k sõitnud. Nende poolt tehtud uuringute põhjal olevatki kütusepump vigane ning kütusesüsteem raua puru täis. Ehk võtsid pumba maha ning kuna ka rauapuru süsteemis, siis vaja pihustid kontrollida ning läbi pesta. Pump võeti maha ning selgus, et pump on täiesti puruks ning seda ei anna ka remontida. Pihustid pesti läbi ning kõik olevat täiesti terved. [/quote] [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Jah, nii on. CP3 pumbad on poolteist korda tootlikumad. 176kw pumba jaoks on 360 jõudu lagi. 165kw pumba jaoks ei ole 500 jõudu küsimus. Siin seisneb ka asja iva, miks CP4 pumpadega rohkem probleeme on - nad töötavad oluliselt väiksema varuga, suurema rõhuga ning seetõttu pumba sisu saab rohkem vatti. [/quote] Ehk siis vanematel kolmestel on nõrk koht pihustid, uuemal pump. Meenus kohe Kaaku auto, mis on samuti 176 kw (B8 A4). [quote][i]Algselt postitas: Kaaku[/i] .. Ei läinud mitut päevagi, kui vedru jälle silme ees särama hakkas. Sama päev uuesti töökotta ja pool tundi hiljem oli selge, et kütuse kõrgsurvepump on läbi ja kütus metallilaastu täis. Noh...ja siis selle sama remondi käigus käisid pihustid ka stendis ja selgus, et need on ka kõik otsas omadega. Või noh, 5 tk kuuest kindlasti töötavad viimase veerandi peal. Kuna sedasi sõitmine millalegi muule liiga ei tee ja tundub, et ka perföömansile ei mõju, siis sõidan veel lõpuni ära need ja siis vahetab kõik välja.[/quote] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.0%
- SQL:
61.0%
]