Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] [quote][i]Algselt postitas: Kert85[/i] Tervitus foorumi-rahvas ja head uut aastat! Uuriks natukese 150kw mootori kohta. 2005a Lugu selline, et algselt oli aku suhteliselt tühi ja sai mõeldud selle veaks. Nüüd aga rohkem liigeldud (eraldi laadinud pole akut) ja asi ikka häirib. Kui peale sõitu auto seisab üks 10-20min (vast vähemgi, peale tankimist, poes käimist), siis autot raskem käivitada. Teeb nagu pool pööret, siis nagu kaoks starteril jõud ja siis ketrab käima ära ja läheb lagisedes käima (mitte keti hääl, selline diisli hääl nagu "süüde" oleks vale). Kui pikemalt seisab, siis ma sellist asja nagu ei tähelda. Siis veab ilusti käima ja on kuulda ainult keti häält natukese. Jutu järgi tal vahetatud/remonditud +kaabel. Mõõtmisi pole teostanud veel, kas tekib pingelang +kaablil ja see vigane või aku ikka minestab ära. Kas võib olla, et mõni pihusti tilgub sedasi palju, et selle ajaga diislit mõnes silindris nii palju, et ei jõuta seda suruda seal koheselt. Pikema ajaga see diisel lihtsalt karterisse valgunud ja käivitamist ei sega (õlitase nagu normis). Selline aurustunud diisli hais ka peale käivitamist, aga see äkki normaalne. Esimene diisel ja miskit ei oska haisust arvata. Kui nüüd ilusti ketrab käima, siis ketrab ka natukese pikemalt nagu osad ütlevad, et omane sellele masinale. Arvutiga ei ole saanud live-datat vaadata, et kas siis traasi surve diislil kukub nii alla või kuidas. Usun, et sellel mootoril on sama, et ennem ei avata pihusteid, kui trassil saavutatakse surve ~130bar vast, mis seletaks ka pikemat käivitamist, kui trassi surve täitsa maha kukub. On kellelgi ideid, kas võib tilkuva pihusti teooria õige olla või ikka aku ennem ilusti täis laadida, kontrollida starteri ühendused ja mootori mass ja siis edasi mõelda? Lugupidamisega, Kert [/quote] Arvuti järgi ja pihustid üle vaadata. Kinnipoomine tähendab üldjuhul pekkis pihusteid. Ja niipalju, kui ma neid 150kw (e.s. vanemaid kolmeseid) vaadanud olen, pole häid ühelgi olnud. Päris õige vastuse annab muidugi stendimine. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.9%
- SQL:
66.1%
]