Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: KuldarA[/i] [quote][i]Algselt postitas: pdi[/i] Huvi pärast küsin kuidas DPF-i eemaldamine on seotud pihustite läbiminemisega? Mul on aias kaks 2008.a. 2,7TDI v6 140kw mootoriga autot ning ühe eripäraks on see, et töötab lärmakamalt samuti annab see rohkem keresse tunda. Kas tegemist mõne tüüpveaga või pigem võiks kahtlustada väsinud mootoripatjasid. [/quote] Valesti välja programmeeritud DPF võib tekitada olukorra, kus auto tahab seda ikka regenereerida. Sümptomiteks on õlitaseme tõus, suurem kütusekulu ja tahmamine. Pihustite läbimineku ennetamiseks on siin paljud soovitanud sisselaske läbipesu, mida näiteks Flameko teostab. Mõju avaldub küll alles 2000km läbimisel, aga hea alternatiiv pihustite vahetusele. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.2%
- SQL:
61.8%
]