Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Trassi surve on seoses kütusekogusega. Kui õhulugeja paneb segast (näitab liiga suuri numbreid), siis ka EGRi juhtimine läheb paigast ära. Mis tähendab, et aju keerab EGR-i järjest rohkem peale. Mingi hetk ilmselt hakkab mootor konkreetselt ära lämbuma, süüde läheb valeks ning kütust keeratakse peale. 400 bar trassi surve tuleb alles 17 mg juures antud autol madala pöördega. See, miks diisel jookseb õli sisse ei ole põhjustatud suure tõenäosusega kuidagi survest, vaid sellest et kütus voolab sisse lihtsalt läbi silindri seinte tühikäigul liiga suure kütusekoguse, vähese õhu ning vale süüte tõttu. Logige ka 002-st pritsekogust. Arvestades, et D peal on automaatkast ca. 8mg/str normaaloludes, siis see tähendab kahekordset kütusekogust. 2.5-10mg juures on aju kaardist 230 bar. Kui just mõni meister pole % nupuga tuuningut teinud kütuserõhu kaartidele ajus :D Illustratsiooniks üks kütusesurve kaartidest: [img]http://pics.prj-tuning.com/prail.png[/img] Järgi mõeldes on kaudne mõju ikkagi olemas, kuigi otsest mõju ei ole, ja noh chippides keerad nagunii EGR-i kinni, nii et sellist asja ei saa juhtuda. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.0%
- SQL:
59.0%
]