Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: mmi3plus[/i] Syo.Sinu jutust saan ma aru,et sul lendas turbo(ma eeldan,et võll pooleks ja sumps õli täis).Kui nii juhtus, siis on sul 90% DPF küpse ja soovitav välja progeda.Soovitavalt mõel asjatundjal.Tundub, et PRJ ajab päris mõistliku juttu, julgeks soovitada,ise kasutan HMK teenust tavaliselt. Jälgi MVB104 2)arvutuslik tahma kogus ja 4)läbisõit viimasest põletusest. Natuke lugemist ketist ja pihustitest.:D Kus juures olen sunnitud tõdema,et ei ole veel näinud ühtki väljaveninud 3,0tdi ketti. Aga no noor ja roheline ka veel siin;) a. The noises are caused by the drive C chain (right cylinder bank). After switching off the engine the camshaft transmits resetting torques on the chain. As a result the oil is pressed out of the chain tensioner and the tensioner retracts fully. At the start, the tensioning rail touches the housing (hard plastic on aluminium housing) till the tensioner is again filled with oil. This causes sporadic rattling noises for 1- 2 sec. b. This complaint can be mixed up with something else. If the injectors start to leak (injector needle wear), after a stationary period of 10 - 20 minutes this can lead to accumulation and evaporation of fuel in the combustion chamber. This makes starting the engine more difficult. The fuel accumulation leads to a premature ignition in the combustion chamber and hence to a metallic knocking (hard combustion). Similar to an incorrect chain tensione a. Optimised tensioning rail (chain tensioner). 4F87N154787 4L27D099846 8E37A258550 4E47N020219 b. Optimised injectors. 4F37N026750 8E47A040360 4EX7N004204 in the Q 7 from launch [/quote] 176kw mootoril on 2 pingutit, mitte 4. See pingutite teema on 150kw, 165kw, 171kw mootoritel ülemiste pingutitega. 176kw mootoril ei saa neid probleeme puht füüsiliselt olla, kuna ülemisi pinguteid lihtsalt ei eksisteeri. Syo: DPF eemaldada ja välja progeda. Võin teha, kui vaja. Tavaliselt, kui sinna ikka mõnuga õli sisse läheb siis on see asi kutu. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
47.1%
- SQL:
52.9%
]