Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: syo[/i] No mina ka ei ei usu sellesse mootorisse enam... Tõin auto reaalse läbisõiduga 214000 (2011 aasta viimane hoole aasta lõpus oli 176000) Esimesena läks kõrgsurvepump taastasin, siis kollektori viga ükspool läks uus, teisele poole remontkomplekt, järgmisena egr, siis egr solenoid ja siis kohe andis saba turbo. Seda siis samuti taastan. Mina ausalt öeldes ei taha 3,0tdi -st midagi enam kuulda. Jah võibolla olen mina see õnnetu kuid sella aja peale olen maksimaalselt saanud autoga sõita 2000 km ülejäänud aja on ta remondis olnud. Et kas siis nüüd peale turbo vahetust saan lõpuks ise ka sõita ja nautida või ostab keegi selle nüüd ära ja naudib seda näitab aeg. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.9%
- SQL:
70.1%
]