Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: pdi[/i] Jagan veidi kogemusi, mis minul on olnud 165kw mootoriga. Ehk kellelgi kasuks. Pikk käivitus: Minu auto oli see tingitud eelsüüteküünalde releede läbipõlemisest. See karp asub paremal esiklaasist allpool. Vihmavesi oli sadanud sisse ning põletas releed maha. Pöörete kõikumine 1400-1600 ringis: Käigukasti hüdromuhv oli kulunud ning ei haakunud enam korralikult. Mina ei ostnud uut, vaid lasin lätlastel (http://recro.eu/ee/) taastada selle. Kordategemise kulu oli kordades odavam kui uus jubin. Auto osaliselt jõuetu: Kuuldavasti on selle mootori üheks probleemiks erinevad klapid, mis ei pruugi alati õigel ajal avaneda. Minul nt oli enne turbot olev geomeetria klapp läbi ning ei avanenud igal käivitusel. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.5%
- SQL:
73.5%
]