Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kert85[/i] Tunneks huvi 2005 BKN kütuserõhu kohta trassis. Kui maha see reaalselt vajuda võiks mingi ajaga või kui kiiresti see siis taas üles peaks tulema? Oli 15min seisnud, vast nii töösoe mootor ja peale seda oli rõhk trassis ~7bar. Muidu ei puuriks, aga see käivitamine grammi pikk ehk siiski. Käivitumine võtab mõned sekundid siiski, kuni rõhk siis sinna ~250bar jõuab. Lappasin SSP'sid, aga ei jäänud silma miskit. Kas rõhk vajubki maha ja see siis käivitades lüüakse nullist üles? Pihustite tagasivoolu pole kinni pannud, et kas siis jääks nagu kauemaks üles rõhk. Aga seal ka regulaator, mis ainult 10bar hoiab. Tänud, Kert [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.0%
- SQL:
74.0%
]