Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Teemo[/i] Uuendaks seda teemat väheke mootorivaldkonnast taas. Lugesin antud teema algusest alates ja lisaks kokkuvõtvalt järgmist. Nimelt suur probleem siiski on ketid ja pingutid. Jubinad seal sees on ikkagi põhimõtteliselt samad. Ülemised pingutid on hilisematel ja poes müüdavate varuosade korral uuendatud ja need on ainukesed asjad mille mootor peal ülevalt kätte saab. Neid saab vahetada juba sama tihedalt nagu mõned aastad varem 2,5tdi nukkasi. Ketipinguti talla kulumine ei anna meile veel infot selle kohta, kas selle pingutus element on korras või ei. Kuna , aga ülemiste pingutite teema on nendel mootoritel juba aastate tagune, siis pragu on tuupiline häda juba pigem alumise otsaga eriti suure ketiga, mis vändalt tuleb. Vanematel -2007 aasta plokkidel hakkab veninud kett ja kulunud tallad ja pinguti tekitama seda, et kett on mootori seistes eriti lõdva ning käivitusel käib vasta ploki ühte valujääki, mis asub juhipoolse parasiithammaga kõrval. Tänaseks olen kolmel mootoril seda tuvastanud ja kostub sellise eriti räige raginana. 2007 Q7 BUG mootoril seda enam pole, kuid see ei tähenda, et kett lõdva poleks. On sattunud kätte ka mootor, mille suur kett oli isegi pinguti pea-et lõpuasendis lõdva, mootor oli muidugi äärmiselt must ehk paksu õli-moosi täis. Tänase seisuga on üldiselt üha enam veendumus, et ülemiste pingutite vahetus selliste 250000tkm+autode puhul on pigem selline lootus, et sain auto korda. Kuigi millegi pärast võib kahe sama ajastu mootori keti venivuse erinevus olla kolossaalne. Üldiselt kui kaheliitriste rihma välp juba 180000 lükatakse, siis nagu ketindusel mingit eelist ei näe ja lisaks on kettajam tükkmaad tundlikum õige ja õigeaegse hoolduse suhtes. Omaette suur probleem on siis pihustid, mida raske diagnoosida õieti enne kui päris stendis, ilmselt selliseid kodanikke kellel kaks jooksu korralike pihusteid käes juba palju, sest arvuti näitas ja taheti proovida. Pihusti tüüp probleemiks minu silmis on jätkuvalt vilets kütus, vale chipp või dpf eemaldus, lisaks õhulugeja millest sõltub trassi surve ning mis viga ei näita ning mille parameetridki paigas, kuid teatud reziimil just eriti soojast peast on tuhikäigul trassi surve liiga suur ja kütust antakse liiga palju. Sellisel juhul tõuseb pidevalt õlitase ja seda ka uute pihustitega. Kollektorite mure ei olegi tegelt mingi mure, sest näitab viga, vahetad ära ja korras-pihutitega tihti nii ei lähe. Ja ajakirjades mootori uuenemise uudiseid ei tasu nii väga tõe aluseks võtta.:) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.3%
- SQL:
58.7%
]