Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: vedru[/i] [quote][i]Algselt postitas: Kert85[/i] [quote][i]Algselt postitas: vedru[/i] [quote][i]Algselt postitas: vedru[/i] Kes oskab nõu anda? A6 176kw., viimasel ajal täheldanud, et põletab DPFi keskeltläbi 200km. tagant, rõhud paigas, vigu pole,põletab ilusti ära. Pihusti näidud ka korralikud. Täna avastasin, et õlitase tõusnud 1,5cm., ja trassisurve kõigub sooja mootoriga 200-300bari vahel. Ideid kust lahkama hakata, kas võib viga peituda B -osa kütusefiltris? Hommikuti käivitades lonkab umbes 2-3 minutit. vedru [/quote] Käisid siis pihustid stendis, korras, sai puhastatud ka sisselase. Vahetasin EGR klapi ja rõhuanduri ning auto korras. [/quote] Aga mis seis ikka õliga, kust see 1,5cm sinna tekkis lisaks? [/quote] Filtri tihe põletamine linnas, iga 200km. tagant. DPF filter oli ise ka sisselaske poolt umbes, see sai keemiaga pestud ja nüüd toimetab ja peale põletamist kukuvad grammid praktiliselt nulli. Eile tsekkasin, 480km. oli viimasest põletamisest ja gramme oli 5, ennem sai sõita 200-300km ja gramme oli selle aja peale 25. See 1.5 centi tekkis 11000.- kilomeetriga. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.1%
- SQL:
70.9%
]