Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Fugitive[/i] Ma ei saa aru milles probleem on?? Selles, et 200-300 000km sõitnud autol on vaja kahte pingutit ära vahetada? See, et asi liigub, hõõrub ja kulub on loomulik ju - hammasrihma vahetatakse iga 70-120 000km tagant ja ei virise keegi, hunnik rullikuid jne pealekauba. Või mõni arvab seda, et kui on ketiga mootor siis peaks see üldse hooldevaba olema ja igavesti tiksuma? Isegi jalgrattal on ettenähtud keti/kasetti vahetus iga 1000-1500km järel, kui MTB rattas on sihtotstarbeliselt kasutatud. Pole sellel kolmesel midagi viga, kettidest rääkides - liigub ja kulub. Tõeline inseneri lohakus on aga nendel throttle body sisu, kus hammasrattad on plastikust ja kuluvad ära, remkomplekti pole poest võtta ja uus TB on soolase hinnaga. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
30.6%
- SQL:
69.4%
]