Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: audi100 tdi tõmme jamab (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2581)
marks713
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI 1991

postitati 21.01.04 18:02 Tsiteeri
audi100 tdi tõmme jamab



Selline probleem, et masinal minekut aegajalt ei ole.Eriti siis, kui õues on mõned kraadid miinused üle nulli.Masin ei jõua kuidagi teise käigugagi üle 4000p minna, selline tunne, nagu ei saaks kütet kätte, kuigi kütusefiltri vahetasin ära ja selles ei tohiks problat olla.Siis mingil hetkel hakkab masin normaalselt minema ja vahest kakub nagu kui pedaali põhja surun.Kas viga võib seisneda mingites andurites näiteks turbo rõhu, mõne temp. või mõne teise anduri juures.Tahaks kangesti dianostika ära lasta teha aga hetkel ei ole see kahjuks võimalik ja äkki keegi oskab vastuse siin anda.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pkuldsaar
huviline



Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo S80

postitati 21.01.04 18:35 Tsiteeri


võibolla on loll idee kuid diislil on tähtis õhu kättesaamine. enda oma oli talvel külma mootoriga ka tuim, kuid peale õhufiltri vahetamist on minek tükkis teine. See võis ka olla tingitud millegist muust kuid paremaks läks tõesti.:)


Priit
priit@made.ee
5109332
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 22.01.04 08:35 Tsiteeri


Viga võib olla turbo rõhu anduris aga eriti ei usu kui viga oleks selles siis masin peaks teatud pööretel jõnksutama hakkama (tühi koht sees).

Kui pedalit vajutad kas loobib tahma ka tagant palju?

Soovitan mine käi Joe s Garaazist läbi Türi tänav 9 ja saad mure murtud.


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marks713
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI 1991

postitati 27.01.04 12:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Esialgne postitaja AudiTeam
Viga võib olla turbo rõhu anduris aga eriti ei usu kui viga oleks selles siis masin peaks teatud pööretel jõnksutama hakkama (tühi koht sees).

Kui pedalit vajutad kas loobib tahma ka tagant palju?
------------------------------------------------------
Masin hakkabki jõnksutama neljanda käiguga kuskil 3000p juures.Vahel ei taha pikkaaega tõmmet tulla ja kui pedaali põhja surun jääb see vähenegi ära.Kusagil poole peal läheb kuidagi veel edasi. Tahma küll ei viska.
Kus kohas see turbo andur täpsemalt seal asubki? Kas see pisike vidin, kuhu tuleb turbost peenike voolik alt sisse ja pealt tuleb sisselaskekollektorist peenike vooliksinna sisse.Selle viimase kõrval on üks pistik kahe juhtmega.Või asub see kusagil mujal?????
Soovitan mine käi Joe s Garaazist läbi Türi tänav 9 ja saad mure murtud.

Kui mandrile satun, siis käin sealt garaazist ka kindlasti läbi.Kahjuks niipea seda ei juhtu.
Soovitan mine käi Joe s Garaazist läbi Türi tänav 9 ja saad mure murtud.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marks713
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI 1991

postitati 13.02.04 11:24 Tsiteeri


Sain sellest jamast ise lahti.Nüüd masin lippab iga ilmaga.Ise ka põhjusest päris täpselt aru ei saanud, midagi ma sudisin nende andurite juures ja korda ta läks.Vahetasin eelsüüteküünlad ka kõik välja.Panin NGK küünlad peale, mis olid 12V, aga vanad BERU küünlad olid 11V.Nendest oli töökorras viiest vaid üks, aga läks -14 kraadiga käima küll.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prt
huviline



Registreerunud 28.10.03
Asukoht: Saue/Saku/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: LR Discovery

postitati 12.03.04 19:41 Tsiteeri


Jebisin B4 kõrgsurvepumbaga ja sümtomid olid kah sellised, et vedu ei tahtnud kuidagi käiguvahetuse järel tulla. Sai pumba hingeelu uuritud ja 100.- eest diagnostiski oldud.

Viga oli tegelikult selles, et kütus oli kuiv või oli pump vett saanud (eelpritsenurga kolb oli kinni, seda saab kontrollida ka kodugaraazis). Kallasime lisandit ja 2T õli paaki, paak täis ja 800km tuld. Pump määris end ise seest ära ja töötab ilusti ning mootor ei suitse enam.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.5% - SQL: 57.5%]