Teema ülevaade |
prt
|
postitati 12.03.04 19:41 |
Jebisin B4 kõrgsurvepumbaga ja sümtomid olid kah sellised, et vedu ei tahtnud kuidagi käiguvahetuse järel tulla. Sai pumba hingeelu uuritud ja 100.-
eest diagnostiski oldud.
Viga oli tegelikult selles, et kütus oli kuiv või oli pump vett saanud (eelpritsenurga kolb oli kinni, seda saab kontrollida ka kodugaraazis).
Kallasime lisandit ja 2T õli paaki, paak täis ja 800km tuld. Pump määris end ise seest ära ja töötab ilusti ning mootor ei suitse enam.
|
marks713
|
postitati 13.02.04 11:24 |
Sain sellest jamast ise lahti.Nüüd masin lippab iga ilmaga.Ise ka põhjusest päris täpselt aru ei saanud, midagi ma sudisin nende andurite juures ja
korda ta läks.Vahetasin eelsüüteküünlad ka kõik välja.Panin NGK küünlad peale, mis olid 12V, aga vanad BERU küünlad olid 11V.Nendest oli töökorras
viiest vaid üks, aga läks -14 kraadiga käima küll.
|
marks713
|
postitati 27.01.04 12:08 |
Tsitaat: | Tsitaat: | Esialgne postitaja AudiTeam
Viga võib olla turbo rõhu anduris aga eriti ei usu kui viga oleks selles siis masin peaks teatud pööretel jõnksutama hakkama (tühi koht sees).
Kui pedalit vajutad kas loobib tahma ka tagant palju?
------------------------------------------------------
Masin hakkabki jõnksutama neljanda käiguga kuskil 3000p juures.Vahel ei taha pikkaaega tõmmet tulla ja kui pedaali põhja surun jääb see vähenegi
ära.Kusagil poole peal läheb kuidagi veel edasi. Tahma küll ei viska.
Kus kohas see turbo andur täpsemalt seal asubki? Kas see pisike vidin, kuhu tuleb turbost peenike voolik alt sisse ja pealt tuleb
sisselaskekollektorist peenike vooliksinna sisse.Selle viimase kõrval on üks pistik kahe juhtmega.Või asub see kusagil mujal?????
Soovitan mine käi Joe s Garaazist läbi Türi tänav 9 ja saad mure murtud. |
Kui mandrile satun, siis käin sealt garaazist ka kindlasti läbi.Kahjuks niipea seda ei juhtu.
Soovitan mine käi Joe s Garaazist läbi Türi tänav 9 ja saad mure murtud. |
|
AudiTeam
|
postitati 22.01.04 08:35 |
Viga võib olla turbo rõhu anduris aga eriti ei usu kui viga oleks selles siis masin peaks teatud pööretel jõnksutama hakkama (tühi koht sees).
Kui pedalit vajutad kas loobib tahma ka tagant palju?
Soovitan mine käi Joe s Garaazist läbi Türi tänav 9 ja saad mure murtud.
|
pkuldsaar
|
postitati 21.01.04 18:35 |
võibolla on loll idee kuid diislil on tähtis õhu kättesaamine. enda oma oli talvel külma mootoriga ka tuim, kuid peale õhufiltri vahetamist on minek
tükkis teine. See võis ka olla tingitud millegist muust kuid paremaks läks tõesti.
|
marks713
|
postitati 21.01.04 18:02 |
Selline probleem, et masinal minekut aegajalt ei ole.Eriti siis, kui õues on mõned kraadid miinused üle nulli.Masin ei jõua kuidagi teise käigugagi
üle 4000p minna, selline tunne, nagu ei saaks kütet kätte, kuigi kütusefiltri vahetasin ära ja selles ei tohiks problat olla.Siis mingil hetkel hakkab
masin normaalselt minema ja vahest kakub nagu kui pedaali põhja surun.Kas viga võib seisneda mingites andurites näiteks turbo rõhu, mõne temp. või
mõne teise anduri juures.Tahaks kangesti dianostika ära lasta teha aga hetkel ei ole see kahjuks võimalik ja äkki keegi oskab vastuse siin anda.
|