Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] Teemo poolt väga asjakohane postitus. Kui siit edasi mõelda, siis võibki õhulugeja olla mõnede hädade põhjustaja, nagu tühikäigul tossamine, õlitaseme tõus jms., mis on siia foorumise hiljuti tekkinud. Oleks vaja korralikku logi, või siis kasvõi erinevate autode andmeid Group 001 sooja mootori ja tühikäiguga. Kui paljud on üldse oma auto MAF-i vahetanud C6 V6 diislil? Minu kolmene andis 777p/min juures trassi surveks 272bar, jahutusvedeliku temp oli 40 kraadi. Ei viitsind oodata, kuni 85-90 tiksub. Sõitma ei saanud hetkel minna. Homme vaatan uuesti. Paluks siia võrdlevaid andmeid, kel võimalik vaadata. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.6%
- SQL:
66.4%
]